Fallout |
Fallout 2 |
Fallout Tactics |
Fallout: New Vegas |
FOnline |
Společné |
Fallout projekty |
Příbuzné hry |
Hry naživo |
Soutěže |
Zábava |
Různé |
|
Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.
Tom9k - Mib88 Megamód v. 2.3
Když jsem na našem domovském Vaultu uviděl aktuárku o megamódu, neváhal jsem a stáhl jsem si skoro 50 Mb .exe soubor. Tušil jsem, že půjde o něco velkého a tak jsem byl zprvu natěšený. A tak jsem i zůstal. Vytvořil jsem si postavu jako do normálního Fallouta a první změna módu mě překvapila u Klinta – nový dialog, více možností. To zavánělo propracovaností, a že je u hodně měst, tak jsem se rozhodl něco o změnách u každého města napsat:
Arroyo: Skoro kompletně přebudované. Zprvu žádný úkol ‚Přines GECK!‘, ale jednoduše najít způsob jak zachránit vesnici. Můžete se zároveň stát bojovníkem nebo šamanem (na bojovníka budete potřebovat znalost Fallouta 2 a na šamana stačí trocha řitního alpinismu a znalost botaniky post-nukleárních rostlin). Do Arroya přibyl i nový obchodník, který má na začátek docela slušnou výbavu (Power Armor a plazmovou pušku … jen si dělám srandu - má jen kopí, bylinky a nějaký vercajk, za zmínku stojí akorát Příručka zálesáka.). Do megamódu je zabudován i Mr. Fixit, který vám umožní vytvářet si předměty a svůj první předmět (Broušené kopí) se naučíte dělat právě v Arroyu. V lovecké čtvrti je více bylinek a gekoni jsou přirozeně agresivní. Ještě k Klintovi, můžete ho nabrat do party, což je docela vítaná pomoc, obzvlášť, že vás může neomezeně léčit (s hláškou ‚‚You need to visit shaman immidiately!‘‘. Zkrátka do začátku super výpomoc. Dále se mi líbilo, že když jsem se vrátil po úspěšné cestě z Klamathu, objevil se nový quest – lidé si mysleli, že jsem v chrámu zkoušek podváděl. Celé to vyústí ve smrt jednoho vesničana (neprozradím kterého). Poté, co najdete v Klamathu způsob na záchranu úrody dostanete od Starší známý úkol najít GECK.
Klamath: Se také dost změnil. Zprvu jsem byl zklamán tím, že jsem nemohl jít pomoci Torrovi s jeho bů bů. Ale přibylo hodně nových dialogů, s Whisky Bobem, s bratry Duntonovi a podobně. Pak tu máme vizuální změnu baru U Zlatého gekona, u zříceného vertibirdu naleznete nepříjemného nepřítele (zlatý robot co tam byl) a také černou skříňku, která je ve skutečnosti oranžová . V lovecké čtvrti potkáte farmáře, který vás nasměruje správným směrem na záchranu úrody, jednu ženu, která je větší prostitutka než všechny děvy z New Rena a trochu zajímavější vchod do jeskyní. Když jsem do nich vlezl, nemohl jsem málem popadat dech, protože takhle jsem si představoval post-nukleární kanalizaci. Nebudu nic ale prozrazovat, nechci vás připravit o zážitek.
Primitive Tribe: Svatá brahmína nás vyslyšela a nyní máte možnost pomoci Sulíkovi najít jeho sestru. Kromě tohoto úkolu můžete kmenu pomoci s dodávkou zbraní a odehnáním zlého ducha.
Den: Den je opět stará díra, nic moc se nezměnilo a z toho mála vlastně nic. Den je Den a jediné, co vám mohu doporučit je odložení zabití Metzgera na pozdější dobu. Mimochodem, okolo Denu jsou tři lokace:
Farm: Zde najdete farmáře, který očekává návštěvu otrokářů a vymáhání výpalného.
Truck: Menší bouračka, pár předmětů, ale nic světoborného.
Scraptown: Sem nechoďte, neboť je to mise z dema a má tendenci kazit savy!
Modoc: Tak tady se někdo pořádně vyřádil. Cech zlodějů, důl na železo, kovář a nový úkol týkající se Farmy duchů a Modocku je vskutku příjemným překvapením. Tady poznáte, proč jste neměli zabíjet Metzgera (ne hned, to dá rozum, ale po několika úkolech ano).
Vault City: Tady je to slabší, je tu jeden vězeň, co chce utéci, ale to je snad asi vše. No nemůžou to město celé předělat.
Gecko: To samé co Vault City, ale funguje výsadek Enklávy! Potíž je v tom, že to bude mít za následek zničení celého Gecka.
Redding: Dělníci si kutají a kutat stále budou, protože Reddingu se nikdo nedotkl a zůstává vše stále při starém.
Broken Hills: V místním hostinci můžete najít pošťáka Tonyho, který se vám později bude hodit při úkolu.
New Reno: Elridge vám dá úkol sehnat Gaussovu zbraň (pistol či pušku, pokud byste našli, tak i kulomet, ale ten je pouze v FT), otec Tully vám dá lokaci jedné církevní budovy (asi tušíte které), stejně jako Elridge vám poskytne lokaci jednoho bunkru (číslo 21), kde je tolik zbraní, že se budete muset 3x vracet, abyste to všechno pobrali. Dále doporučuji nezabíjet Salvatora, doku nesplníte s ním quest spojený. Hnedka v Ulici Panen máme Taxík, který vás vezme do několika zajímavých lokací, konkrétně SAD, Café of the Broken Dreams, a jako bonus Strážce času. Docela dobré ne?
EPA: To, na co jsme všichni netrpělivě čekali, je zde. Futuristická základna EPA, já jsem ji teda upřímně moc nezkoumal a taky jsem toho později litoval, neboť je to lokace jako lusk.
Abbey: Smůla, je tam buglý quest, ale už je opravený, takže v další verzi bude Abbey funkční.
Sierra Army Depot: Váš Skynet parťák může mít novou podobu! Ale mě se nepodařilo na to sehnat vhodnou součástku, takže hledejte a zkoušejte.
Bandité: Tam ani nic změnit nejde, možná kdyby ztrojnásobili jejich počet, tak by mě alespoň trochu zranili, ale jinak si stále neškrtnou.
NCR: Pokud jste se potkali s pošťákem (nemyslím Tonyho – myslím jednu speciální lokaci), tak můžete Tandi odevzdat dopis a dozvědět se něco o Shandy Shans. Dále nic neobvyklého.
Vault 15: Opět nic, stejně jako ….
Vault 13: Vše je na svém místě.
Military Base: Zprvu jsem nečekal nic nového, ale ve druhém patře byl počítač, který vám dá lokaci … Vaultu 14! Chybějícího mezičlánku!
Vault 14: Vchod je střežen mutanty a celý komplex jich plný. Očekávejte tuhé boje. Najdete zde i několik vědců, kteří pokračují ve vůdcově vizi a chtějí vyřešit sterilitu (jak říkám, bez sexu to nejde ), setkáte se zde s minibusem a vědcem, který může udělat pro Marcuse brnění (při výrobě je to super scénka). Dále zde můžete nabrat do party i jednu aliení slečnu (i když máte maximum spolubojovníků).
San Francisco: Co mě překvapilo byl fakt, že už prostě na levelu 3 nemůžete nabrat quest do Navarra od Bratrstva. Musíte mít už vyšší level. Jinak je zde vše opět při starém.
Navarro: Opět nás svatá Brahmína vyslyšela a možnost používat Vertibird! Samozřejmě, musíte splnit pár úkolů a naučit se s ním létat, ale je to švanda. Jedna poznámka, za palivo používá náplň do plamenometu.
Enkláva: Stále je to po zuby ozbrojená ropná plošina.
Další novinky, které jsem postřehl:
-Parťáci mění vzhled podle brnění
-V náhodných setkáních a nejen tam můžete z mrtvol brán brnění (v Navarru mají skoro všichni Adv. Power Armor mk. II!!!)
-Bozar už nestřílí dávkou
-Upraveny trochu názvy zbraní a vzhled
-Na vylepšení zbraně potřebujete danou součástku
-Přidán Kult Osobnosti, který výrazně zlepšuje hru
-Samozřejmě je přibalen Killapův patch
-Mr. Fixit vám umožní vyrábět zbraně
-Záhadný cizinec má lepší zbraně a zbroj
-Nové potvory a nová speciální střetnutí
a mnoho, mnoho dalšího
Na závěr bych chtěl říci, že to, co jsem objevil je jen zlomek všeho, co je ve hře upraveno nebo jinak předěláno. Zatím na mód není návod, je ještě tak trochu v betaverzi, je známo hodně bugů a některé stále nejdou vyřešit. Tento mód má budoucnost, hráči vyhledávají chyby a hlásí je a tím pádem je další verze lepší a lepší. Doporučuji tento mód zahrát, já jsem ho v pohodě dohrál, počkám si na novou verzi a na návod, protože jsem hodně věcí zvoral – doslova. Hrál jsem podle Fallouta 2, což se ukázalo jako chyba v tom, že jsem si nechal např. kompletní prozkoumání Modocu na později a mezitím jsem zabil Metzgera a Salvatore, což mi znemožnilo nabrat nové úkoly. A proto: zkoumejte každou postavu, předmět a nebojte se experimentovat, pozic na savy máte přece dost.
Linky na Mib88 Megamód:
http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=35906&postdays=0&postorder=asc&start=0 – pokud byste se někde sekli nebo jste nevěděli, jak dál ….
http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=40075&start=0 – pokud jste objevili error nebo nějakou jinou chybku.
A bohužel, oficiální stránky módu byly pozastaveny, nevím, co se zatím děje, ale asi se to bude řešit po Novém roce.
Pro ty, co si mód prozíravě stáhli, přeji příjemné hraní a těm, co na mód čekají, přeji snesitelnější čekání.
|
|
|