Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.


ZPRÁVY

oficiální datum vydání FOBOM: 13. ledna 2004 (v americe)


10.1. 2004: Jak to vypadá s FOBOM Na stránkách NMA a DaC se vyrojilo pár zajímavých novinek o FOBOMu, který má už co nevidět vyjít. Zatímco v preview se ještě většina herních novinářů rozplývala chválou a v podstatě jen citovala oslavné kecy z oficiálních stránek hry (lákadlo svítících kondomů a latexových rukavic bylo asi příliš velké), první review na XboxAddict už tak pochvalně nezní. Autor review je očividně konzolový fanatik, který o Fallout ani jiné hry BIS vůbec nezavadil, ale tím lépe je schopen ohodnotit čistě jen hratelnost titulu. Srovnává konzolový Fallout s konzolovým Baldurs Gate: Dark Alliance a Fallout z toho nevychází moc dobře. Grafika i hratelnost spíše pod než průměrná, questy repetitivní a navíc jakoby obšlehnuté z BG:DA a jen přesazené do světa posta-apokalypsy. Místo volnosti radioaktivní pustiny je hráč uvržen do dungeonových bludišť, kde se motá jako krysa v kleci. Proklamovaná drsnost post-apo světa, šlapky na každém rohu a vulgární mluva působí jen jako pozlátko, které má přilákat rádoby tvrďácké teenagery.
A teď něco k doprovodné hudbě. Pokud jste si dělali iluze, že aspoň hudba bude stylová – tedy jazzové fláky z 50. let a atmosférické nápěvy známé z původních Falloutů, musím vás zklamat. IPLY se chlubí, že doprovodnou muziku jim budou dělat hard-core-mega-turbo-elektro vymaštěnci typu Slipknot, Meshuggah, Killswitch Engage, Chimaira, Devin Townsend, Skinlab, Society 1 atd...

petruschka

4.1. 2004: Matláme se bahně IPLY Aférka kolem interview Gamebashee a následného vyjádření D. Foletta (sloupeček Stoka jménem IPLY) se nám utěšeně rozrůstá. Tedy ne že by cokoliv, co bylo řečeno, mohlo zachránit reputaci FOBOMu, ale sledovat spleť keců kolem toho je zábavnější než telenovela. Folettovo vyjádření v tom smyslu, že s nikým z týmu FOBOM BISáci nemluvili a tedy jim ani nepředali své znalosti o světě Falloutu nejprve potvrdil J. Deiley:
„Nevzpomínám si, že bych já nebo někdo z BISáků byl kdy konzultován FOBOMáky. Faktem je, že FOBOMáci si prostě s licencí Falloutu udělali co chtěli a neprokázali přitom žádný respekt k původním Falloutům.“
Deiley se domnívá, že FOBOMáci je o radu nepožádali hlavně proto, že prostě chtěli všechnu zásluhu za vývoj FOBOM shrábnout sami. Takže zase ta vnitropodniková politika a strategie vlezdoprdelkovství. A to jsou prý ty pokrokové emerické metody managmentu, co mi tlačí ve škole do hlavy. Stejná sračka jako u nás...
To ovšem nebylo vše. Deiley se ozval ještě jednou a tentokrát proto, aby vyvrátil svá původní slova:
„Kontaktoval mě současný zaměstnanec IPLY a požádal mě, abych svá vyjádření opravil. FOBOM tým prý opravdu mluvil s BISáky. Stalo se tak ve chvíli, kdy jsem si toho nebyl vědom. Nikdo z BISáků nepatřil k managmentu, takže nebylo nutné nás o takové schůzce informovat.... blabla... Nemám důvod domnívat se, že by mi dotyčná osoba lhala, takže odvolávám mé prohlášení a omlouvám se vám i FOBOM týmu... blabla“
Takže co se asi stalo – na Deileyho někdo udělal BUBU! Podívej, co máš ve smlouvě s IPLY: „Ani po rozvázání pracovní smlouvy nejste oprávněni vynášet na veřejnost interní informace o vašem zaměstnavateli.“ A pokud neodvoláš svoje prohlášení, vytáhneme to na tebe a naši právníci z tebe stáhnou i předkožku! Jistě, jsou to jen domněnky, ale zdají se mi celkem pravděpodobné.
No možná se jen příliš často dívám na právnické seriály, ale to ještě není všechno. Na fóru stránky SomethingAwful se k té šlamastyce vyjádřil i JE Sawyer (pod přezdívkou RopeKid):
„Podle toho co vím, nemá absolutně nikdo z BIS co do činění s vývojem FOBOM... Já sám jsem se o jeho vývoji dozvěděl, až když byl téměř v produkci. Více o tom věděl jen Feargus Urquhuart a snad ještě jeden chlapík, ale ani jejich vliv na produkci FOBOMu bych neoznačil za velký...“
Takže tady to máte – ano, snad se Feargus nebo někdo z BIS setkal s nějakým FOBOMákem během rauchpausy, poplácali se po rameni a prohodili tři slova. Další FOBOMák z toho pak ve svém interview lživě udělá měsíce konzultací a spolupráce s týmem BIS. Ale řekněme si to na rovinu: Kdyby opravdu BIS s FOBOMáky spolupracovalo a poskytovalo mu informace o zákulisí Falloutu, fungování tohoto post-apo světa a dalších detailech, vyznělo by to pro tým FOBOM snad ještě hůře. Vždyť podle toho, co zatím o této konzolovce víme, už porušila snad všechny nepsané zákonitosti Fallout světa. Pojďme se vsadit, jestli na krabici s FOBOM Interplay pleskne logo BIS v naději, že z tohoto mrtvého studia vytříská ještě pár dolarů navíc...

petruschka

2.1. 2004: Stoka jménem Interplay Ano, je tu další z mých oslavných článků, opěvujících manažerské schopnosti, morální kvality a prostě všeobecnou úžasnost společnosti IPLY. Tentokrát se na fóru stránky NMA objevil komentář bývalého vývojáře F3 Damiena „Puuka“ Foletta k interview s vývojářem konzoloviny FOBOM Danem Kingdonem. Interview si můžete prohlédnout na stránce Gamebashee, a padly tam výroky jako:
GB: Podíleli se na vývoji F: Brotherhood of Masturbation i lidé z BIS?
Dan: Naštěstí pro nás byli kluci z BIS velice zainteresovaní na vývoji FOBOM a už od samého počátku nám radili co se týče příběhu, prostředí i postav. Zásobovali nás také tunami informací o detailech jako je krajina, časová osa a údaje z Fallout Bible.
Damienův komentář: Hovno! Nepamatuju si, že by kdokoliv z BIS mluvil s týmem FOBOM a oni snad využili nějaké naší rady. Znovu říkám – HOVNO! Dokonce si ani nevzpomínám, že bych kdy potkal designéra, se kterým je tenhle rozhovor a nejsem si jistý, jestli s ním kdokoliv z BIS prohodil víc než dvě slova. No možná mluvil o nějaké jiném BIS týmu... Vlastně neexistoval skoro žádný kontakt mezi BISáky a FOBOMáky. Možná někdo z nich nahlédl do našich materiálů k Falloutu a do F. Bible. Vzpomínám si ostatně na slova Chuckieho (pozn. překl. vedoucí FOBOMáků), o tom, že svět konzolového Falloutu se odehrává v jiném paralelním vesmíru než počítačový Fallout.
Starý fallouťák Saint Proverbius pak ještě doplnil, že FOBOM je jeden z hlavních důvodů, proč byl F3 zrušen. Jeden z managerů IPLY totiž tvrdil, že F3 byl stopnut, protože by asi nebyl dokončen včas. Zároveň, ale vedení IPLY stahovalo lidi z BIS, aby pracovali na FOBOMu a tím sami zpomalovali práci na F3 a vlastně jej zabili.
K tomu Damien jen poznamenal: "To je zatracená pravda. Stoprocentnně to potvrzuju."
Takže pokud potřebujete další důvod proč nesnášet IPLY a hromadně pálit konzole PS2 a XBox, tady jej máte....

petruschka

18.12. 2003: Znásilnění Falloutu Skoro se mi tomu nechce věřit, ale už jsem viděl příliš mnoho debilních screenshotů a wallpaperů FOBOM... Takže co se prý podle stránky DAC a RPG Codex přihodilo jednomu hernímu recenzentovi, jemuž tým FOBOM zaslal speciální novinářské balení s touto konzolovou hrou a s pár „drobnostmi“ navíc:
Když jsem otevřel balíček a odemkl kovovou schránku, na dně na mě čekaly dva kondomy. Co to kurva má být! Jeden z nich dokonce svítil ve tmě. Když jsem chtěl vyhodit doprovodné papíry a video, všiml jsem si, že podle těch lejster je na videu „Výchovné video o post-apokalyptickém sexu“.
Podle štítku na videu je to vážně pravda. Když jsem házel kazetu do koše, uviděl jsem, že z ní cosi čouhá. A co to bylo? Další zkurvenej kondom!
A jako vrchol byly v tom balíku ještě čtyři latexové rukavice.
Od toho dne v noci nezamhouřím oka strachem, že se někdo z Interplaye vloupá ke mně domů a znásilní mě, pokud FOBOMu nedám při hodnocení nějakou slušnou známku.
Cítím se jako děvka.

Jakkoli to zní debilně, nevkusně a neuvěřitelně, skoro se mi tomu chce věřit. Vždyť polo-oficiální podtitul FOBOMu je „Lepší než sex!“ Jenom nevím, proč konzolovým onanistům rozesílají kondomy, lepší by snad byly papírové kapesníčky na otírání monitorů. Nebo by mohli hru prodávat se speciálním novým „joystickem“ ve formě hmatových senzorů, jež by si Fallout masturbanti připnuli na péra a mohli tak zároveň prohánět šaška i navigovat nějakou tu prsatici ve hře! Pošlu to vedení IPLY a ještě vydělám miliony!! Juchů!!!

petruschka

9.12. 2003: Konec Falloutu 3, konec Black Isle, konec snů, konec nadějí, konec těšení, konec zdravého rozumu. Ohlášen konzolový FOBOM 2! Těsně před mým dobrovolným odchodem z tohoto světa jsem se rozhodl shrnout důvody, které mne k tomuto kroku vedly. Z důvěryhodných zdrojů NMA a DAC pochází zpráva o konci F3. Ještě včera jsem tady nadšeně vykládal o herní mechanice Falloutu 3 a dneska mu jsem nucen psát parte. Oficiálně byl F3 sice zatím „jen“ dán k ledu, ovšem vzhledem k dalším krokům IPLY to vypadá, že v kryospánku zůstane už navždy. Byli totiž propuštěni prakticky všichni hodnotní zaměstnanci BIS, snad až na uklízečku. Pokud tedy někdy v budoucnu uvidíte na nějaké hře logo Black Isle, vězte, že jde jen o bezcennou nálepku a marketingový tah, který se snaží mrchožroutsky přiživit na bývalé slávě kdysi pokrokového herního studia. Podle dalších zpráv se IPLY bude nadále specializovat na konzolové hry a dokonce plánuje vývoj pokračování konzolové sračkohry FOBOS, ačkoliv uvedení původní hry na trh bylo za podivných okolností odloženo. To už nesvědčí ani tak o touze po rychlých penězích, plynoucích z kapes konzolových maniaků, ale přímo o ztrátě zdravého rozumu. V honbě za vidinou laciného tržního úspěchu pošlapali jednu z nejvěrnějších hráčských komunit a hodlají se zaměřit na vývoj spotřebních rychlokvašených hopsaček s kozatýma děvkama v hlavní roli. Přitom u F3 je prodejnost a dlouhodobá obliba téměř zaručena, zatímco FOBOS si lidé možná zahrají, ale vzápětí zahodí do koše. K tomu všemu ještě přičtěte parazitování na dobrém jméně Falloutu... už se mi o tom nechce mluvit. Popravdě řečeno, přijde mi i dost zatěžko představit si další práci na téhle stránce - teď, když byl tak brutálně zlomen vaz všem našim herním nadějím.

*polyká prášky, dává si igelitový sáček na hlavu, stoupá si na okenní parapet a zároveň se střílí Browningem. Po několika sekundách letu dopadá petruschkovo bezvládné tělo přímo do kolejiště tramvaje a je rozšrovotáno na hadry – jistota je jistota*...

petruschka

4.12. 2003: FOBOM hajzlpa... wallpapery Umělci, utápějící talent v žumpě jménem Fallout: Brotherhood of Steel, si tentokrát dali záležet a vyprodukovali čtveřici nových wallpaperů. Můžete se tak pokochat pohledem na dědu, mazajícího si chleba svítícím nožem, babu, která podle všeho utekla z Matrixu, jednookého dědu smažící přenosnou mikrovlnkou supermutantí mozeček a konečně černocha, který si nese něčí hlavu - patrně na polívku. Takže prostě vyloženě jídelní obrázky...

petruschka

21.11. 2003: Novinky o FOBOM Pakliže jste se těšili na vydání konzolové hry Fallout: Brotherhood of Masturbation (vytáhněte ruce z kalhot, otřete o trenky a zvedněte je všichni ...2?!), asi vás moc nepotěším. Jak se zdá – a potvrzují to dohady na NMA, DAC i jinde - vydávání všech her firmy IPLY, a tím pádem i FOBOM, se z důvodů potíží, o nichž jsem tady psal, odkládá. Původně měl FOBOM vrhnout pod stromeček ze svého pytle (prosím, žádné dvojsmysly) Santa Klaus, nicméně teď to vypadá, že nejdříve se jej vy dva nezbedové dočkáte až v lednu nebo dokonce v dubnu. Nicméně nezoufejte, zatím to jsou jen dohady a navíc se do té doby můžete pokochat novou várkou zaručeně kozatých obrázků odtudsemhle či tudytady nebo dokonce ještě kozatějším filmečkem tadyhlenctudyhle. Takže opět ruku do kalhot a dívat...

petruschka

24.10. 2003: FO:BOM dovoleno kritizovat Teprve poté, co byl Fallout: Brotherhood of Masturbation prohlášen za Gold (tzn. hotový a připravený k vydání) sebrali jeho vývojáři kuráž a umožnili opět přispívat do FOBOM fóra na IPLY. Pro připomenutí: Poté, co se na hlavy vývojářů snesla kritika za bezduché vykořisťování jména Fallout, bylo fórum nejprve drsně promazáno od čehokoliv, co trochu zavánělo nechutí k této plejstejšnovské hopsačce a zůstaly jen výkřiky chvály několika teenagerů, kterým se už patrně sperma tlačí na mozek a stačí jim ve hře vidět velké, realisticky skákající kozy, kterých má být ve FO:BOM plno. Když ani cenzura nepomohla, byla fóra zavřena úplně a vývojáři FO:BOM odmítali jakkoliv komunikovat s hráčskou komunitou. Vyšlo sice několik rozhovorů, ale ty byly poskytovány hlavně konzolovým stránkám a vývojáři si v nich především stěžovali, jak jsou na ně Falloutí fanoušci zlí a jak je jejich hra skvělá, protože obsahuje nejnovější program umožňující fotorealistické mávání dudama. Teď ovšem fóra přímo přetékají zpověďmi Chuckieho Cuevase (hlava vývoje FO:BOM) a kupodivu jde hlavně o omluvy. Chuckiemu je prý líto, že neunesl tíhu kritiky a uchýlil se ke zbabělému cenzorskému řešení. Další jeho výroky především omlouvají hru. FO:BOM je prý jen jedna z variant jak by svět Falloutu mohl vypadat a nečiní si nárok na návaznost s pravým RPG Falloutím vesmírem (původně se oháněl tím, že čerpá z Fallout Bible, ale byl několikrát načapán na švestkách. tzn. údaje nepasovaly a nespravily to ani sebevětší kozy herních postav). Dále je Chuckiemu moc líto, že hru propagovali hlavně sexem (slogan hry: Lepší než sex! +kozy jak vozy na každém screenu...). K tomu jej prý donutili zlí manažeři, ostatně stejně jako k uveřejnění hloupých a nicneříkajících trailerů. Chuckie se také přiznal, že jméno Fallout zvolili především proto, že lidem to bude něco říkat a spíše si to koupí, i když třeba o původních Falloutech nic neslyšeli. Prostě marketingový tah a blbý k tomu. Takže co je ještě Chuckiemu líto... Jo! Je mu také líto, že atmosférickou hudbu a jazzové pecky 50. let zaměnil za komerční hardrock. Sám by prý upřednostňoval jižanský rock typu ZZ Top, což jen dokazuje, jak moc fenoménu Fallout NErozumí. Chuckiemu je prostě líto hodně věcí. Mě jediné – že tenhle paskvil jménem FO:BOM vůbec vznikl...

petruschka

22.10. 2003: Apokalypsa se blíží Shrnu to do šesti slov: Fallout: Brotherhood of Steel je GOLD! Nebo radši sedmi: Fallout: Brotherhood of Steel je GOLD, KURVA!

petruschka

24.7. 2003: FO:BOM novinky FO:BOM novinky Stránka Bratrstva Masturbantů se rozrostla o několik novinek. Nebojte, zkrátím to, aby mi stačil jeden kýbl na zvracení. Takže například si můžete prohlédnout nový trailer přímo ze hry a k nahlédnutí a ke stažení je připraveno také několik wallpaperů např. svalnatý ghoul v přiléhavých kalhotách nebo svalnatý supermutant v přiléhavých kalhotách – užijte si to. Po zmáčknutí levého spodního šroubku v interfejsu stránky se objeví ještě tajná sekce s návrhy různých předmětů. Díky NMA za hlášku.....

petruschka

3.5. 2003: Oficiální stránka FOBOMu je nastartována a připravte se na řádnou dávku cool flashových animací, trestuhodné a značně infantilní nadužívání slovíčka COOL! a cool sbírku kozatých kurviček jak z časáku, který tak úzkostlivě schováváte před maminkou pod postelí (teď vám bude vrtat hlavou, odkud to vím...). Nebojte se, na své si přijde i čtyřprocentní menšina a holčiny (ačkoliv ty mají obvykle na práci důležitější věci, než sedět u počítače s rukou v gatích). Čeká na vás svalouš jako z Arnoldových mladých let, kterému k dokonalosti chybí jen banán v kapse, jenž by se svůdně rýsoval přes obtáhlé kalhoty. Vítejte tedy do nového, zářivého a lepšího Falloutu, v němž prsatice mají mezi střílením ze dvou pistolek (módně a´la Matrix) vždy čas na důkladný mejkap a přebrání šatníku, aby si vybraly to nejmódnější kalhotkovo/ podprsenkové brnění a namasírovaly pokozí kostkou ledu. Bradavky se přeci musí hezky rýsovat přes uplé tričko (viz. úvodní obrázek). Mimo úchvatného masturbačního materiálu se však dostanete i k žaludek zvedajícím Chuckieho prohlášením typu: “...oh-oh – počkejte chvilku. Co uděláme s fandy, co chtějí Fallout 3 (pozn. překl. kulku do týla z milosti bych prosil...)? Copak ti, ale co fandové, kteří by rádi viděli univerzum Falloutu růst a rozvíjet se (pozn. překl. rozvoj? RŮST!? No pokud nazýváte znásilnění do anusu bejsbolovou pálkou s nabitými hřeby romantickým milováním, tak tomuhle klidně říkejte rozvoj)? A ještě lépe, co všichni ti hráči, co o falloutu sice slyšeli, ale RPGéčka moc nemusí (pozn. překl. co takhle nechat je hrát jejich tekeny a simulace a dát F3 těm,co o něj po léta prosili? Zdá se to být logické, ne?)? Chtěl bych aby poznali, jak je svět Falloutu úžasný. Ať na vlastní kůži poznají BoS, pustiny, omšelou techniku ameriky padesátých let...... Ó ano, to by mohlo být skvělé!” ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁRGH! *petruschka se hroutí na zem s krvavou pěnou tryskající mu z úst – po chvíli sesbírá tolik síly, aby se odplazil ke klice a pokouší se na ní oběsit, bohužel však nemá po ruce ani blbé tkaničky, tak se radši pouští do poslední věty:* Je to tedy jasné, milé děti: Chuck Cuevas – vedoucí tvůrce této blitky - je novým vtělením Satana. Svou temnou mocí dokonce vycenzuroval až k nule dosavadní příspěvky na oficiálním foru Interplaye k FOBOM (byly většinou dost negativní a to přeci nedělá dobrou reklamu, že?). Je tedy zřejmé, že je třeba začít s přípravami na Apokalypsu tzn. zničte nástroje ďábla - rozšlapejte svůj PS2 a XBox, vymažte z historie stránky o FOBOMu, vyzpovídat a modlit! MODLIT!!!

petruschka

1.5.2003: Brotherhood of Masturbation Chuckieho výplod (konzolový F:BoS), jemuž jsem přidělil nový název F:BoM (pochopíte později) se dočkal svého traileru. Kapku jsem váhal, jestli to tady mám podobným paskvilem znesvěcovat, ale jsem prostě příliš nasraný, než abych to ignoroval. Trailer najdete tudle a už předem se těšte na podívanou vskutku nevšední – o tom, že jste viděli takovouhle PIČ...NU budete vyprávět ještě vnoučkům. Už vypravěčovy kecy vás navnadí: Narodil jsem se těsně poté, co dopadly atomové bomby....(hra se má odehrávat až po Falloutu 1, takže budete opravdu svěží bojovník těsně po osmdesátce). Další partie pojednává o tom, jak BoS je jedinou silou zákona a pořádku v pustinách (BoS přitom ve F1 i 2 jen seděli na prdelích v bunkru, hromadili technologie a pitvali mutanty – o primitivy z pustin se absolutně nestarali a nebyli vlastně o moc lepší než Enkláva). Nic ovšem nenahradí obrazovou část, která se přímo hemží jakýmisi pornoherečkami v bikinách, které mají patrně představovat postavu vaší bojovnice. Počítám s tím, že F:BoM bude první hra vyvíjená s ovládáním jen pro jednu ruku, protože druhou budou mít pubertální masturbanti (pro ně a JEN pro ně je totiž hra vyvíjena) při hraní v rgzepnutých kalhotách. Udělejte si prosím vlastní názor s pomocí několika obrázků, uveřejněných na DaC: nejlepším brněním jsou přeci modré kalhotky, blondýna nesmí chybět, S&M Domina (aneb každému onanistovi podle jeho úchylky),děvky jsou ve hře paradoxně oblečené více, než vaše bojovnice .... pro dnešek končím, nějak mě začala svrbět dlaň, tak mne omluvte.... zzzzzip... áááách

petruschka

4.4.2003: Rozhovor s Chuckiem Pokud by vás to zajímalo, Chuckie – hlava vývoje konzolového “Falloutu” – poskytl rozhovor stránce HomeLan Fed. Interview se točilo hlavně kolem toho, jak bude FOBOS skvělý a úchvatný a to hlavně díky tomu, jak budete moci rozstřílet na sračky ghouly, supermutanty i nájezdníky. To všechno co největším počtem zbraní v úžasné 3D grafice. Opravdu se mi nechtělo do překládání podobných blábolů, navíc jsem pokaždé když jsem začal, pozvracel odporem k těm kecům klávesnici a po třetím pokusu se mi začala sekat některá písmenka. Měl jsem totiž k večeři.....no nechme toho – prostě to už nešlo vyčistit.
Opravdu nechápu, proč, když už musí Interplay dělat post-apo akční hru, nevyužije nějaké neutrální prostředí, a raději špiní bezduchou akcí jméno snad nejlepšího RPG vůbec. Za příklad by jim mohla posloužit třeba akčňárna Devastation, kterou dnes recenzoval anusweb (viz. níže).

petruschka

27.3.2003: Nové logo pro “Fallout PlejStejšn2” Díky DaC za nenápadnou, ale o to zajímavější novinku: Interplay, zdá se, postupně mění tvář své nové “Fallout PlejStejšn2” hry. Předvčerem byly na řadě nové screeny a nyní nastal čas změnit i logo, když to původní doslova znásilňovalo všechno, co pro fandy post-apokalypsy Fallout znamenal. Z toho nového se sice už tak dobře nedělá sranda, ale zato po jeho shlédnutí necítím nutkavou potřebu zakousnout nějakého Američana nebo vytáhnout milicionářskou uniformu po strejdovi a jít znárodnit nejbližší kapitalistický podnik. Navíc z popisu hry zmizely skvosty typu: “zmutovaní nájezdníci a piráti” a nahradiliy je přijatelnější “hordy ghoulů, mutantů a dalších radioaktivních nočních můr”.

petruschka

25.3.2003: Nové FOBOS screeny Pokud vás to zajímá: Váš petrusch je zpět - schovejte dcery, destilujte kořalku do zásoby, pošlete děti k doktorovi pro zásobu algeny..... atd. Hlavní novinkou ovšem je, že géniové z Interplaye si nadělali do kalhot z ohromné vlny negativních ohlasů, které se přes ně přelily po uveřejnění prvních screenů z jejich veledíla FO:BOS. Obrázky, za které by se asi styděli i větnamcy, šmelící v první půli devadesátých let s bakelitovými konzolemi made in USSSR zaručeně ze západu s kazetami Prins of Persyja a Spejs Ynvejdrs, tak byly staženy a objevila se nová stránka s novými screeny, které sice vypadají kapku lépe, ale - KURVA - NENÍ TO FALLOUT!

petruschka

16.3.2003: Petice Celkem jsem váhal, jestli o tomhle informovat, ale co – možná to některému z našich poněkud naivnějších čtenářů pomůže lépe spát. Takže tady najdete petici proti chystanému znásilnění Falloutu na konzole. Ne že bych si myslel, že by to cokoliv změnilo....... V petici se praví zhruba toto:
Původní Bratrstvo Oceli bylo organizací vysoce civilizovanou, užívající pokročilé technologie, zbraně, energozbroje atd., zatímco na Vámi předložených screenshotech můžeme vidět jen několik ubožáků lítajících po poušti s primitivním vybavením a v kožených spoďárách jako vystřižených z Mad Maxe. To by si příslušníci BO nikdy nedovolili..... atd....Takže buďto z názvu odstraňte slova Brotherhood of Steel nebo hru vylepšete podle našich návrhů ve stylu F1 a 2...
Já osobně bych - kdybych už nějakou tu petici sepisoval - kašlal na kožené trenky a nesnažil se nějak pomáhat chystaný “Fallout” opravit či vylepšit. Mnohem raději bych viděl manažery z Interplaye válet se po zemi v tratolišti krve se svými PlejStejšny2 a Iksboxy narvanými brutálně do anusu, ačkoli celkem pochybuji, že by mému požadavku příliš ochotně vyhověli ...

petruschka

16.3.2003: Poděkujte Chuckyemu! Chcete vědět, komu vděčíme za chystaný Fallout:Brotherhood of Steel pro PS2 a Xbox? Kdo je strůjcem našeho nenadálého štěstí? Kdože je naším novým herním bohem? Není to nikdo jiný než Chuck Cuevas – autor takových pecek jako Hunter:The Reckoning nebo Run Like Hell. Že jste o těch hrách nikdy neslyšeli nebo nejvýš jako o akčňárně k ukrácení dlouhé chvíle? Nevadí – to přeci není důvod proč Chuckovi nesvěřit jeden z nejuctívanějších RPG světů s nejvěrnější fandovskou bází, aby z něj udělal svoji pouliční děvku - navlíknul ji do laciných hadrů stupidní akční hry s velkým výstřihem a upnuté minisukně 3D a vytřískal na ní pro Interplay pár špinavých dolarů... Takže, děti! Poděkujte Chuckovi! Náš svět a tím tak trochu i všichni jeho fanoušci jsme se právě stali děvkou Interplaye, tak hezky otevřít pusu - až po mandle a polknout! Pokud vám na nějakém tom dolaru nesejde, můžete poděkovat i telefonicky: (949)553-6655 (ufff...předčíslí do emeriky na mě nechtějte. Chtějte k tel. Chucka :)

petruschka

13.3.2003: Fallout Playstation aneb Fallout v prdeli... NE! NE! NE! DOPIČEKURVAUŽSTÍM!!! Omlouvám se nezletilým čtenářům zatoto poněkud drsné zasvěcení do slovníku dospělých, ale situace si toho žádá... Fallout byl totiž prodán jako poslední syfilitická děvka konzolovému průmyslu, přijde o většinu RPG prvků, zaměří se na akci a hráč bude svou postavu patrně ovládat z pohledu Lary Croft (a nedívejte se do kalendáře - 1. Apríl je ještě daleko). Tuto zdrcující informaci přinesl Duck And Cover, a ačkoliv ještě včera vycházel jen z nepodložených fám, dnes je již toto vše, zdá se, potvrzené. Ostatně podívejte se sami, jak se situace během včerejška a dneška vyvíjela na stránkách Interplaye i DaC. Následující zpráva se včera patrně omylem předčasně objevila na stránkách Interplaye, protože vzápěti byla zase stažena, dnes už je tam snad oficiálně:



Vysoce uznávaný svět Falloutu je uveden do světa konzolí: Připoj se k BOS v jeho boji o válkou zničené Los Angeles... blabla... Vivendi Universal Games a Interplay Entertainment Corp. dnes oznamují vývoj Falloutu Brotherhood of Steel pro PlayStation2 a Xbox.


Tato černohumorná a drsná 3rd person akce zavede hráče do post-apo pustiny známé ze série Fallout her. S využitím bojových strategií zahrnujících ruční a střelné zbraně stejně jako výbušniny dostanou 1 až 2 hráči možnost připojit se k Bratrstvu Oceli.... bla...

"Jsme navýsost vzrušeni možností představit svět Falloutu konzolovým hráčům (pozn. překl.: jasný debil... a navíc pervert)." prohlásil Scot Lane, výkonný producent Interplaye. "Hratelnost je více zaměřena na konzolové hráče a hra tedy bude více akční a bojová než její počítačová verze, která kladla důraz na RPG prvky a strategii (JE to debil...)."

....následuje hrubý popis děje: boj s mutanty a nájezdníky o zázračné zařízení, které by bylo schopno obnovit civilizaci... a další blabla....

Pro více informací navštivte naši stránku www.interplay.com/fbos. Hra vyjde na podzim.


Oficiální stránku Fallout Playstation najdete tady (doporučuju všimnout si, jakým způsobem pokurvili znak BOS), první screeny jsou tadydle.
Na interplayím fóru vysvětluje J.E. Sawyer jak se to celé z jeho pohledu stalo a proč si myslí, že by neměl být upálen za hrubé porušení důvěry Falloutmaniaků, kterým několikrát lhal (podle něj nevědomě):
1) Interplay už dříve začalo s vývojem konzolového Falloutu, který byl ale stažen. Použili jsme k jeho vývoji engine, na který si dnes už ani nevzpomenu.
2) Reflexive začal s vývojem Lionheartu (Fallout Fantasy), o kterém kdosi kdysi rozhlásil, že to má být Falloutí hra, používající engine konzolového Baldurs Gate:DA. Což byla blbost...
3) Interplay začalo s vývojem F:BoS pro PS2 a Xbox.
4) Dozvěděl jsem se o vývoji této hry.
Takhle se to opravdu stalo a věřte mi, že bych byl rád schopen zavčasu říci: Ne, Fallout Fantasy je hra X a ta druhá hra je hra Y. Prostě jsme o tom všem nevěděli, a i kdybychom věděli, nemohli bychom říct nic bližšího. Teď, když jsou obě hry venku, už se můžem na tyhle tajnosti vykašlat...

Ještě něco popisných faktů: Hru má údajně vyvíjet tým Digital Mayhem, který má na svědomí např. Giants: Citizen Kabuto nebo Hunter: The Reckoning. Navzdory názvu se zdá, že nepůjde o prostou předělávku počítačového FoT: BoS, ale přibude nový děj, zápletka atd. (jako by o to šlo, když můžete dělat pif-paf, že?). K dispozici bude mít hráč 3 (!!! Celé tři! To už je skoro jako RPG!!!) modifikovatelné (!HURÁ! Modifikovatelné! Právě jsem si ustříkl do trenek blahem!) postavy a samozřejmostí je možnost hraní single i multiplayeru...
Sorry, končím...... došly mi duševní i morální síly...

petruschka

Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..