.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
JaW, 2021-03-21 11:12:13, No Mutants Allowed fórum

Mutants Rising vstává z mrtvých?

   "Uvolnění editorů Falloutu nese konečně své ovoce a tak zde máme jeden z prvních projektů nazvaný Mutant Rising, čili Povstání Mutantů. Stránku hry si můžete prolézt zde (díky NMA za upozornění) a něco k příběhu vám taky přeložím, nebojte se zlatíčka moje. Petruschka je přece hodný strejda - a teď už honem vyčistit zoubky, hupky strejdovi na klín a bude se vyprávět před spinkáním: 30 let po událostech F2 žije vaše postava - syn hrdiny F2 - v hnízdě jménem Elko, jehož obyvatelé jsou namixováni z osazenstva Vaultu 13 a kmene vašeho fotra. Nicméně fotříkův přítel Cassidy chcípá na srdeční slabost a vy jste vysláni do pustin. Máte vyhledat jakéhosi vaulťáckého doktora, který experimentuje s náhradami orgánů. Když doktora konečně najdete a dotáhnete za flígr do Elka, jste opět vykopnuti – tentokráte máte najít součástky pro umělé srdce. Měly by se nacházet ve V13, ale tam najdete jen část potřebných hejblátek a nějaké indicie, kde hledat zbytek. Při svém pátrání (ten starý paprika Cassidy by mi za to tedy nestál. Konečně jednou tam musíme všichni, ne?) narazíte nejen na nějaké ty chlopně a osrdečníky, ale i na zbytky Masterovy armády, která se, zdá se, houfuje k dalšímu útoku na zbytky lidstva... A teď už hupky z klína (áááááááách.... erhm) a šup do hajan, broučci...."

Takto, před neuvěřitelnými 18ti lety, uváděl na světlo světa českým čtenářům modifikaci Mutants Rising strejda petruschka.

Mutants Rising, dále jen MR. Projekt, který byl ohlášen mezi prvními a do dneška nebyl dokončen. Většina lidí už nad ním zlomila hůl, tak jako já. A pak se jednoho dne dočtu, že jediná překážka v tom, aby byl projekt dokončen, je dodělat 320 skriptů (z celkových cca 1000). Vše ostatní je hotové, včetně dialogů a grafiky. Z jedenácti lokací je jich 6 plně hratelných.

Pixote, který už má za sebou pěkných pár let mapování ve Fallout 2 modifikacích, se včera svěřil s tím, jak na tom MR je a zároveň požádal komunitu, aby s dokončením pomohla. Ardent, který vytvořil většinu scriptů, potřebuje helfnout.

Pixote včera po deseti letech kompletně dokončil všechny mapy a rozhodl se je zveřejnit a to včetně popisu místa, částečně z důvodu, aby případné zájemce o pomoc navnadil a částečně z rezignovanosti. Svoji práci odvedl a dál už s projektem sám nepohne. Zatím je k dispozici celá slepá mapa a dvě lokace, Elko a Dayglow, k nahlédnutí pod spoilery zde.

V dalším zveřejňování chce v příštích týdnech pokračovat. Bude se jednat o 150 a více obrázků map. Jestli to tak bude, už není teď tak jisté, protože se mu hned ozval jistý Mr. Stalin, který nabídl své služby za podmínky, že budou všechny dialogy a design dokumenty přeloženy do ruštiny. Těžko říct, jestli to myslel vážně nebo ne. Tak či tak, vypadá to, že se ledy pohnuly a něco z toho bude!

Odkazy:
- novinky k MR u nás ve Vaultu
- intro
- stránka modifikace
- Discord
- demo teaser a demo ke stažení z roku 2011

Sdílet na Facebooku
Autor: KnedlikOdesláno: 08:59, 25.3.2021ID: 513aaaNahlásit Vaultmasterům
č.36 jako by z oka vypadl z last hope, tam tez byla jedna lokace (tunel obsazeny paraci), ktera delila mesto na dve rozdelene casti. A i tu hlidal hlidac hlidaci.
Autor: JaWOdesláno: 18:18, 25.3.2021ID: 513aa8Nahlásit Vaultmasterům
Knedlik - to bude asi jen náhoda. FK nikdy podle mě členem týmu MR nebyl.
Autor: KnedlikOdesláno: 19:56, 25.3.2021ID: 513aaaNahlásit Vaultmasterům
Ja nerikam ani tak, ani tak. Mohli hrat lost hope, mohli mit stejny koncept, koneckoncu, FK to mohl videt u nich a stihl to driv :) Nevadi mi to, jen mi to silne pripomnelo to LH.
Autor: JaWOdesláno: 21:14, 25.3.2021ID: 513aa8Nahlásit Vaultmasterům
Tady je poslední, kompletně Pixotem překopaná, verze https://i.imgur.com/tdLffrE.jpg

Spoiler Khans
https://www.nma-fallout.com/threads/mutants-rising.220268/

Podle těch map, co zveřejnili, tak ta modifikace je obrovská, že se nedivím, že to ještě nedodělali.
Autor: KnedlikOdesláno: 19:06, 31.3.2021ID: 513aaaNahlásit Vaultmasterům
jsi me normalne donutil rozehrat LH a pokusit se to srovnat :]
Autor: KnedlikOdesláno: 19:53, 31.3.2021ID: 513aa8Nahlásit Vaultmasterům
Jestli víš, kde ta lokace je, tak je to určitě jednodušší než metoda CTRL+R, kterou jsem použil já. Map je tam jak nasraných a nepovedlo se mi lokaci najít. Samozřejmě jsem neprošel všechny, nejsem magor :-D

CTRL+R v praxi například tady:
http://www.madbrahmin.cz/index.php?dir=fallout2/screenshots&id=svaty_rucni_granat
Autor: JaWOdesláno: 19:54, 31.3.2021ID: 513aa8Nahlásit Vaultmasterům
Tvl, já sem se podepsal jako Knedlik. To asi proto, že mám na něj chuť :-D
Autor: KnedlikOdesláno: 20:09, 1.4.2021ID: 513aaaNahlásit Vaultmasterům
I ty jeden frikuline, mas na me chut, jo? No, tak uz se mi podarilo crashnout serifa v golden valley. Ani zeptat se ho na casino, ani nahlasit lidi v podzemi. Jeskyni jsem jeste nenasel.
Autor: JaWOdesláno: 07:18, 2.4.2021ID: 513aa8Nahlásit Vaultmasterům
Jestli si to třeba nepamatuješ jen blbě a nebylo to někde úplně jinde :-D
Autor: fapOdesláno: 20:53, 2.4.2021ID: 6fbf2aNahlásit Vaultmasterům
Tunel s párači oddělující dvě části města je taky v Resurrection.
Autor: KnedlikOdesláno: 21:08, 2.4.2021ID: 513aaaNahlásit Vaultmasterům
Ano, i to je koneckoncu mozne, ze to byl Ressurection, tim by se to aspon vysvetlilo
Autor: KnedlikOdesláno: 10:00, 5.4.2021ID: 513aaaNahlásit Vaultmasterům
a podobne jako v Last Hope, tak jsem bugnutej v Megamodu, v klamathu v trapper townu mi nejde pouzit zebrik, kdyz prijdu do slavers camp lokace, nefunguji dialogy a tim padem kdyz objevim sulikovu sestru, naskoci mi dialog window ale nejde kliknout na text, ani pouzit cisla, nic. Ale muzu odejit ze hry a restartovat ji a aspon jet dal, bez tehle casti hry.
Autor: JaWOdesláno: 10:17, 5.4.2021ID: 513aa8Nahlásit Vaultmasterům
Megamod bych teď nedoporučoval hrát. Co to tak čtu, tak mají problém s lokacema z RP, co tam nedávno zakomponovali.
Autor: KnedlikOdesláno: 12:27, 5.4.2021ID: 513aaaNahlásit Vaultmasterům
no jo, jenze naposled v nevade jsem nemel pristup do zeleznicniho depa a zaroven nemohl najit klic do podzemniho bunkru, a to ani podle videonavodu. Cimz se mi pocet nezabugovanych modu smrsknul na nula. Pri vsi ucte k Ressurectionu, ten se mi znova hrat nechce. Muzu dat f2RP, ale to mi v porovnani s ostatnimi mody prijde jako ohrana pisnicka, byt pekna, ale mel jsem chut na neco noveho, nedohraneho. Jsem stara fnukna.
Autor: KnedlikOdesláno: 14:20, 5.4.2021ID: 513aaaNahlásit Vaultmasterům
quest pro BoS ] nehlasici se patrola ], tez nic, po dokonceni souboje, naskoci dialogove okno, bez textu. Po zmacknuti ESC, crash ...im dooomed
Autor: valcikOdesláno: 19:12, 5.4.2021ID: 611b1aNahlásit Vaultmasterům
@Knedlik: Ak mas oblecenu energozbroj, skus si ju pri tom rebriku docasne vyzliect. V Megamode rozbil lozenie po rebrikoch minimod na odklapanie helmy od Nirrana.
Autor: JaWOdesláno: 19:19, 5.4.2021ID: 513aa8Nahlásit Vaultmasterům
Knedlik - jak neměl přístup do železničního depa? jako do té lokace v Hawthorne? Jaký klíč do bunkru? Čeká mě už jen Salt Lake City a zatím je ta poslední verze bez bugů.

návod je tady https://fnevada.bgforge.net/Fallout:_Nevada#Hawthorne

Počkej si na Sonoru, má nějakých 80% hotovo. Za měsíc to bude přeložené.
Autor: KnedlikOdesláno: 19:55, 5.4.2021ID: 513aaaNahlásit Vaultmasterům
Je teda pravda, ze posledni verzi nevady jsem nezkousel :) je to rok stary zakys, myslim, ze to bylo salt lake city depo, a nekde ve velkem meste je bunker, kde se musi do podzemi a je tam treba klic, podle videonavodu je v mistnosti dole, ja nasel prd. Ale pokusim se specifikovat vice, az to rozehraju znova.

Valcik: diky, vyzkousim. Energozbroj jsem myslim nemel, sel jsem tam nekdy ze zacatku.
Autor: vrruOdesláno: 11:55, 8.4.2021ID: 6fbf2aNahlásit Vaultmasterům
Co se týče žebříků v Nevadě, hodně lidí se zaseklo na faktu, že je třeba rozlišovat horní a spodní část žebříku.

Já v Nevadě na bugy nenarazil. Zákysy mě tam ale potkaly... :).
Autor: KnedlikOdesláno: 13:08, 10.4.2021ID: 513aaaNahlásit Vaultmasterům
tak jsem nevadu po roce zase rozehral a zatim bez technickych potizi, jen premyslim, jak se v hawtorne ve skladisti daji otevrit garazova vrata, jsou tam dvoje a u jednech je oraznova zona. Dal jsem zatim nepochopil kabel ve vode a barikadu u steny :) ale tak stane se
Autor: JaWOdesláno: 17:36, 10.4.2021ID: 513aa8Nahlásit Vaultmasterům
Myslíš ty vrata vpravo? Nedají se otevřít, ale přelézt jo :-D

Kabel ve vodě? Když dáš kabel do vody a zapneš proud a do vody šlápneš, co se stane? Ten velký zlý robot je poblíž, že?

Barikádu taky nechápu. Odstřelit se nedá, tak nevim, k čemu to tam je.
Autor: KnedlikOdesláno: 19:41, 10.4.2021ID: 513aaaNahlásit Vaultmasterům
Tak robota jsem zastrelil, zautocil na me :) takze jsem myslel, ze treba kabel natahnu k vratum a otevru je, chyba lavky. Ano, ty napravo, nicmene i ty nalevo vypadaji, jak kdyby pod nima byla zelena zona. Takze se ti je nepovedlo otevrit?
Autor: JaWOdesláno: 21:06, 10.4.2021ID: 513aa8Nahlásit Vaultmasterům
Ani jedny. Ale taky sem to zkoušel, protože mě zmátla ta zelená zóna.

Nezapomeň na Signal Jammer v hangáru na stole vpravo. Nezvýrazňuje se. Musel sem se vracet.
Autor: JaWOdesláno: 21:11, 10.4.2021ID: 513aa8Nahlásit Vaultmasterům
Máš nainstalovaný Companion Mod? V této modifikaci je tolik různých předmětů, že prostě potřebuješ muly na nošení věcí. Dogmeat je zabiják, Jasmine se naučí časem slušně střílet z pistolí (u mě používá Magnum se speed loaderem nebo Alen Blaster), Rastera jsem nebral.
Autor: KnedlikOdesláno: 08:36, 11.4.2021ID: 513aaaNahlásit Vaultmasterům
nemam, holt mam skrinky, ve F2 to fungovalo, takze jsem zvykly. Companiony nemam zadny, zatim se snazim udat Jasminu hrobnikovi a lamu si hlavu, jak mam najit ztracene brahminy.
Autor: JaWOdesláno: 08:43, 11.4.2021ID: 513aa8Nahlásit Vaultmasterům
To deal with the missing brahmin, start with the kid who guarded them. With 25 Speech, he'll tell you he fell asleep. You can also hear this from Jasmine. Then you need to inspect the fence (hunt for the pixel with your mouse). Then examine the brahmin's remains and ask Justin about the bullets. Then talk to Bolt and decide how to proceed.

https://fnevada.bgforge.net/Fallout:_Nevada
Autor: KnedlikOdesláno: 09:04, 11.4.2021ID: 513aaaNahlásit Vaultmasterům
Jinak New Reno vypada docela zamotane, furt si nemuzu vybrat, kdo by tam mel mit vetsi slovo. :)
Autor: KnedlikOdesláno: 09:05, 11.4.2021ID: 513aaaNahlásit Vaultmasterům
dik, ja uplne nechtel cely navod, spis takovy to mrkni na plot, dal uvidis :) jsi na me moc hodny :)
Autor: JaWOdesláno: 09:40, 11.4.2021ID: 513aa8Nahlásit Vaultmasterům
S tím Renem jsem to měl to samé. Nemám rád takové rozhodování, když mi tam není ani jeden klan sympatický. Nejraději bych to tam vystřílel všechno, což možná nakonec i dopadne, že se vrátím a srovnám to město hříchu se zemí :-D

Já se to taky snažím hrát bez návodu, ale to Reno mi prostě bez návodu nešlo, protože jsou tam některé úkoly, na jejichž řešení bych nikdy nepřišel. Minule jsem udělal tak třetinu úkolů a teď jsem o ně nechtěl přijít, tak sem sáhl po návodu.
Autor: KnedlikOdesláno: 09:52, 11.4.2021ID: 513aaaNahlásit Vaultmasterům
Ja mirne inklinuju k Thompsonovi, i kdyz nejradsi bych vystrilel i jeho, jinak jak rikas, vystrilet vsechny a nechat vzniknout neco uplne noveho. Na druhou stranu, premisa je v NCR, Vaultu8 i dnesni dobe, lidi asi fakt potrebujou nad sebou ruku, ktera je krmi/tresta, sami si vladnou tezko. Ve F2 to bylo jednoduchy, chlast.

S tim navodem mas nakonec asi pravdu, nektere ukoly vyzaduji konkretni postup, aby se posunuly dal a ne vzdycky je to ocividne. Na druhou stranu inovace jsou skvele, treba v Hawtorne (propadavat strechou), sprejer v Reno, Gecko garaz. Parada. Its alive and its kickin´!
Autor: JaWOdesláno: 10:14, 11.4.2021ID: 513aa8Nahlásit Vaultmasterům
jj, je to až neuvěřitelné, že i po čtvrt století vznikají takové věci a hra pořád žije.
Autor: KnedlikOdesláno: 10:20, 11.4.2021ID: 513aaaNahlásit Vaultmasterům
prej pixel hunting, je to viditelne jak krava a mlatim se do hlavy, ze jsem si toho nevsiml :)
Autor: KnedlikOdesláno: 21:59, 13.4.2021ID: 513aaaNahlásit Vaultmasterům
tak dohrano, bez zakysu, bez bugu, kdyby takhle byl odladeny LH a Megamod, to by bylo bajo. Hrozne prijemne se to hralo a byla skoda, ze to bylo relativne komorni a male.
Autor: JaWOdesláno: 07:37, 14.4.2021ID: 513aa8Nahlásit Vaultmasterům
malé? Vždyť je to větší než Fallout 2
Autor: JaWOdesláno: 15:20, 14.4.2021ID: 513aaaNahlásit Vaultmasterům
Ukecane mozna, mozna ma Reno a Vegas vic lokaci, Salt lake ma spis unikatni nadech, to same Wind of War, nez ze by bylo zase nejak velke, zase kdyz vezmu gerlach, black rock a gecko...proste mi to prijde pocitove male. Finalni lokace vylozene prazdna, kdyz to srovnam s Enclave. Bozi design, pokec tez, ale prazdne, byt to melo svuj duvod. Kdyz to vemu k te premise, ze to je silna skoro az vladni organizace, tak mi to pak prislo jak o jednom cloveku. Nikomu ten nazor necpu, jen mam z toho takovy dojem :) vyborna je oblast 51 a svym zpusobem hawtorne, i kdyz mohli treba hawtorne obyvat ghulove na zpusob Hubu a zakladnu s vezema ignorovat. Ale moje pripominky neber vazne, at to nevypada, ze si stezuju, po F2RP muj nejoblibenejsi, pak by byl asi megamod, LH by se porval s Resurrectionem a tim Lexxovym moddem.
Autor: KnedlikOdesláno: 15:23, 14.4.2021ID: 513aaaNahlásit Vaultmasterům
tak jsme si to hezky prohodili, ty myslis na me a pises pod mym jmenem, a ja? jsem na tom v podstate stejne jako ty.
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.