Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.




Selter - FAQ - časté dotazy


Překlad - Smejki


Otázka: Děláte jen remake Falloutu?
Odpověď: Ne.

Otázka: Jaké jsou vaše nicky na fórech?
Odpověď: Shihonage a FirstOfficer.

Otázka: Až podezřele moc to vypadá jako Fallout:Tactics.
Odpověď: To je tím, že nyní používáme hotové objekty z Tacticsu, ale pouze pro ilustraci, než vytvoříme objekty vlastní. V hotové hře samozřejmě ŽÁDNÉ autorsky chráněné prvky nebudou.

Otázka: Mohu vám pomoci s tvorbou? Sprity, zvuky, skripty?
Odpověď: Ano. V současné době hledáme 3D modeláře, animátory, stejně jako tvůrce 2D textur. Pokud máte zájem, pošlete e-mail spolu s popisem svých schopností a zkušeností na help@secondvarietygames.com. Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Musíte mít povolený JavaScript, abyste mohli nahlédnout. Máte-li se čím presentovat, přiložte to, prosím, k e-mailu. Ozveme se vám co nejrychleji. Mockrát děkujeme!

Otázka: Budou dialogy skriptovatelné?
Odpověď: Ano, a bude to snazší, než v Fallout 1 / 2.

Otázka: Co vše lze ovlivnit/kontrolovat v dialogovém stromu?
Odpověď: Všechno. Je sousta různých situací jež se dají spustit pomocí Shelter Skriptovacího jazyka (SSL).

Otázka: Můžete nám ukázat pár hlubších mechanismů hry?
Odpověď: Jednotlivé mechanismy jsou vytvářeny, jak postupujeme dál a dál. V každém dalším videu odkryjeme opět něco víc..

Otázka: Už jste přemýšleli nad stat/skill systémem? Přijmete SPECIAL nebo vytvoříte vlastní?
Odpověď: Náš systém se vyvíjí souběžně s hrou. Zatím nemáme vytvořenou konkrétní šablonu.

Otázka: Jaké rozlišení bude podporováno?
Odpověď: Až do 1600x1200, ale vše bude samozřejmě vypadat menší - jak myslíte, že staré dobré 2D hry jako je Baldur's Gate, pracují s vysokým rozlišením? Hra je primárně určena pro rozlišení 1024x768.

Otázka: A co příběh? Je lineární nebo nelineární?
Odpověď: Stupeň linearity je stejný jako ve Fallout 1. *"mňam" - olízl se překladatel*

Otázka: Kolik "svobody" můžeme očekávat při dialozích a akcích (např. vyhubení všech NPC obyvatel ve hře nebo mučení nebo znásilňování lidí, brahmín a kuřat)?
Odpověď: Minimálně stejně jako ve Falloutu.

Otázka: Jaká je šance, že byste mohli vydat všehoschopný mapový a skriptový editor, takže bychom my modeři mohli vytvářet mody k vaší hře?
Odpověď: Všechno co souvisí s statistikami předmětů, podmínkami questů, dialogy, spouštěči a spouštěnými skripty, mapovým designem, je plně skriptovatelné a modifikovatelné. K dispozici je editor map.
Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..