Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.


Lionheartí rozhovor



Ve Falloutu jste v tahových bojích mohli díky vyšší Obratnosti zaútočit dříve než nepřítel. Jak byl tento rozpor mezi boji na tahy, pro které byl SPECIAL původně postaven a real timem, který využívá Lionheart, vyřešen?

Hráč bude moci díky vyšší Obratnosti a vyššímu počtu AP útočit rychleji a zručněji. Zaútočit dříve můžete díky připlížení se k nepříteli nebo útoku střelnou zbraní na dálku.


Jaké výhody přinese schopnost smlouvání?

Díky vyššímu smlouvání bude moci hráč, který by byl jinak diskriminován pro jinou rasu, dostat od obchodníků lepší cenu nebo mu budou zpřístupněny nové dialogy, kdy bude moci za quest získat vyšší odměnu. Můžete taky třeba uplatit strážné.


Jakou roli bude hrát Štěstí?

Bude na něm záviset třeba náhodné upuštění zbraně v boji. Zpřístupní se vám také některé rozhovory v náhodných setkáních nebo bude toto setkání probíhat lépe – dostanete zvláštní předmět nebo vám někdo namísto rozpárání střev prokáže laskavost. Závisí na něm rovněž jaké předměty budou padat z chladnoucích, brutálně zmasakrovaných těl vašich nepřátel.


Z čeho je odvozena schopnost magie?

Původně to měla být Inteligence, ale ta už je i tak dosti důležitá. Magie tedy bude záviset na Charismě, která reprezentuje vaši schopnost ovládnout ducha, jenž vám propůjčuje magické schopnosti a Vnímavosti, která zase představuje vaši schopnost nahlížet do magických sfér.

Původně měla na Charismě záviset i odvozená schopnost šarm a lstivost, což měla být jakási náhrada řeči, ale nakonec jsme se vrátili k Falloutímu řešení nezávislého skillu řeč. Lstivost se tak asi změní v Perk.

Na Charismě bude také záviset počet vašich společníků, i když bude nejspíše odvozen podle jiného vzorečku než ve FO.


Kolik traitů z Falloutů v Lionheartu uvidíme?

Zůstanou staré známé traity jako - One Hander, Gifted, Heavy Handed a Finesse. Přibudou i některé z PnP verze Falloutu jako Klaustrofobie nebo Maniakálně depresivní.

Rasové traity (viz. starší článek o Lionheartu) budou pro Sylvanty např. Jemná předkož... erhm... pokožka, která umožní lépe se skrývat ve stínech apod., ale na druhou stranu bude pak postava velice zranitelná. Pro Demokiny to jsou zase Šupiny, které sice postavu chrání, ale také omezují její pohyblivost a prozrazují ji jako magií ovlivněnou osobu.


Jak chcete zabránit tomu, aby sebou hráč tahal kupu předmětů, které magicky zvyšují jeho schopnosti a udělají tak z něj nepřemožitelný tank a zároveň třeba úžasného řečníka?

Předměty zvyšující základní statistiky budou spíše vzácné. Mnohem častější budou různé prsteny apod, které zvýší některé odvozené schopnosti jako Armor Clas apod. Máme náhodný generátor předmětů, který tyto atributy různě kombinuje a s rostoucím levelem postavy rostou i tyto ony. Jinak nevidím žádný problém v tom, že si vaše postava sebou nosí přeměty, které ve hře získala. Před přílišným kumulováním mocných předmětů pak chrání přetížení postavy.

Následují tři prdele tabulek na vypočítání hit pointů apod., které se mi překládat nechce a můžete se na ně ostatně podívat sami.


Jak to bude s Perky? V Lionheartu prý bude síť trenérů, kteří vám můžou některé přidat. Jak zabráníte tomu, aby všichni hráči nebyli díky tomu nakonec identičtí?

Perky budete získávat s postupem vaší postavy ve hře, takže se nebojte, že budete jen běhat od trenéra k ternérovi. Plánujeme také zvláštní Perky různých mocenských frakcí, jako třeba Templářských rytířů:

Zeman Templářského řádu

Rytíři rozpoznali tvůj vrozený talent a oddanost svaté věci. Obdařili tě tedy částí svých sil, které ti pomohou dosáhnout tvých cílů. Rychlost uzdravování byla zvýšena o 1, Boj jedno i dvouruční zbraní o 5. Požadavky: Musíš patřit k Templářskému řádu.

Strážce Templářského řádu

Díky tvé mnohokrát osvědčené oddanosti templářské věci, tě rytíři povýšili na svatého válečníka, či Strážce. Získáváš +1 k Charismě, +1 k Uzdravování a +3 k Boji jedno i dvouruční zbraní. Požadavky: Boj jedno i dvouruční zbraní min. 65, Musíš patřit k Templářům s hodností min. na úrovni 6, Úroveň 8.


Jaký systém odolností bude použit vLionheartu a jak bude fungovat v boji?

Máme 9 druhů odolností na fyzické i magické útoky: Choroby a Otrava jsou odvozeny od Odolnosti. Útoky drtivé, sečné, bodné, mrazem, ohněm a elektřinou budou na začátku na nule a absorbovány budou brněním, magickými předměty a kouzly nebo také správně zvolenými traity a perky.

V boji to bude vypadat tak, že máte-li třeba odolnost na Otravu na deseti, bude absorbováno 10% zranění jedem.


Drogy ve Falloutu lze přirovnat k elixírům ve fantasy hrách. Nicméně ve FO mají i negativní účinky. Uvažovali jste o něčem podobném s elixíry nebo kouzly v Lionheartu?

V Lionheartu drogy (snad až na alkohol) nemáme. Uvažovali jsme o něčem podobném jako ve Falloutu, ale přišlo nám to jako znevýhodňování magicky zaměřených postav. Nicméně některé mocnější elixíry (jako elixír rychlosti) vás mohou po vyprchání efektu dočasně oslabit. Na druhou stranu alkohol vám sice sníží Inteligenci a Vnímání, ale zase zvýší Sílu a Odolnost.

Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..