Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.




Chat s Chrisem Avellonem



překlad od poutníka petruschky

Fallout Bible - Chat s Chrisem Avellonem
posted [by: JC @ January 11, 2002 - 09:55:18 PM]

Chat s Chrisem Avellonem na téma Fallout Bible. Hosted by Vault13.net 1. 11. 2001

Saint_Proverbius: Takže, Chrisi, už jsi přece někdy dělal developer chaty?
BIS_Chris: Pár. Jen jsem si nebyl jistý, kdy mám začít mluvit :)
Saint_Proverbius: Víš jakými otázkami vždycky začínají, ne?
Saint_Proverbius: Kdo jsi, co přesně děláš na F bibli, proč zrovna ty a další úvodní žvásty.
BIS_Chris: Jasně. Takže já jsem Chris Avellone, pracuju v Black Isle Studios, chci dělat Fallout bibli a rád bych věděl, co byste v ní chtěli vidět.
BIS_Chris: Řekl bych, že vy jste ti, kterých bych se měl ptát na podobné věci.
BIS_Chris: Je to (bible) zamýšleno pro interní a externí použití – a bude k míní i pro veřejnost.

1. {PC}Roman: Bude to v paperbacku nebo PDF formátu?
BIS_Chris: Jen co se naučím hláskovat „k mání“. Nevím, jestli to bude v něčem tak úpravném jako PDF formát. Zrovna teď to není o moc víc než obyčejný Word doc. A opravdu nevím, jak moc profesionálně upravené to nakonec bude, ale uděláme, co budeme moci. Je to má osobní práce – ne oficiální BIS projekt, takže možná nedostanete nějak super naleštěnou příručku.

2. TitaniumTribal: Bude v bibli i bestiář s detailními popisy všech potvor?
BIS_Chris: To si piš! Jména, statistiky (jestli se je povede všechny vyhrabat). Snad to půjde zařídit i pro NPC.

3. [ADR]CXZman>: Bude tam hodně artworků?
BIS_Chris: Všechno, co se nám povede vyhrabat z původních podkladů. Nové obrázky ale opravdu nebudou.

4. MisterT: Budeš psát z perspektivy třetí osoby, nezávislé na univerzu Fallout, nebo jako jeho obyvatel? Jestli to druhé, jakou frakci nebo osobu si zvolíš za vypravěče?
BIS_Chris: Bude to spíš detailní popis světa, psaný s odstupem nezávislého pozorovatele. Jinak by tam bylo příliš mnoho pseudo-autorských vlivů :)

5. D-Slam|VOTF: Bude kniha dostupná jen v angličtině, nebo počítáte i s jinými jazyky?
BIS_Chris: Jestli by ji někdo dokázal přeložit, bylo by to skvělé. Není to oficiální BIS produkt, takže jestli by byl nějaký fanoušek, vládnoucí více jazyky, schopen vypomoci, ať mi dá vědět.

6. Ausir: Zařadíte do bible také lokace z dema F1,2 a FoT(scrapheap, dirt haven, devil's graveyard)?
BIS_Chris: Rád bych zařadil Scraheap. Lokace z FoT přenechám Microforte. Jestli je tedy Microforte bude chtít dělat. Mé znalosti FoT nejsou tak dobré, jako v případě F1 a F2.

7. MetalWyrm: Budete dělat všechny Fallouty (F1, 2 a FoT), nebo jen některé?
BIS_Chris: Prozatím jen F1 a 2.

8. Gadro: Bude také nějaký popis a vysvětlení organizace Brotherhood of Steel?
BIS_Chris: Ano. Jaké vysvětlení máš přesně na mysli? Gadro: Hierarchie a více holodisků:)
BIS_Chris: Ano, mám to v plánu.

9. StinGeR_Ro: Kolik tam bude věcí jako řekněme…jak došlo k válce, jaderný spad (fallout) a vytvoření pustiny (wasteland)?
BIS_Chris: Zařadíme informace o tom, co vedlo k vypuknutí Velké války, o zdrojích, technologiích a o průběhu války samotné. Popíšeme anexaci (připojení) Kanady, Čínskou invazi na Aljašku…a válku Evropy se Středním východem. Dost na to, abychom vysvětlili světovou situaci až do Velké války. Myslím, že všichni mají k této oblasti spoustu otázek a my se na ně pokusíme odpovědět.

10. StinGeR_Ro: Bude v bibli něco o vault dwelerovi a jeho dobrodružstvích nebo jen všeobecný popis Fallout univerza?
BIS_Chris: Vault Dweller – takže jen obecně. Nechci v bibli přesně popisovat a zaškatulkovávat vaše zkušenosti s jeho dobrodružstvími. Do určité míry jsou jeho další osudy vysvětleny ve F2 (Tandi je zachráněna, Shady Sands přežije, atd…) Ale pokusíme se něco nastínit, aby jste se nemuseli řídit naším pojetím, jestli nebudete chtít.

11. [ADR]CXZman: Bude k dispozici kompletní mapa (F1 + F2)?
BIS_Chris: Ano – mapa F1 i F2.

12. Smoo: Budou F1 a 2 rozděleny do zvláštních sekcí, nebo to bude řešeno jen chronologickým postupem?
BIS_Chris: Představuju si, že události po F1 budou ve zvláštní sekci, takže budou odděleny. Ale záleží na tom, čemu byste dali přednost – prostě mi dejte vědět.

13. Gadro: Bude řeč i o místech, která nebyla do finální verze zařazena (jako Abbey atd…)?
BIS_Chris: Asi je zařadím jen do dodatků, protože fakticky do Fallout univerza nepatří. Nerad bych je ale úplně vynechal.

14. Alderon[TheOrder]: Bude v bibli místo i pro popis dění „za oponou“ – historky typu „Mohli byste nám říct nějakou veselou příhodu z natáčení?“
BIS_Chris: To je dobrý nápad. Jasně – můžu tam něco zařadit.

15. PipGirl: Budeš zmiňovat i zvláště výrazné postavy, které změnily svět Falloutu k obrazu svému – jako Master nebo Metzger?
BIS_Chris: Ano – hlavně Master.

16. Vikjunk: Informace o FoT tam doufám nebudou, že? FoT je pěkná sračka.
BIS_Chris: FOT: zaměřuju se na F1 a 2. Info o FoT možná zařadím později.

18. creepyguy: Bude tam info o událostech, které vedly k válce a specifikace vaultů?
BIS_Chris: Ano, určitě. Máme dlouhý seznam informací o vaultech, který svého času sepsal Tim Cain a tým F2, a který se určitě objeví i v bibli.

19. BIS_Chris: A mimochodem. Doufám, že budu už brzo moci dát na net části bible, abyste ji mohli zkontrolovat a okomentovat. Takže se nebojte, že budete na informace čekat nějak moc dlouho.

20. [ADR]CXZman: Bylo by možné zařadit i nějaké recepty a podobné dodatky?
BIS_Chris:. Uvidíme. Nejsem ale zrovna kuchař. Mohl bych zařadit recept – jak si udělat Molotovův koktejl.

21. StinGeR_Ro: Budou v bibli i zmínky o dalších organizacích, o nichž jsme třeba ještě neslyšeli?
BIS_Chris: Nejspíše ne. Rozšíříme ale informace o karavanách, což bys mohl brát jako jistý druh organizace.

22. Migu: Budou tam i informace o vaultech jako takových?
BIS_Chris: Jo. Dostanete více informací o plánech, konstrukci, obyvatelích, atd…

23. Ausir: A co Wasteland? Ve Falloutu1 bylo o této staré hře několik zmínek (desert rangers, fat freddy, faran brygo). Vím, že práva na hru patří Electronic Arts, ale když bible nebude oficiální…
BIS_Chris: Jakkoli bych chtěl, Wasteland zařadit nemůžeme. Báze Cochise atd…miluju tu hru, ale firma EA by to asi neviděla moc ráda.

24. TitaniumTribal: Kdy můžeme očekávat zveřejnění prvních částí bible?
BIS_Chris: Odteď za dva týdny - pátek 25. 1.
Editor's Note: Chris měl na mysli zveřejnění prvních kapitol – ne celé bible.

25. System: Budou zařazeny nějaké povídky ze světa Fallout nebo i jen jednotliví hrdinové se zajímavými osudy?
BIS_Chris: Povídky jsou fajn, ale zůstaneme u jádra Falloutu a pak ať autoři klidně využívají náš popis světa pro své práce. Snažím se omezit se jen na materiály k Falloutu 1 a 2.

26. Langy: Vysvětlíte co jsou zač a odkud pocházejí divošské kmeny? Jejich existence nedává moc smysl.
BIS_Chris: Co myslíš tím, že nedávají smysl? Dej lidem 100 let bez vzdělávání, v radiací zamořeném prostředí ve společnosti zmutovaných monster a stanou se z nich primitivové jedna radost.

27. jSiMoN: Bude více informací o ostatních vaultech a přeživších, o kterých jsme předtím nevěděli?
BIS_Chris: Ano – máme o tom nějakou starou dokumentaci z F2.

28. Croaker: Dozvíme se konečně, jaký byl vlastně příběh Sulika (a ostaních NPC)?
BIS_Chris: Jasan. Budeme se snažit trochu rozvinout jejich životní osudy. Jestli máš nějaké specifické otázky na jednotlivé NPC – mailni mi je a já se je v bibli pokusím zodpovědět.

29. Drell42: Bude zařazeno i vysvětlení existence vetřelců?
BIS_Chris: Bohužel, ano (pozn. překl :) ? /;=}

30. wamingo: Bude v bibli i něco o budoucnosti světa Fallout?
BIS_Chris: Ne. Naše materiály pokrývají události jen ke konci F2.

31. D-Slam|VOTF: Plánujete podrobný rozbor různých technologických hračiček, jako water chip, GECK nebo Robobrain atd…
BIS_Chris: Určitě – technologie bude mít vlastní sekci. Už máme pár odstavců o robobrainech. Miluju tyhle potrhlé chlapíky (a budeme mít i dlouhou sekci o fúsní technologii).

32. [ADR]CXZman: Nemůže být část bible pojata jako opravdová bible nějaké post-apokalyptické sekty (Děti Svatého Ohně)?
BIS_Chris: Já zůstanu u prostého popisu tohoto světa, ale proč nepřidat nějaké „oficiální“ dokumenty některých organizací. Třeba Bible Bratrstva Oceli nebo náborový pamflet Dětí Katedrály.

33. bloodbathmaster2: Budou zařazeny i nějaké předválečné příručky typu „Jak přežít jadernou válku“.
BIS_Chris: Mohli bychom tam něco takového šoupnout. To by bylo fajn. Uvidíme.

34. PipGirl: Budou popsány i různé skupiny nájezdníků (raiders), jejich způsob života atd…?
BIS_Chris: To zní dobře. Máš to mít. Určitě můžeme věnovat pár stránek alespoň tlupě Khanů :)

35. Migu: Bude zařazen i seznam předmětů z Falloutu - aspoň těch jedinečných?
BIS_Chris: Určitě. To je jeden z hlavních důvodů, proč bible vzniká (a samozřejmě kvůli pokrytí historie světa Falloutu).

36. RadioactiveWaste--: A co reklamní předměty? Co bude k mání kromě knihy samotné?
BIS_Chris: Reklamní zboží? To asi ne :) Ale bylo by to fajn. Triček Fallout není nikdy dost. A nakládaných gecků taky ne.

37. [ADR]CXZman: Budou v bibli i technické náčrty?
BIS_Chris: Mohly by – co bys rád viděl? Řekni jaká schémata by se ti líbila, a pokusím se něco vyhrabat.

38. {PC}Roman: Bude v bibli i sekce o brahminech a jejich různých mutacích?
BIS_Chris: To je dobrý nápad. Budeme mít sekci o brahminech a proč jsou v divočině tak cenění (co se z nich dá využít – stany, brnění, jídlo, brahminince…)

39. Banedon: Budou tam i informace o tvorech, které jsme ve Falloutech neviděli? Jako koně, kočky, ptáci…
BIS_Chris: Můžu to zařadit. Bude to asi takováto poznámka – „jsou v kopru.“ Ale kdo ví…

40. MoonTzu: Budeš mít zvláštní fórum, na které bychom mohli posílat své připomínky pro bibli?
BIS_Chris: Své připomínky můžeš posílat webu BIS (je tam thread Fallout Bible) a…uvidím, jestli budu posílat materiály i na Duck and Cover, No Mutants Alowed a V13. A vždycky mi můžeš poslat mail na adresu CAvellone@blackisle.com.

41. StinGeR_Ro: Bude více informací o ghoulech?
BIS_Chris: Jo. Já prostě miluju tyhle potácejícící se zrůdky.

42. [ADR]CXZman: Budou tam i nějaké teoretické lekce o balisitce, jak se starat o zbraně, působení střely na organickou masu…
BIS_Chris: Nevím. Uvidíme, jestli něco takového zařadím. Hlavně asi o výrobě munice.

43. PipGirl: Bude v knize řečeno, kdo vlastně chodí do kasín New Rena – většinu populace přece tvoří šlapky a smažky. A taky jak to, že nemají žádné obranné valy nebo něco podobného?
BIS_Chris: Jasně. I když mé znalosti New Rena jsou spíše útržkovité.

(pozn. překl. asi měl okno – moc jetu)

Editors Note: Chris Avellone je tvůrcem New Rena, takže nejspíš můžeme očekávat slušnou porci informací o něm.

44. bloodbathmaster2: Kolik se toho dovíme o Enklávě?
BIS_Chris: Tolik, kolik budu moci poskytnout. V této chvíli o tom nemůžu říct o moc víc.

45. Migu: Bude vysvětleno, jak funguje power armor?
BIS_Chris: Ano, to zařadíme. Nevím, jak podrobně budu moci PA popsat, bez nutnosti být příliš odborný, ale pokusím se. Zahrneme také příklady prototypů PA, které předcházely verzím v F1 a 2.

46. Alderon[TheOrder]: Bude tam něco o Shi a hubolozích?
BIS_Chris: Ano – zařadím o nich nějaké informace.

47. Langy: Bude v bibli více o viru FEV – jako kolik tvorů jím bylo zasaženo, co se s ním stalo, když byla zničena báze mutantů apod…
BIS_Chris: Jasně. To bude zábavná sekce.

48. jSiMoN: Dozvíme se, kdo vedl Vault-Tec a proč si zvolili Pipboy logo?
BIS_Chris: Plánoval jsem něco podobného a uvidíme, jestli to tam zařadím.

49. bloodbathmaster2: Otázka trochu mimo – proč ve světě Fallout nebyli žádní hadi? Určitě by pod zemí přežili i jadernou katastrofu a přemnožené krysy by je dokázaly udržet naživu.
BIS_Chris: Nevím. Možná bylo příliš obtížné je animovat. Taky nevím, proč se tam neobjevily žádné obří tarantule. Možná že hadi jen čekají na svou příležitost. Něco jako:“Hadi a pavouci. Léta dřímali. Ale nyní…“

50. Zed: Nějaké choulostivé informace o Cats Paw časácích a porno studiu v New Renu ;) ?
BIS_Chris: Nic, co by mohlo BIS dostat do potíží :)

51. Vikjunk: Dozvíme se něco o Ripperovi (Párač)?
BIS_Chris: Budeme mít statistiky a popis – co dalšího by sis představoval?
Vikjunk: Historie, pozadí apod. O tom filmu myslím.
BIS_Chris: Perfektní. zařadíme to.

52. StinGeR_Ro: Bude tam něco o používaných drogách (ne, nehodlám je vyrábět)?
BIS_Chris: Dobrý nápad. Fajn – bude tam o tom sekce.

53. [ADR]CXZman: Nějaké info o Franku Horriganovi?
BIS_Chris: "Semper fi..." Fajn, přihodím i něco o Frankovi. Hlavně všechno, co se nedostalo do původní hry. Původně měl mít větší roli. Poradím se o tom s Feargusem.

54. Croaker: Dozvíme se jak to, že jména některých původních zbraní byla zapomenuta?
BIS_Chris: Myslíš proč jsme vynechali jména některých firem? Patrně ze zákonných důvodů.
Croaker: Myslím proč lidé zapoměli některá jména (bezejmenné zbraně v F1, jen některé pojmenované v F2)?
BIS_Chris: Podívám se. Nejsem si jistý pravým důvodem.

55. Leksa: Bude tam něco víc o otrokářích?
BIS_Chris: Jasně. Pošli mi své nápady – co bys přesně chtěl vědět a já se na to zaměřím.

56. Smoo: Co se dozvíme o Dogmeatovi (Žerykovi)?
BIS_Chris: Statistiky, něco málo o jeho minulosti, jeho vývoj při levelování. Stejně jako u ostatních NPC, Možná víc:)

57. StinGeR_Ro: Co něco o velkých amerických městech a kolik megatunových bomb na ně dopadlo?
BIS_Chris: Můžu to zpracovat. Jestli máš na mysli nějaké speciální město, dej vědět.

58. [ADR]CXZman: Co něco k Nuka-Cole. O tom máme dost málo informací, ačkoli je to ultradůležité!
BIS_Chris: Sakra, na to bych zapoměl. Zařadíme to.

59. Banedon: Na jakých nosičích bude bible vydávána(pozn. překl. spíš asi – jak bude zpracována)? CD, internet, video, animace?
BIS_Chris: To asi ne. Zrovna teď je to jen Word dokument s několika bitmapami.

60. Drell42: Tohle bude trochu mimo téma. Co měla znamenat ta scéna, kdy Frank sejme toho chlapíka s rodinou v poušti?
BIS_Chris: Původně ta scéna vypadala jinak. Můžu to zařadit do sekce „Jak se dělal Fallout“. Teďka si přesně nevzpomenu.

61. StinGeR_Ro: Bude tam něco víc o prostředí pustiny – jako vlhkost vzduchu, teplota, vegetace, krajina, trosky?
BIS_Chris: Můžu to přidat. I když z toho asi zcvoknu.

62. System: tohle není přímo otázka, ale viděls tohle: http://www.darpa.mil/dso/thrust/md/Exoskeletons/index.html je to o vývoji opravdového power armoru.
BIS_Chris: Ne, díky za link, ověřím to. To mi připomíná: Jestli máte odkazy na nějaké zajimavé stránky, knížky, filmy nebo výzkumné materiály, mailněte mi je.

63. |JC|: Zařadíte koncepty obrázků, které jsi tady (na V13) zveřejňoval? Kolik jsi našel původních skic k F1 a 2?
BIS_Chris: Už jsem jich zveřejnil hodně. Není jich tak moc, jak si možná myslíte. Ještě pár pošlu DaC, NMA a V13, takže je brzy všechny uvidíte.

Editor's Note: Podívejte se na V13 sekci Ask Avellone.

64. creepyguy: Nějaké info o těch dvou krysích božstvech? Hlavně o tom v Gecku.
BIS_Chris: Něco o nich napíšeme. Ale upřímně – některé věci budu muset jen načrtnout, protože si myslím, že by uškodily celkové atmosféře – např. Anin duch, Krysí bohové, Wannamingos apod…

65. [ADR]CXZman: Jak funguje mikrofúsní baterie?
BIS_Chris: Po konzultaci s několika studenty fyziky to zařadím. Zabere to pár stránek a hodně mailů. Ještě musím vymyslet, jak to, že se vybíjejí (pozn. překl studená fúze by měla teoreticky produkovat téměř nevyčerpatelné množství energie po kurevsky dlouhou dobu).

66. Alderon[TheOrder]: Objekty jako Sierra Army Depot, Vojenská základna a Glow (Starý řád) měly pěkné holodisky, ale nezodpověděly všechny otázky. Bude o nich, o Skynet projektu a polidštěném počítači v Glowu více informací?
BIS_Chris: Ano – plánujeme to.

67. jSiMoN: Když USA anektovaly Kanadu, byly tam oblasti, které bylo obtížnější zabrat? Bojovali třeba lidé v Quebecku o svou svobodu?
BIS_Chris: Anexace: Nejsem si jistý, ale můžu se na to podívat.

68.Langy: Budou k dispozici nějaké statistiky – kolik lidí žilo před a po válce, kolik se jich změnilo v ghouly, kolik „lidí“ ovládal Master, z kolika se stali supermutanti apod. ?
BIS_Chris: Pokusím se. Nicméně v tomhle se, z mnohých důvodů skrývá nebezpečí. A odpověď by asi nebyla oficální/kanonická. Tohle by byla má námitka proti.

69. Ausir: viděls Pen and Paper verzi Falloutu nawww.iamapsycho.com? Vím, že Chris Taylor s autorem sympatizoval. Co s tím teď?
BIS_Chris: Tvůrce mi vlastně poslal mail - musím se na to podívat. Tvoříme v BIS systému PnP Fallout a rád bych si s ním měnil zkušenosti. Armor Class je pěkná svině.

70. Langy: Bude v bibli také sekce přehmatů a chyb – jako vetřelci nebo různé nepřesnosti v příběhu F1 a 2?
BIS_Chris: Nejspíš do knihy zahrnu pár mých heretických názorů a vysvětlení nesrovnalostí. To ale bude v dodatcích tzn. ne – kánonické :)

71. [ADR]CXZman: K čemu jsou vlastně kůže gecků?
BIS_Chris: Asi na brnění, stany a věci, které bys jinak dělal z brahminí kůže. A na boty.
Na boty nikdy nezapomínej!

72. Ausir: Budou nějaké informace o Svatém ručním granátu? :)
BIS_Chris: Jasně. Jeho designér je pořád tady. Tak z něj něco vymáčknu.

BIS_Chris: Ještě jednou – máte-li nějaké připomínky nebo náměty, posílejte je na adresu: CAvellone@blackisle.com.

73. Drell42: Kdo je Croaker?
BIS_Chris: Croaker zní jako doktor z Black Company.:)
Croaker: Správně.

Editor's Note: Croaker je z V13. Nedoporučujeme nechat si od něj cokoli operovat.

74. Langy: Bude tam info o tom, jaké bylo vojsko různých zemí před válkou, kam dopadly atomovky, které země je vypálily apod.
BIS_Chris: Jestli existují nějaké podklady, můžu to zahrnout. Jinak bych sám vložil nějaké informace o tom, co a jak se stalo (ne-kánonické). Nevím, kolik toho máme o jiných zemích než Čína, Kanada, Mexiko. Uvidíme. Své připomínky můžeš také posílat na fórum BIS http://feedback.blackisle.com/forums/index.php

75. Ausir: i když nebudeš přímo komentovat hru Wasteland, budeš se aspoň snažit nevyvracet fakta z ní(jako udělat nějaký starý klášter v místech báze Cochise, Las Wegas zničené válkou apod.)?
BIS_Chris: Asi ne, ačkoli tam patrně budou nějaké nesrovnalosti (proč je třeba New Reno v pořádku, ale Las Wegas se ve F2 neobjevuje nebo jak to, že se zde potloukají NCR rangeři a žádní desert rangeři atd). A žádný Scorpitron. A taky žádný robot s tělem jako motorka a lidskou hlavou.

76. bloodbathmaster2: Bude nějaké vysvětlení ohledně AI (umělé inteligence)? Ve F2 bylo řečeno, že AI se začala nudit a vyprovokavala válku.
BIS_Chris: Budeme mít sekci zabývající se AI jako ACE, Skynet, ZAX apod…

Lidi na V13 by rádi poděkovali Chrisovi, návštěvníkům blablablablaaaa…a doufáme, že se nám povede s Chrisem brzy zorganizovat další chat.

Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..