.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Smejki, 2011-01-26 13:45:34, NMA, VG247

S TES V engine až do 23. století

Nepříliš překvapivá zpráva vyhřezla do podlahu internetu. Péťa Hinesů pro server VG247 potvrdil, že recyklátem budoucnosti se stává engine, jenž bude slavit první narozeniny ve společnosti skyrimských Nordů a z hlubin zapomnění navrátivších se draků. Fallout "4" (Od Bethesdy) a případný Fallout 4 (Obsidian), tak budou stát na technologii TES 5, která, doufejme, by nemusela být technologicky zastaralá už při svém prvním vykročení do světa (tedy, přehlédněme, že to na 100% stojí na DX9).

Sdílet na Facebooku
Autor: nobodyOdesláno: 16:03, 26.1.2011ID: 430912Nahlásit Vaultmasterům
tak to bylo jasne uz od prvni chvile co zminili ze konecne vyvyji novy engine
Autor: KarelOdesláno: 19:07, 26.1.2011ID: 518932Nahlásit Vaultmasterům
Mno, stejně bych byl radši, kdyby byl případný další Fallout udělaný na Source enginu. Vlastně by mi i stačilo, kdyby měl grafiku na úrovni Half-life 2: Episode Two. Pořád by to bylo lepší než něco, co bylo sekání mečem a metání kouzel.
Fallout: New Vegas se mi obecbě líbil, ale jako střílečka to bylo průměrné, ne-li podprůměrné.
Autor: TheBigDOdesláno: 03:20, 27.1.2011ID: 708212Nahlásit Vaultmasterům
Třeba ten engine nebude tak špatnej... GameBryo stálo za pytel, tak snad se teď bethesda vytáhne
Autor: valcikOdesláno: 08:56, 27.1.2011ID: 616876Nahlásit Vaultmasterům
Potešilo by ma, ak by nový engine obsahoval aj izometrickú kameru, namiesto nechutného 3rd person view.
Autor: TyraenelOdesláno: 11:51, 27.1.2011ID: 70827eNahlásit Vaultmasterům
" která, doufejme, by nemusela být technologicky zastaralá už při svém prvním vykročení do světa " --- WTF ???? ocividne ste zabudli na to slintanie nad oblivionom v roku 2006. myslim ze gamebryo sa nema za co hambit ... ze je to zastarate technologia to bez debaty ale preco by mal byt ten novy engine zastarany hned od zaciatku nechapem
Autor: dexterOdesláno: 14:19, 27.1.2011ID: 51d624Nahlásit Vaultmasterům
valcik: v to ani nedoufej.

Technicky vzato není Gamebryo zase tak špatný. V době sbýho vzniku patřilo mezi špičku. Chybí mu ale optimalizace pro střílečku. Z čehož by se bethesda mohla poučit při tvorbě engine TES5.
Autor: smejki - TyraenelOdesláno: 15:49, 27.1.2011ID: 513b6eNahlásit Vaultmasterům
Oblivion je hezký, ale to nic nemění na jeho mírné technologické zastaralosti už v době, kdy vyšel
Autor: valcikOdesláno: 17:01, 27.1.2011ID: 616876Nahlásit Vaultmasterům
dexter,
je mi jasné, že Bethesda sa zameria najmä na akčný konzolistický trh, ale keď už moderné engine ponúkajú pohľad z tretej osoby, voliteľný izometrický režim by nemusel byť až taký problém. Aurora to zvládla.
Stále si teda ukrývam štipku nádejí. :-))
Autor: mardukOdesláno: 17:33, 27.1.2011ID: 51b16cNahlásit Vaultmasterům
s tym dx by som bol este opatrny, mozno prekvapia a implementuju 11
ak budu 2013 nove konzole tak budu novy dx podporovat a s nim aj vsetky hry na engine skyrimu
Autor: smejkiOdesláno: 20:28, 27.1.2011ID: 513b6eNahlásit Vaultmasterům
na dx10/11 to nemůže být založené... a implementace pár dx10/11 efektů není nic, co by mě nějak zajímalo...
Autor: valcikOdesláno: 10:02, 28.1.2011ID: 616876Nahlásit Vaultmasterům
..hehe, ešte jedna maličkosť:
Ak by sa hoši z Bethesdy dostali pri programovaní izometrickej kamery do raušu a pridali by aj podporu pre ťahový súbojový systém, nebolo by to vôbec zlé. :-)))
Autor: MerlinOdesláno: 19:22, 28.1.2011ID: 6f6f78Nahlásit Vaultmasterům
To je utopie..... Nutno ale dodat, že krásná utopie...
Autor: smejkiOdesláno: 20:49, 28.1.2011ID: 513b6eNahlásit Vaultmasterům
jak pro koho...
Autor: valcikOdesláno: 15:10, 29.1.2011ID: 7fec2aNahlásit Vaultmasterům
Nuž, je to tak.
Cholerickí akční hráči musia pri ťahovkách zúrivo ohrýzať klávesnicu, tí kľudnejší si zas klopkajú na čelo pri frenetických 3D súbojoch.
Autor: smejkiOdesláno: 15:40, 29.1.2011ID: 513b6eNahlásit Vaultmasterům
a jiným jsou zas perspektiva a souboje úplně u prdele ;-)
Autor: FeidiasOdesláno: 17:24, 29.1.2011ID: 421e4eNahlásit Vaultmasterům
No tak lepší než pěstí do voka, ale trochu jsem doufal, že příští Fallout poběží na Rage (ID TECH 4 tuším abych ukázal, že tomu rozumim:))
Autor: smejkiOdesláno: 17:38, 29.1.2011ID: 513b6eNahlásit Vaultmasterům
IDtech5

Sama bethesda oznámila, že idTech5 je pro openworld nepoužitelné. musel by se z toho udělat nějaký derivát, ale pochybuji, že jim to za to stojí, když mají vlastní engine v nejnovější verzi. Dále je to do budoucna zbytečné, protože, ať je idTech5 jaký chce, je postaven za DX9, což z něj dělá last-generation :-)

a ony i ty konzole téhle generace ztrácí dech, takže to vidím tak na dva roky, než přijde hromadný upgrade na PS4, X720
Autor: valcikOdesláno: 08:15, 30.1.2011ID: 616876Nahlásit Vaultmasterům
smejki,
máš pravdu, vo Falloutoch sa o súboje až tak nejedná a perspektíva je len kozmetický detail. Ak tam ale vydavateľ praskne súbojový systém, ktorý ti nesadne, ľahko to pokazí dojem z celej hry.
Preto dúfam, že engine bude univerzálny, aby mohli vývojári (Obsidian) vymyslieť koncept podĺa svojich predstáv.
Autor: FeidiasOdesláno: 11:34, 30.1.2011ID: 421e4eNahlásit Vaultmasterům
smejki: idTech5 vidíš ja si nebyl jistej:). To se docela divím. Já pravě myslel, že koncept Rage je tak trochu openworld (protože teď už je openworld všechno) i když je to střílečka. Jaktože je postaven na DX9, to taky čumím, to znamená, že ta grafika není až tak dobrá jak to vypadá z obrázků? Je teda vůbec nějaký engine co umí DX10 a 11? Kterej je vůbec nejpokročilejší ten od Cryteku?
Autor: smejki - valcikOdesláno: 13:55, 30.1.2011ID: 513b6eNahlásit Vaultmasterům
máš pravdu, že to může pokazit dojmy, ale stále nejmarkantněji pouze v případě, že je to samo o sobě nepříliš funkční a zároveň to vyplňuje 90% herní doby.
Autor: smejki - FeidiasOdesláno: 14:07, 30.1.2011ID: 513b6eNahlásit Vaultmasterům
Prakticky dnes na DX11 žádný engine neexistuje, ale na několika se pracuje. Co vím, tak nejbližší AAA pure-DX11 titul bude Battlefield (Bad Company?) 3, ale datum vydání neznám (tak do roka a do dne).

V DX11 je několik skutečně výtečných technologií, které zlepší vizuální stránku her, ale nečekej (vyjma revoluce v otázce geometrických detailů na scéně) žádný velký skok. Vedle tesselace totiž DX11 přináší z efektů hlavně věci okolo stínování, Depth of field a hry se světlem. Ovšem ta nejdůležitější věc na DX11 je nový přístup ke zdrojům, což znamená, že se dá s mnohem menší námahou na straně vývojářů a s mnohem menšími nároky na objem dat (jinými slovy co se v DX9 dělalo ručně a v x verzích, to se v DX11 udělá jednou a HW si už zbytek dopočítá) vytvořit hra, která bude vypadat stejně nebo o trochu lépe než DX9.

IDtech5 bude z DX9 ždímat maximum, a bude vypadat skvěle, ale až vyjdou DX11 nativní hry v podobné kvalitě, budou běhat mnohem svižněji s menšími nároky na objem dat a tudíž s menšími nároky na dobu vývoje.

Síkla IDtech je ale hlavně v tom, že umožní simultánní vývoj na všechny tři platformy.... tedy podle PR keců
Autor: jaxOdesláno: 14:33, 20.2.2011ID: 6f981eNahlásit Vaultmasterům
Nehazejte tolik spiny na gamebryo, i kdyz dnes uz nestoji za moc, tak v dobe vydani TES IV to byla naprosta spicka...
Jinak btw ten novej engine pro Skirim je taky zalozenej na starym dobrym gamebryu :P akorat notne vylepsenym, a bude mit i podporu dx11 efektu.
Samozrejme rikam zamerne podporu, jak uz uvedl smejki, dnes neni jeste zadny herne pouzity engine nativne dx11 a hned tak se to nezmeni, vyjimky se mozna postupne zacnou objevovat - viz prave BF3, ale pravy pokrok nastane teprve v okamziku, kdy na trh prijdou nove generace konzoli, ktery uz dx 11 budou podporovat taky, protoze se vse toci primarne predevsim okolo konzoli. Do te dobry to porad bude vsechno okolo dx9 s dodatecne pridanymi efekty z novych verzi directu.
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.