.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: smejki - Feidias
Text: Prakticky dnes na DX11 žádný engine neexistuje, ale na několika se pracuje. Co vím, tak nejbližší AAA pure-DX11 titul bude Battlefield (Bad Company?) 3, ale datum vydání neznám (tak do roka a do dne).

V DX11 je několik skutečně výtečných technologií, které zlepší vizuální stránku her, ale nečekej (vyjma revoluce v otázce geometrických detailů na scéně) žádný velký skok. Vedle tesselace totiž DX11 přináší z efektů hlavně věci okolo stínování, Depth of field a hry se světlem. Ovšem ta nejdůležitější věc na DX11 je nový přístup ke zdrojům, což znamená, že se dá s mnohem menší námahou na straně vývojářů a s mnohem menšími nároky na objem dat (jinými slovy co se v DX9 dělalo ručně a v x verzích, to se v DX11 udělá jednou a HW si už zbytek dopočítá) vytvořit hra, která bude vypadat stejně nebo o trochu lépe než DX9.

IDtech5 bude z DX9 ždímat maximum, a bude vypadat skvěle, ale až vyjdou DX11 nativní hry v podobné kvalitě, budou běhat mnohem svižněji s menšími nároky na objem dat a tudíž s menšími nároky na dobu vývoje.

Síkla IDtech je ale hlavně v tom, že umožní simultánní vývoj na všechny tři platformy.... tedy podle PR keců
Kontaktní údaje