.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Ještěr
Text: Ad 2) dobrá, neříkám, že je to bůhvíjaká chyba, jen mi to přišlo zajímavý (i v tom kontextu, že jiné, podle mě silnější a informovanější frakce ve hře neřeší ROZJEDNANÉ questy proti nim), v podstatě mě hlavně sere, že jsem s ní nepokecal a nedostal se tudíž k tomu ukázkovému questu.

Ad 3) nepopírám, že zprvu to těžší (nikoli hardcore) občas bylo, stejně jako originály, ale po čase se mi vždycky podaří s postavou jakoby předběhnout očekávanou laťku. Nebo si prostě tvořím až moc vyšpekulované, bojově laděné postavy, a moc sbírám itemy (dokonce ani neperu body do Barteru, nepotřebuju to).

Podotýkám, že jako modder hru znám do morku kosti a můj pohled na obtížnost tedy není masově relevantní. Problémy mám spíše s některými košatějšími questy, kdy průběžně ztratím nit nebo pozapomínám, co se po mě přesně chce (investigace staré vraždy, dopadení maniakálního vraha... většinou hraju Ress v pěkným randálu).

Ad 4) Keri nafasovala koltík, ale ať si to třeba pižlá noži, já její pomoc až tak nepotřebuji... S pokyny jsem si hrál (možná málo?). Podle mě by cNPC, kterýmu jsem koupil luxusní lesbický sex, mělo v boji projevit trochu více entuziasmu a vděčnosti:)

P.S. asi předpokládám správně, když očekávám, že vyjde nejen update na základě hráčských buglistů a bugreportů, ale i o nějaké nové rozšiřující nápady, tuning questů, přidávání maličkostí atd.

Na co jsem zapomněl - zdá se mi to, nebo ten vrakáč nad Seditem s 1 NPCčkem víceméně nemá žádný praktický význam? Či mi něco uteklo?

Závěrem bych dodal, že jsem se všude až na zastřelovací New Hope velmi dobře bavil, což asi mluví za vše... Navíc si plně uvědomuju, jaká matlačka je "rozfungovat" město jako je Sedit, hodně lidem to asi nepřijde, ale já tušim, jaká pruda ten vývoj určitě musel být...

Ještě mě zarazila určitá naivita jinak žůžovýho questu v Corathu, kdy jsi vyslán prozkoumat hlídané místo činu a najít na zemi něco, čeho by si všiml i slepý (krabka)... Proč hráč nedostal možnost najít něco zapadlýho za skříní, nějaký oděrek, kus natrženého hadru, odpadlý knoflík nebo tak něco? I když uznávám, že potom ta hláška, co ten polda řekne o tom, že místní dělňasi nemaj ani na Lucky Striky (a dělaj to s brahmínou), takže jsou z obliga, to se do Ressu hodí jak řiť na hrnec.
Kontaktní údaje