.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
JaW, 2010-02-10 08:53:24, NMA

Fallout New Vegas - preview v PSM3 - skeny a nové informace

Po oskenovaném preview v PC Gameru, tu máme i preview v PlayStation 3 Magazine (uložil jsem vám to, pro lepší přehlednost, do PDF). Jak se zdá, všichni dostali ty samé screenshoty (až na pár vyjímek), to ale neznamená, že se dozvíme ty samé informace. Během dne se budu snažit něco málo vytáhnout, tak jak jsem to udělal s PC Gamer preview.



EDIT - K tomu, co jsme si řekli včera, přidávám:

- "Hardcore Mod" bude také obsahovat doktorský kufřík k léčení zpřerážených končetin.

- na jednom ze dvou nových screenshotů vidíme "Wheel of Friendship", což je konzolovité příkazové menu pro ovládání společníků. Můžete společníkovi nastavit chování při boji - agresivní a pasivní, "použij stimpack" (Tady se někdo z tvůrců sekl. Správně by mělo být stimpak), volba mezi "Počkej tady" a "Následuj mě", zvolením "Mluvit" se vrátíte zpět do dialogového okna, volba mezi "Bojem na blízko" nebo "Bojem na dálku", "Otevřít inventář", volba mezi "Drž se blízko" a "Drž si odstup" a "Kryj mě" (tímhle si nejsem jistý, v orig. Back Up). Takže konečně se dočkáme alespoň částečného ovládání společníků, které nám, jako asi dalších milion samozřejmostí, na které jsme byli zvyklí z originálů, kvůli celkovému zjednodušení celého systému ve zfušovaném Falloutu 3, chyběly.

- podle zvolených vlastností na začátku hry, dostanete odpovídající vybavení. Takže, pokud budete zaměřeni na doktora, dostanete nějaké stimpaky apod.

- tutoriál můžete tentokrát přeskočit (ve Fo3 to nešlo).

"V New Vegas je vše hlavně o tom, aby hráč prozkoumal ideologie jednotlivých skupin, které kontrolují oblast a podporoval jednu nebo druhou," vysvětluje Sawyer. "Každá z těch ideologií bude mít něco dobrého, s čím můžete sympatizovat, ale každá z nich bude mít obrovské trhliny." (Stručně řečeno, už žádné černobílé frakce jako u Fo3)

- Na New Vegas strip (což je hlavní třída v Las Vegas) se stále pracuje, ale bude k dispozici gamblení, různá show a koncerty.

- i když nebyl New Vegas tolik zasažen jako jiné oblasti, jsou místa, kde je radiace problém (na co by jinak byly Rad-X a RadAwaye, že?), na sever od New Vegas je k prozkoumání místo, kde se testovaly atomové zbraně.  

- soundtrack bude promíchán s "Rat Pack" (videjo) stylem hudby a westernovými vložkami.

- fungl nové zvířata - zmutovaní horští berani "Big Horners".

- nové perky, bohužel je budete, tak jako ve Fo3, dostávat při každém zvýšení úrovně.

- možnost přikupovat modifikace pro zbraně.

- v New Vegas budete mít daleko větší vliv na příběh, než tomu bylo ve Fo3. Vaše činy ponesou také následky. "Když přijde konec hry, chceme, aby hráč pocítil, že v tom světě něco změnil." Tohle neznamená jen několik různých konců, rozvětvení struktury misí a znovu hratelnost, znamená to i opravdovou volbu, když přijde na vytváření vašeho vlastního příběhu. Tahle pustina není jen mrtvé město vydechujíc poslední zbytky života - je to vznikající společnost, narozená v post apokalyptickém světě. Každou rýhu, kterou v něm zanecháte nebo vlídnost, kterou ukážete, bude mít své důsledky, které budete mít možnost vidět v odvíjejícím se příběhu.

Sdílet na Facebooku
Autor: KeinOdesláno: 10:58, 10.2.2010ID: 7f274eNahlásit Vaultmasterům
Proč tu dáváte screeny z Bioshocku?
Autor: JaWOdesláno: 11:44, 10.2.2010ID: 524da6Nahlásit Vaultmasterům
Keine, Kein ...
Ty seš troll. Kde vidíš podobnost s Bioshockem?
http://images.google.com/images?source=ig&hl=en&rlz=1G1GGLQ_ENIE347&=&q=las%20vegas%20signs&oq=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Autor: smejkiOdesláno: 12:48, 10.2.2010ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
ježiš, oba ty obrázky jsou kouzelný!

a Kein je idiot, když považuje Bioshock za zakladatele jeho vizuálního stylu
Autor: CarlosOdesláno: 12:54, 10.2.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
To kolo přátelství bude, pevně doufám, berlička konzol, protože mají málo tlačítek. Jestli mi nedovolí si ty příkazy nabindovat na klávesnici... Tfuj, na to radši nemyslet!
Autor: KeinOdesláno: 12:59, 10.2.2010ID: 7f274eNahlásit Vaultmasterům
Máš pravdu! Vůbec se to nepodobá!
http://games.tiscali.cz/clanek/screen_detail.asp?id=10259&img=beg4.jpg
Autor: KeinOdesláno: 13:00, 10.2.2010ID: 7f274eNahlásit Vaultmasterům
smejki: Za to ty jseš výkvět inteligence.
Autor: JaWOdesláno: 13:19, 10.2.2010ID: 524da6Nahlásit Vaultmasterům
Kein - Aha, hnědá barva a žárovky...úplný Bioshock 8-)))

Podívej se ještě jednou na tuto fotografii http://www.wildnatureimages.com/images%202/031021-016..jpg

Najdi tři rozdíly mezi touto fotografií a "Wheel of Friendship"

smejki - Kein hlavně nikdy nemění svůj názor, i když řekne kravinu, takže můžeme očekávat další nevyvratitelné důkazy, že je to vlastně kopie Bioshocku hehe

Jo a Smejki, já opravdu netuším, proč na něj vyjíždíš...

Carlos - tipnul bych si, že to bude pro PC na 100% jinak ošetřené.
Autor: smejkiOdesláno: 14:03, 10.2.2010ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
já se ani nesnažím mu názor měnit. na to je moc velký pitomec. navíc je svoboda... já se jen směju. :D
Autor: HerrerOdesláno: 14:27, 10.2.2010ID: 705b08Nahlásit Vaultmasterům
Bioshock - původní tvůrce art deco:-)
Autor: CasinoOdesláno: 17:38, 10.2.2010ID: 42468aNahlásit Vaultmasterům
Zeby naozaj pracovali na Falloute?
Autor: PsychoticOdesláno: 18:06, 10.2.2010ID: 60f086Nahlásit Vaultmasterům
Zatím to vypadá ultra-skvěle. Problém je v tom, že tvůrci vždy uvedou jen to dobré (logicky), takže se může objvit spousta věcí, které tu na pohled bezvadnou hr zkalí k nepoznání.
Autor: KeinOdesláno: 18:47, 10.2.2010ID: 7f274eNahlásit Vaultmasterům
JaWe, já vím, že to je znak Welcome Las Vegas, to ale na věci nic nemění, usadit Fallout mezi neony a tisíce žároviček se mi prostě nelíbí, je to prostě moc, kde je HUD orezlého železa? Dělají z toho cirkus. Navíc, pokud si Bioshock hrál, o čemž nepochybuji, tak ti kovbojové a světýlka opravdu BIOSHOCK připomínají, ty žárovičky a hnědá barva jsou právě ty dva nejvíce do očí bijící prvky. A ano přiznávám, že názor konkrétně na tento další prasečopočin nezměním, neboť už zase vykročil špatnou nohou.

Smejki:

Smejki prosím, takže dle tebe ten, jemuž nemůžeš změnit názor je pitomec? Chápu to dobře? Prosím tě, přestaň si hrát na e-svalovce a nebo se aspoň vyjadřuj k tomu co opravdu říkám a né k tomu co si sám vymyslíš. Příjdeš mi tady jako takový, zdejší ocásek ostatních, ale nemám nic proti když ti to takto vyhovuje.
Autor: CarlosOdesláno: 00:15, 11.2.2010ID: 7eb478Nahlásit Vaultmasterům
Hm, věci zmíněné v tom editu mi silně připomínají sliby, které se neustále opakují před vydáním jakékoli současnější RPG hry. Nic moc směrodatného. Ale alespoň trochu to vypadá, že uvažují správným směrem. Otázkou zůstává, jak moc jim do toho bude strkat svůj tučný prst Bethesda ve snaze všechno změkčit a zjednodušit, aby nedejbože hráč zapojil rozum...

Kein: Buď ti vadí nové zasazení (lokalizování), nebo mluvíš z cesty , k Las Vegas by se jen těžko hodilo cokoli jiného více nežli neony a cowboyové. Nemusí to být špatné a rozhodně bych tam nepátral po bůhvíjaké inspiraci Bioshockem, ježto by tvůrcům byla spíše na škodu.
Autor: majkelOdesláno: 05:18, 11.2.2010ID: 42e394Nahlásit Vaultmasterům
ja z toho nemam moc dobry pocit...ked vidim toho avatara jak mieri z tou M4kou na toho mutanta na 0,5m chce sa mi grcat....verim ze to bude o par cisel lepsie nez F3 ale stale nic z coho by som mal zasnut...
Autor: smejkiOdesláno: 11:54, 11.2.2010ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
je to bioshock máznutý mass effectem. barvy z bioshocku a kruhové menu z me. je my blbě, bude to na prt hra toto. a ze všeho nejhorší sou kravaťáci, ktrejm jde jenom vo prachy a hrám nerozumněj.


Kein: ne, ten jemuž chci změnit názor je a) nesvéprávný hloupý člověk, nebo b) nešťastně pomýlený člověk, jemuž chci pomoci.

člověk, jemuž nejde změnit názor, právě skrzevá jeho blbost, je idiot. dále to nemám za potřebí, neb je svoboda a nejsem etalonem vkusu. Ale když slyším, že někde teče močůvka, tak varuju.
Autor: PsychoticOdesláno: 14:37, 11.2.2010ID: 70a926Nahlásit Vaultmasterům
Smejki:
"Každý muž má vnitřní hlas, kterému naslouchá a na
jehož základě vyhodnocuje všechny aspekty života.
Muž může být změněn pouze poukázáním
na nové myšlenky, které tento hlas budou řídit." citát od Bůh-ví-jakého mamlase.

Takže v každém případě to, že někdo (Kein) nechce změnit názor, nedělá to z něj idiota, dělá ho to z tebe, že se ho snažíš změnit bez dodání nových informací (tedy zdůvodnění, proč se obrázek nepodobá Bioshocku, aby Kein mohl říct "A no jó, toho jsem si nevšiml, máš pravdu, smejki").

Btw ne, nestuduju filozofii.
Autor: smejkiOdesláno: 16:03, 11.2.2010ID: 513b6eNahlásit Vaultmasterům
kolikrát mám psát, že se jeho názor nesnažím měnit?
Autor: smejkiOdesláno: 11:31, 12.2.2010ID: 60f086Nahlásit Vaultmasterům
Forget it...
Autor: PsychoticOdesláno: 11:32, 12.2.2010ID: 60f086Nahlásit Vaultmasterům
Sry, předešlá zpráva je moje. Doufám, že mě označíš az idiota.
Autor: smejkiOdesláno: 12:12, 12.2.2010ID: 513b6eNahlásit Vaultmasterům
proč bych?
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.