.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Melichor
Text: Dexter: Až na to, že třeba počet hračů F:NV roste v současné vyšším tempem, než F4 a to je na 7 let starou hru safra výkon (a taky to dost vypovídá o kvalitě). Pravda, F:NV taky vydala Beth. Raději budu označen staromilným pseudoburžoustem, než abych se smířil s kejdou vyvrhnutou vývojáři Beth. I Ian měl více ducha, než kterýkoliv společník z F3.


Před pár měsíci jsem konečně dohrál F3 GOTY a znovu F:NV GOTY. Tam kde Beth potřebuje roboty velké jako dům a Behemoty (u nichž nemám absolutně žádné tušení, jak mohli vzniknout), interakci se společníky rovnou nule a nerealistické kulisy (Little Lamplight), tam Obsidian (BI) dodal opravdové hrozby (Deathclaw metr přede mnou i v T-51 se rovnal load), společníky, jejichž příběh zaujal a docela uvěřitelný svět. O DLC ani nemluvě - z F3 to zachraňuje jenom lehce Point Lookout, ale na propracovanost a provázanost DLC F:NV to vážně nemá (obzvláště sledovat cestu Elijaha). O koncích obou nemá smysl se zmiňovat, ale Howad by si zasloužil za epitaf k F4 jednu do kulí a vynechání ikonického War never changes je... škoda slov - a ano, prokousat se k tomu bylo se sebezapřením a u každého dialového "okna" ve mne malý kousek umřel. Trochu jako srovnávat tvorbu Baye a Nolana...
Kontaktní údaje