.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chekotay, 2018-07-17 23:46:55,

Radosti a strasti

Venku prší. To je krásné, protože to znamená, že války o vodu se odsunou o pár dalších týdnů. Zapomeňte na malebné černochy s velkými a tvrdými iPhony, největším nepřítelem naší země je aktuálně sucho.
Tolik tedy k radostem a nyní ty strasti. Zaprvé, až najdu toho maniaka, který jako první začal rodičovským galejím říkat "rodičovská dovolená", zcela nepoeticky mu zakroutím krkem.
Zadruhé, byl ohlášen vývoj Falloutu 76 a jeho vydání 14. listopadu t.r. a na Brahmíně není žádné hate! Jak je to možné? Jednoduše: Nikoho to nezajímá.
A teď vážně. Bethesda nedělá špatné hry. Problém je, že nedělá ani nijak zvlášť dobré hry. Fallout 76 bude její první Massive-Multiplayer-Online-RPG (The Elder Scrolls Online dělal ZeniMax) a bude to samozřejmě našlapané, nabušené a naleštěné a prvních pár patchů nehratelné. Mapa bude čtyřikrát větší, než byla mapa Falloutu 4, která byla o 16 % menší, než mapa Falloutu 3, která je o 4 % menší, než mapa F: NV a také čtyřikrát menší než mapa Skyrimu, což je stejně úplně jedno, protože dobrý designer udělá hru na poštovní známce a špatnému nestačí půlka kontinentu, ale internetová fóra takové hlouposti probírají do mrtě.
Vývoj téhle hry začal ještě před vydáním Falloutu 4 rozvíjením původně vedlejšího nápadu vyzkoušet si, jak by vypadala falloutí multiplayerovka. To znamená, že někde na počátku projektu stálo nadšení a hravost. Také to znamená, že engine bude stejný, jako ve Falloutu 4 (a F:NV a F3, a Oblivionu a Morrowindu), tedy Gamebryo, což je systém sice mnohokrát vylepšovaný a opravovaný, ale přeci jenom starší než můj sexuální život, takže postrádám důvěru ve špičkovou performanci, neboť zkušenosti jsou sice fajn, ale pořádný drajv nenahradí... hovořím stále o herním engine, jasné?
Fallout 76 tedy bude výhradně online hra, výhradně multiplayer. Budete ovšem moci chodit sami a aby nebylo příliš narváno, mají být servery omezovány spíše na maximálně desítky hráčů, než stovky. Všichni lidé ve hře budou hráči, ostatní potvory budou počítačová NPC. Hra časově předchází všem ostatním dílům (jen 25 let po "klipse"!), takže co myslíte, budou tam supermutanti? Moje optimistické já hádá, že tam místo nich budou nějaké originální potvory, moje pesimisitické já potměšile věří, že tam budou supermutanti, i hypermutanti, i gigamutanti. Uvidíme. Hrát se bude v Západní Virginii, která leží, jak název napovídá, při východním pobřeží USA.

Když se zeptáte lidí, proč hrají Fallout 4, tak se zamyslí a pak řeknou něco jako "Můžeš si tam postavit domeček", takže ve FO 76 půjde také stavět domečky i celé základny. Půjde je také ničit. Třeba nějakou tou za války nevyužitou atomovkou, stejně jako ve Falloutu 1, Falloutu Tactics a Falloutu 3. Krom stavění vás kupředu požene i nějaký ten hlavní úkol a nějaké blíže neurčené úkoly boční. To je doména, kterou Bethesda tradičně pokaždé... no nevyniká v ní. Todd Howard s nebývalou upřimností prohlásil, že:

I usually find in our games, the best moments aren’t the ones that we designed.

Chtěl tím říct, že náhodné interakce ve velkém otevřeném světě dávají vzniknout zábavnějším situacím, než by zvládli vymyslet Bethesdí návrháři. Což v zásadě není špatná myšlenka, pokud to neznamená, že na jednu super náhodnou scénu musíte protprět padesát náhodných scén, které se nevyvedly. Samozřejmě, interakce živých hráčů budou výživnějším podhoubím, než náhodné interakce počítačových loutek. Úspěch Falloutu 76 tak rozhodne nejenom o tom, zda Bethesda dokáže proniknout na nejtvrdší kolbiště současné herní branže, ale také, zdali fundamentální idea filosofie Open World dává smysl - anebo je přístup "postavíme pískoviště a hráči už se zabaví sami" blbost. Sám jsem zvědav.

Fallout 76 ještě ani není na světě, ale už má sběratelskou edici, ve které dostanete přílbu ke zbroji T-51. Což je super. Třeba jednou, až vyjde Fallout 231, najdeme na internetu inzeráty "prodám přebytečnou levou paži T-51 za suspenzor k téže zbroji, velikost L".
No nic, dost snění. Nainstaloval jsem do F:NV tolik modů měnících prostředí, že jsem se ztratil v Goodsprings. Dobrou noc.



Sdílet na Facebooku
Autor: HenryOdesláno: 00:30, 19.7.2018ID: 513b12Nahlásit Vaultmasterům
S těmi mutanty, ono je to příběhově i správně, pokud by se objevili, ve vaultu 87 byly fev testy od samého začátku a mutíci se pak rozutekli všude možně, podobně jako v F1, Greyova a Haroldova expedice z Hubu se snažila skoncovat s mutantí hrozbou už někdy vroce 2102, 25 let po atomovkách.
Autor: ChekotayOdesláno: 20:58, 22.7.2018ID: 7f9e0cNahlásit Vaultmasterům
Ale čistí supermutanti byli až Greyova práce, ne? Hledání správného postupu a správné šarže viru k dosažení extrémně smrtícího výsledku.
Autor: valcikOdesláno: 21:24, 22.7.2018ID: 607daeNahlásit Vaultmasterům
Jop, zvládol to do šiestich mesiacov po svojom kúpeli v nádržiach.
Autor: HenryOdesláno: 19:29, 24.7.2018ID: 42bce2Nahlásit Vaultmasterům
Tak buďme realisté, ani tehdejší autoři to nejspíš neměli až tak dotažené, i když samotná hra je velmi promyšlená (systém tlačítka Tell me about je skvost) a nikdo asi moc netušil, jak to bude pokračovat. I kdyby Jednota uspěla, o 80 let jí vybije Enclave
Autor: DexterOdesláno: 18:40, 6.8.2018ID: 6030baNahlásit Vaultmasterům
Joo, jak jsem byl velkej fanda falloutu, tak čtyřka už mě vyléčila. F4 není vůbec špatná hra. Ale je to hodně mizerný fallout. Resp. není to fallout s příběhem, ale bethesdí snadbox, kde si každej může dělat co ho napadne a tak nějak si budovat vlastní příběh. Což není od věci, často mám chuť si jenom tak blbnout. Jenže F1, F2 a FNV byly dobrý hlavně díky zajímavýmu příběhu. Což F3 a F4 jaksi postrádají. A F76 je bude následovat. Dost silně pochybuju, že tam vůbec bude nějakej příběh - proč by se hráči něčím takovým zabývali, když se můžou mezi sebou řezat? Viz popularita battle royale her. Ale možná budou i nějaký servery zameřený na RP. Za sebe můžu říct jenom to, že to bude první Fallout, kterej nemám v plánu hrát.
Autor: sXeOdesláno: 11:41, 7.8.2018ID: 602f96Nahlásit Vaultmasterům
Osobne som hral F3, F:NW, F4 a ani jednu hru by som nezatracoval. Chápem síce že pre tých, čo vyrastali na F1, F2 sú práve tieto hry pre nich tie TOP, ale musíte si uvedomiť, že takýchto hier z post-apo doby s otvoreným svetom je v podstate málo. Čiže aj keď majú tieto hry svoje mínusy, tak ich budem podporovať a dúfať, že vyjde Fallout XXX aspoň na takej úrovni, ako boli predchádzajúce hry.... Mne sa napr. F76 nepáči v tom, že nepodporujem Battle Royal hry, pretože ma to nebaví, ale určite nebudem písať, že tá hra je o ničom a neoplatí sa ju kúpiť - keď sa nepáči mne, môže sa páčiť niekomu inému. Ja práve dúfam, že sa F76 bude páčiť čo najviac ľuďom, aby dokázali vydať nový - SP - čkový fallout :) a aby som mal čo hrať. Tak isto ako vyjde nové Metro a nový Stalker ( dúfam ). Aj keď to možno nebude už to staré dobré - stále dúfam že ma tá hra zabaví na stovky hodín :)
Autor: FeynmanOdesláno: 16:04, 14.11.2018ID: 332af4Nahlásit Vaultmasterům
Hraje to nekdo? Shanim cloveka do party.
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.