Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.





FALLOUT 3 FAQ (frequently asked questions)


Zdroj: The Vault - Fallout Wiki / No Mutants Allowed
Překlad: Deimos
Zpracoval: Ještěr

Čtěte také: Fallout 3 community FAQ

VYDAVATEL


Kdo dělá na Falloutu 3 a kdo ho vydává?

Na Falloutu 3 maká Bethesda Game Studio a vydává ho Bethesda Softworks.


Kdo bude distributor mimo USA?

Údaje o zahraničních vydavatelých ještě nebyly zveřejněny.


Fallout 2 byl omezen věkovou hranicí 15ti let, bude i Fallout 3 takto omezen?

15+ u Fallouta 3 bude, s tím se počítá.


Co si vývojáři myslí o spoustě "navztekaných reakcí fanoušků"?

Todd se vyjádřil, že jde o "přirozenou" věc. Pokoušejí se s fanoušky jednat s respektem a brát je vážne. Prý proto, že je většina vývojářského týmu fanoušky falloutu také, mohou snadno porozumět spoustě toho, co slyší od ostatních fanoušků.


Co zbývá na hře dodělat ode dneška do podzimu 2008?

Právě dokončili pre-produkci, přesto nám ukázali velice dodělaně vyhlížející demo. A teď mají rok na solidní práci a potom testování. Opakovaně zdůraznili své přesvedčení, že hra vyjde na podzim 2008.


Co přivádí Bethsoft k Falloutu 3?

Představa volného herního designu, zkušenosti s vytvářením tohoto typu hry. Todd se vyjádřil o představě "nikdy nedat hráči důvod přestat". Opravdu chtějí využít k vytvoření nového Falloutu nejlepší technologie a vytvořit jej tak kvalitní, že nebude nic, co by hráče odrazovalo.


Snaží se spíše udělat z Falloutu mainstream?

Pouze "dělají co je cool", přiznali, že dnešní hry kladou obrovský důraz na grafiku, ale oni chtějí privézt zpátky nejaké retro herní vlastnosti (např. dialogové stromy).



LICENCE


Jak to je s tou licení?

Máme licenci na Fallout, která obsahuje vše kromě MMO projektu (Bethesda vlastní všechny práva na Fallout, Interplay má licencovaná práva jen na MMO).


Řeknete nám, jak dlouho už má Bethesda zálusk na F3?

Docela dlouho. Pět let jsme si říkali, že kdybychom chtěli udělat nejakou jinou hru, tak Fallouta bysme mohli udělat pěkně. Je to proste něco, o čem jsme mezi sebou mluvili dlouho.


Šli jste za lidma z Interplay, nebo oni k vám?

První my k nim.


Jak dlouho jste vyjednávali?

Dlouho ne. Vypadalo to dobře hned od začátku.


Víte, jaké jiné společnosti se ješte nabízeli? Hodně lidí si myslelo, že licence skončí u bejvalejch vývojářů jako Obsidian nebo Troika.

Čestný slovo, že o tom nic nevím.



DATUM VYDÁNÍ


Kdy to pustíte ven?

Podle teaseru je datem vydání podzim 2008.


Bude demo?

Ještě se neví. Tatímco Fallout a Fallout Tactics (ne však Fallout 2) měly dema, Bethesdí Elder Scroll hry ne.


Cožpak se demo nedostalo ven?

Ne, pravděpodobně máte na mysli pre-alpha tech demo Van Buren, uzavřený Black Isle projekt.


Bude aspoň nějaký trailer?

Filmový teaser trailer je přístupný na oficiálních Fallout 3 stránkách.



PLATFORMY


Na jakých herních médiích bude Fallout 3 hratelný?

Hra bude vydána na PC, Xbox 360 a PlayStation 3.


Bude hra na PC totožná s verzemi na konzole, nebo bude více verzí?

Fallout 3 je paralelně vytvářen od základu ve všech třech verzích.


Bude také verze pro Mac?

Verze pro Mac bude možná, jestliže se vydavatelé her pro Mac budou o hru zajímat. Slova Lindsaye Mullera, zastupitele Bethesdy v obchodním oddělení: Může se tak stát, pokud bude fakt dost žádostí a jestli se dohodnem s vydavateli her pro Mac jako Marcsoft nebo Aspyr. Takže jestli chcete Fallout 3 nebo jiné naše hry na Maca, kontaktujte je a požádejte.



MÍSTO A ČAS


Do jaké doby bude Fallou 3 situován? Jak dlouho po předešlé hře?

Hra se odehrává v roce 2277, přesni 200 let po Velké Válce, 116 let po Falloutu a 36 let po Falloutu 2.


Kde se bude hra odehrávat?

Fallout 3 je situován na Východním pobřeží Spojených Států, hlavně ve Washingtonu DC a jeho okolí.



HRA


Jakou dobu asi zabere hlavní úkol?

Hlavní quest zabere okolo 20ti hodin hraní, plus dalších 20 hodin strávených vedlejšíma úkolama a jinýma zápletkama. Chceme tam toho narvat co nejvíc a nabídnout tak ruzný způsoby řešení úkolů; ty budou záviset na vašich rozhodnutích. Bude opravdu mnoho zpusobů, jak hrát.


Steve Butts, IGN:

Když se zraníte (a to se zraníte), budete se moci taky léčit pitím vody- louže, fontány, lahve atd. Problém bude jen s vodou v pustině; ta bude ozářená. Když jí vypijete moc, začne se to na vás projevovat. Naštěstí budete mít možnost sledovat ozáření svého těla na PIP Boyi.


Bude radiace v průbehu času mizet?

Budou extrémní prípady, kdy radiace nezmizí vůbec, ale většinou- např. u vraků aut (s atomovým pohonem) a malých nukleárních zbraní, se radiace bude pomaličku ztrácet.


Budou ve hře některé postavy z předešlých dílů?

No comment.


Co se stane, když vaše postava postoupí na další úroveň?

Zvýší se vám hodnoty skillu (neupřesnili, jestli automaticky, nebo manuálne) a co druhou úroven obdržíte perk. Maximální úroveň ve hře je 20, hlavne díky definitivnímu ukončení hry, které nastává díky ústřední zápletce. Vývojáři se také zmínili o 9-12 možných koncích hry, nejspíše závislých na vedlejších úkolech a rozhodnutí hráče během hlavní příběhové linie.


Přizpůsobují se nepřátelé hráčově úrovni, jak to známe z Oblivionu? Na čem je postavený systém úrovní postavy?

Systém úrovní postavy je založen na Falloutu 1. Ne všichni nepřátelé se přizpůsobují hráči (všimněte si toho Ne všichni - pozn. překl.), najisto budou oblasti ve hře, kam když vyrazíte sami, bez schopného doprovodu a ochrany, snadno zemřete. Například všichni Super Mutanti jsou v zásadě pořád stejně silní během hry, ale jejich výbava (zbroje, zbraně), je to, čím se budou odlišovat silnejší od slabších. Nepotkáte na začátku mutanta, co jde zabít jednou ranou a později toho samého, co vydrží třicet ran, pokud na sobe nebude mít padesátitunové brnění.


Bude nějaký systém Karmy / Reputace?

Ano, bude posuvník, měrící hodnotu karmy/reputace a velký důraz na možnost zůstat neutrální. Nebude povinné být buď dobrý, nebo zlý. Pracovali tvrdě na vytvoření nefalšované "šedé" oblasti, kde budete moci pro někoho v jednu chvíli splnit quest a v druhou chvíli mu rozstřelit držku, když se vám přestane líbit. Také se diskutovalo o tom, jak provádění určitých akcí / questu omezí váš výběr questů jiných (protichůdné questy), nebo práci pro jiná NPC. To narozdíl od Oblivionu, kde jste mohli prostč splnit všechny questy pro všechny frakce. Toto pochází z faktu, že hra bude mít definitivní konec a abyste si vyzkoušeli více questů a postupu, bude třeba ji hrát vícekrát.


Budou různá přízviska postavy, která získáte pomocí různých úkolů / questů? (Např.: "Ničitel Světuů")

Ano, budou tituly, závislé na vaší úrovni a na poloze vašeho "posuvníku reputace/karmy".


Jak se změní umělá inteligence od té v Oblivionu?

Updatovali umělou inteligenci, aby všechny charaktery ve hře obývaly svět mnohem více realisticky. Prohlásili že v Oblivionu bylo okolo 1000-1500 NPC, kdežto ve Falloutu 3 jich bude jen pár stovek. Prý se zameřili mnohem více na interakci s NPCčky a pokud nejaký charakter dělá něco, co chtějí, aby bylo vidět na obrazovce, snaží se to ztvárnit tak, aby bylo hráči hned jasné, o co jde. Dialogy mezi NPCčky samotnými byly také vytvořeny více realisticky, což bylo dobře viditelné v demu.


A co rádio v Pip-boyi?

Můžete si naladit různé světové stanice (jako například Galactic News Radio) a jak rádio poslouchat během hraní hry, potulování se po světě, občasného zaslechnutí infa o událostech, které se práve dějí, tak i možná zachytit náhodné signály v pustinách, které mohou vést ke questům, nebo vám dát s předstihem varování o nájezdnících, směrujícím k vám. Přestože je rádio jen okrajová záležitost, licensovali si autoři okolo 20 songů ze čtyřicátých let a ve hře jsou DJové, kteří komentují události v herním světě (zajímalo by mě, kde se najednou v postapo světě vezme hned několik radiostanicí, přestože je to 200 let po válce - pozn. překl.).


A co souboj tváří v tvář?

Zatím o tom nechtějí mluvit, ale řekli, že bude obecný nedostatek střeliva, a tak bude boj zbraněmi nablízko hrát důležitou roli, pokud si nedokážete pohlídat své zásoby.


Bude spousta starých věcí z původních Falloutů a/nebo bude spousta nových věcí?

Bude mnohem více starých věcí než lidé očekávají, ale nové věci také.


Budou nesmrtelná NPC?

Pár jich bude, ale oznámili to velmi zachmuřene a prohlásili, že se snaží nacpat do hry tak málo nesmrtelných, jak to jen jde.


Budou náhodná setkání?

"Možná." Způsob jakým to řekli zněl jako "ano".

Diskutovalo se o Oblivionu a jeho zaměření se na velké měrítko, kdežto Fallout 3 se zameří na detail a mnohem menší měrítko.


PŘÍBĚH


O čem to vlastně celý bude?

Hlavní úkol se bude točit okolo zmizení vašeho otce z Vaultu. Takže proč zmizel a kam, a hlavně ho samozřejmě najít.


Kde se to bude odehrávat?

Vaut 101, Washington DC a post-apokalyptické okolí.


Řeknete nám něco o etapách hry.

Hra začíná ve Vaultu, kde jste se narodili. Roky budou utíkat jako krátké sekvence a vy budete mít možnost sledovat v “genovém projektoru”, jak budete vypadat, až budete starší. Dělali jsme si legraci, když jsme říkali, že první hodinu hraní strávíte ve Vaultu, a že první hodina v Oblivionu je jen vytváření obličeje. Další etapa bude výcvik a seznámení se se světem, ve kterém žijete (jen do 19 let- pak začne hlavní zápletka). Dokud nebudete mít hotovou vlastní postavu, bude váš otec nosit masku. Jeho vzhled určí až to, jak budete vypadat vy.


Bude příbeh nějak zahrnovat aktuální politickou situaci?

Jen málo. A jestli, tak se to bude točit jen okolo fiktivního světa Falloutu. Stačí ta propaganda okolo Číny, třetí světová a zbraně mutantů vyrobený taky v Číne.


Povíte nám více detailů o dialozích / příbehových liniích?

Znovu zdůraznili definitivní konec hry s více možnostmi jak to dopadne a také že vaše akce během hraní rozhodnou, jak se hlavní zápletka vyvrbí. Vaše volby v dialozích také mohou zpřístupnit další questy, další místa na prozkoumání a proveditelné činnosti ve hře. Emil často připomínal velké množsví detailů, kterým se věnují jak v dialozích tak v questech.



SOUVISLOSTI


Je začleněn děj Falloutu Tactics?

Zatím se neví, jestli Bethesda začlení událostí z FT, a jestli ano, zda některé z nich ovlivní průběh hry.


Je začleněn děj Van Burenu?

Neví se, zda Van Buren, uzavřený Black Isle projekt, bude použit, je to však nepravděpodobné. Van Buren se měl odehrávat na opačném pobřeží států a vývojáři žádné odkazy a souvislosti z příběhu Van Burenu nejspíš nezačlení.


Je začleněn děj z Fallout: Brotherhood of Steel?

Jelikož se někteří vývojáři v Bethesdě vyjádřili, že ke hře shlíží spíše negativni, je nepravděpodobné, že bude příběh začleněn.



SUPERMUTANTI


Budou ve Falloutu 3 Supermutanti?

Ano, podle červencového čísla Game Informera budou.


Ale jsou úplně jiní! Proč nevypadaj jako ty starý?

Ano, Supermutanti z Falloutu 3 nevypadají tak jako ti z předešlých dílů. Tito mají shrbenou postavu, rozpadající se přerostlou tkáň, a všeobecně jsou méně mohutnější než jejich protějšky z předešlých her. Nutno poznamenat, že Supermutanti ve Falloutu Tactics byli taky úplně jiní než ve Falloutu a Falloutu 2. Vhled Supermutantů se však může ještě změnit, přece jen screeny v Game Informeru jsou z poněkud rané fáze.


Proč jsou Supermutanti na Východním pobřeží? Neměli by všichni být v Kalifornii?

Podle závěru ve Falloutu, většina Supermutantů utekla na východ po smrti Vůdce. Není nepravděpodobné, aby se po 115 letech někteří z nich nedostali na Výchoní pobřeží.
Smrt Vůdce byla významným krokem pro ukončení jeho šíleného snu o rozšíšení a prosazení míru, ale teprve zničení Kádí zastavilo výrobu mutantů. Bez schopnosti vytvářet více mutantů a rozšiřovat tak jejich terorizující nadvládu, prchly armády mutantů na východ, dál do země nikoho.


Znamená to tedy, že nejsou sterilní?

Ne, Supermutanti jsou stopro sterilní.

ZAX ve Falloutu říká:
...FEV je udělal sterilními, neboť poškodil štěpení DNA a tak i reprodukční systém...
A podle Vree:
...samotný proces má několik vedlejších účinků. Jeden z nejdůležitějších je sterilita...


Ale neříkal Marcus ve Falloutu 2, že už se můžou rozmnožovat?

Podle Chrise Avelloneho, který napsal většinu dialogů New Rena, je tato Marcusova poznámka v bordelu v New Renu vtip. Marcus v Renu žertoval. Supermutanti jsou sterilní. Nechcete mi vyčítat ještě něco k mýmu černýmu humoru...?


Jestliže se nemohou rozmnožovat, neměli by bejt už všichni mrtvý?

Ne podle ZAXe ve Falloutu:
Když FEV způsobil regenerační vylepšení DNA, dodalo to mutantům větší nesmrtelnost; mrtvé buňky se nahradily novými.
Takže sice mohou být zabiti, ale na druhou stranu budou žít navždy. To samé se stalo Haroldovi.



BRATRSTVO OCELI


Bude ve Falloutu 3 Bratrstvo Oceli?

Ano, alespoň podle Fallout 3 teaseru a článku v Game Informeru.


Je to originální Bratrstvo nebo Bratrstvo z Východu jako v Tacticsu?

Ještě se neví, zda bude použito originální Bratrstvo nebo Bratrstvo z Tacticsu (zatímco symbol mají stejný, odznak, krom toho, že je modrý, černý a šedý jako v originálním Bratrstvu, je modrý, jako ten, co používají Rytíři a Paladinové z Východního Bratrstva).


Jak se Bratrstvo dostalo na Východní pobřeží?

Pokud bereme v potaz Fallout Tactics, Bratrstvo z Východu se mohlo snadno dostat do Washingtonu DC v roce 2277. Jestliže ne, pak mohlo originální Bratrstvo využít Vertibirdí plány (na konci Falloutu 2) a mohli na Východní pobřeží poslat několik průzkumníků. Ačkoliv, jak to bude s Bratrstvem ve Falloutu 3, se ještě neví.



OTÁZKY NMA


NMA: Jak vysvětlíte všudypřítomné atomové výbuchy- jak z atomovým pohonem poháněných aut, tak z Fatmana a v Megatonu? V původních hrách bylo s nukleárními výbuchy nakládáno o dost vážněji a s větším respektem. ...tím to také byla rarita. Stejně s radiací. Ve starém Falloutu by toto působilo smrtelně, pokud byste neměli správná opatření, ale během hraní jsme si všimli, že radiace je téměř běžná věc. Vybuchující auto vyzáří sotva nějakou radiace.

Pete Hines: V ukázce je spousta atomových výbuchů; jako Fatman, který vypadá dost dobově, ale tak to v plné hře nebude. Můžu vám zaručit, že munice pro Fatmana bude dost vzácná a těžko dostupná. Tak i síla radiace, která bude vyváženější. Ačkoliv chceme, aby hra byla sprostá a surová, bude taky zábavná. Na síle radiace stále samozřejmě pracujeme.



NMA: Jak vysvětlíte tu uhlazenou Angličtinu Mr. Handyho, který na vás volá i když jste k němu zády? Zdá se mi- soudím podle Mr. Handyho, že humor, který byl v ukázce, se spíše přiklání k frašce, než k tomu temnému humoru ve starém Falloutu.

Pete Hines: No, asi prostě nevíte, proč se ten robot chová tak jak se chová. To může být z mnoha důvodů. Je možné, že ho někdo takto přeprogramoval. A fakt, že se náš humor liší od toho starého je také dán tím, že ukázka je jen hrubý prostřih nehotovou hrou. V takovém prostředí se může zdát, že tolik humoru může působit jako fraška, ve skutečnosti to ale není pravda.



NMA: V ukázce jsme mohli vidět, že velkou roli u rozhovorů hraje hodnota nastavení Řeči- ale co ostatní nastavení? Budou mít také takovou váhu?

Pete Hines: Uvidíte, že třeba díky Vědě budete moci vysvětli různé technické otázky a použít ji i v rozhovorech. Bude to opravdu o vědě a ne o schopnostech Rěči. Stejné to je pro Opraváře atd. Takže ostatní nastavení využijete také dost.



NMA: Když vstoupíme do real- time boje, budou ho ovlivňovat Dovednosti?

Pete Hines: Ano, celý boj je řízen hodem kostek. Takže pokud budete střílet v real- timeu a mířit perfektně, můžete stále pokazit hod kostkama a netrefit tak cíl.



NMA: Budou AC/ úskoky/ atd. ovlivňovat šanci na zásah? Ve starých Falloutech byla šance na zásah často nepochopitelná, protože byla třeba snižována na nepřítele v Power Armoru, přestože cíl byl stejně velký jako jindy. V zakladě to znamenalo, že jste měli menší šanci zasáhnout cíl S výsledkem poškození.

Pete Hines: Brnění vám nedá větší šanci uskočit nebo aby vás výstřel úplně minul. Jednoduše se spočítá (zmenší) hodnota poškození. Jak jste viděli v ukázce, obrnění mutanti šli zasáhnout stejně lehko jako neobrnění, ale poškození nebylo stejné.



NMA: V roce 2004, Tim Cain v rozhovoru pro PC Zone uvedl, že Falloutí způsob boje byl míněný tak, aby ukázal "jak populární a zábavný by byl boj na kola, když všichni ostatní používali real- time boje a boje se "zastavováním času".", tak proč Bethesda jde proti? Nebylo by proto snadnější pojmenovat Fallout 3 jednoduše "Fallout: Něco"? Tím by vznikla nová (vaše) série s vašimi vlastními náhledy a fanoušci by vás tolik nekritizovali, ne?

Pete Hines: Děláme pokračování tak, jak si myslíme, že je to dnes nejlepší a jak to bude dnes nejlépe fungovat. To znamená použít ty nej přednosti ať již z moderní technologie a first- person až k usnadnění ponoření se do tohoto světa. Není důvod to tak dnes nedělat. Také jsme nechtěli dělat naší "vlastní" sérii, protože chceme udělat opravdové pokračování prvních dvou Falloutů.



NMA: Očividně né každý je spokojen s tím, jak Bethesda přetváří Fallouta. NMA, RPGcodex a DaC jsou jedny z nejstarších falloutích komunit a nevypadá to, že by se někdo stotožňoval s tím, jak Bethesda na věc pohlíží nebo alespoň jsou ke hře dosti skeptičtí. Proč je tedy problém s těmito komunitami komunikovat?

Pete Hines: S těmito komunitami jsme v kontaktu a chováme se k nim stejně jako k ostatním komunitám. Pravidelně čteme jejich články a úplně rozumíme tomu, co chtějí. Problém je v tom, že měly roky na to, aby přemýšlely o tom, jaký by mohl Fallout 3 být, a takový si vytvořily obrázek. To ale není dnes možné. Jsou stále zaseknuti v době před 8 lety. Tak by to prostě nešlo.



NMA: V PC demu nebyla žádná opravdová bitka muž proti muži...

Pete Hines: To nebyla, protože to do hry ještě nebylo zabudováno. Ve finále se však dočkáte.



NMA: Jaký druhy takových bitek můžeme očekávat? Něco jako v Oblivionu?

Pete Hines: Od Oblivionu to bude docela rozdílný. Hodně bojových ohnisek je zde určeno pro střílení, protože si opravdu budete muset střelné zbraně do inventáře zakomponovat, a to je docela rozdíl od normálního máchaní mečem. Hodně času se věnuje vylepšování souboje s palnými zbraněmi a taktice umělé inteligence.



NMA: Je tu více supermutantů, než by mělo být. Jsou to prostě jen nepřátelé na odstřel?

Pete Hines: Každopádně je tu v pozadí příběh. Lidi o tomhle vlastně dost mluvili; "co dělaj supermutanti na Východním Pobřeží,", ale důvod je docela jasnej a jednoduchej. Abych tak řekl, tak jsme překvapeni, že si to ještě nikdo nevypočítal.



NMA: Bude možné hru dokončit bez toho, abychom někoho zabili?

Pete Hines: To ještě nevíme. Pokoušíme se to dělat tak, abyste byli schopní věci vyřešit nepozorovaně nebo dialogy. Hlavní designér Falloutu 3 je Emil Pagiarulo, jež pracoval na questech pro Temné Bratrstvo v Oblivionu a na jednom dílu hry Thief. Má dost zkušeností s používáním Stealth (Plížení) módu k řešení problémů. Ale samozřejmě když mluvíte o supermutantech, dialog asi nebude to pravé řešení. Takže opravdu nemohu říci, zda hra půjde dokončit bez zabití někoho nebo ne. Ale různá řešení jsou pro nás velice důležitá.



NMA: Budou namluveny všechny dialogy? Jestli ano, bude rozhovor nějak ohraničen?

Pete Hines: Ano, hra a dialogy v ní jsou plně namluvené. Ale to neznamená, že dialogy budou nějak omezené, protože na rozdíl od Oblivionu bude ve hře použito jen několik stovek NPCček, takže budete mít téměř neomezené možnosti, co se rozhovorů týče.



NMA: Všiml jsem si, že se během dema AP načítaly docela rychle, to je protože...

Pete Hines: To je záměrně kvůli demu. Stejně tak s vysokou hodnotou HP a velkou šancí na zásah. Prostě jsme trochu podváděli ,aby demo běželo hladce.

Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..