.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: silenyhrac
Text: Proč to píšu, ve Smejkiho recenzi humor chybí (odstavec o něm pojednávající). Znamená to, že ve hře je vtipné akorát ono \"epické\" odpalování ghoulů do vesmíru?

Jako střílečka si NV polepšil, když tam mají hardcore mód, výbava spíš chybí, než přebývá, včetně zátek, jsou tam nově ta mířidla, lépe se skáče a možná záleží na volbě zbraně vůči konkrétním protivníkům... ale i tak z toho kvůli enginu dobré střílení neudělají.

Co se RPG týče, chtělo by se mi dle zdejší recenze věřit, že NV je dospělá, promyšlená hra, ve které je RPG na rozdíl od F3 motivující výzvou, tj. že za uvážená rozhodnutí bude hráč náležitě odměněn (a naopak).

Chtěl bych se zeptat, zda-li NV myslí i na hráče průzkumníky, ve smyslu, že prohledávat lokace jen tak (aniž by za tím stál nějaký quest) se vyplatí... jestli jsou některé předměty zase urkyté (co bambule, existují?), případně jestli to jde tak daleko, že hra obsahuje i tajné lokace?

Jsou v NV zase nástrahy, pasti, minová pole?

Ve F3 mi trochu vadily následující věci, jak je to v NV?

1. Počasí tam asi není... třeba déšť?
2. Jde sebe jakožto vraha přetvořit v anděla tím, že někomu dám peníze nebo vodu? Nebo jinak, můžu v pustině vyvádět, co mě jen napadne a přesto hru za předpokladu dostatečné trpělivosti dohraju?
3. Vyjde pobíhání a boj v trenýrkách nastejno jako v obleku?
4. Jsou těmi \"správnými\" odpověďmi obvykle ty horní?
5. Stačí si k dohrání zase vylepšovat jen zámečnictví a hackerství? Plus pro snazší život i opravování, střílení a mluvu s dětmi a ženami?
6. Můžu po vlastoručně nakladených minách bezpečně chodit?
Kontaktní údaje