.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Kalimero
Text: bulud: ta věta špatně vyzněla. Nemylslel jsem že byly boje nudné, ale zdlouhavé. Tedy pro mě konkrétně zdlouhavé nebyly, ale recenzent si stěžuje že boje (přestože polovina času je realtime) jsou pomalé díky VATS. Ale chválí F1 a F2, které jsou defakto celé v tahu, takže jsou vždycky delší. Rozumíte? chválí f2 za to žé má dlouhé tahové souboje (dlouhé), ale když F3 do kratších soubojů přidá tahy, tak se zlobí :D zavděčte se takovému člověku.
Jinak mi věř, že já jsem právě z opačné generace hráčů. F2 je jedna z mých nejoblívenějších her, hned vedle série Baldurs Gate nebo třeba Bishocku, kde jsem měl vždy vyplné běhání, procházel se po mapách a nasával atmosféru z každého starobylého plakátu, vymýšlel nové taktiky atd atd atd. Nejsem hráč co pustí hru a dned drží tlačíto W a mačká myš. Tvoje narážka je tedy uplně mimo.
Pokud se zamyslíme nad katakombami (a zamyslet se zkuste nad dalšími věcmi a uvidíte že si nevidíte na špičku nosu), tak se tady bavíte pouze o tom, že se někomu subjektivně nelíbí katakomby a vadí mu že jsou v hlavní linii. Proboha stejně tak se za rohem může najít borec co nemá rád rozpadlé budovy, a bude kritizovat že jsou v hlavním ději a vy mu začnete zase přikyvovat :D Dyť je to směšný. Asi by bylo nejlepší, kdyby žádný hlavní děj nebyl a čili by tam nebyly místa, která by se vám nelíbla.
Jeden příklad za všechny. Kdosi se tu dušuje, že mu nevadí dynamciké stíny, že zbraně vypadají z papíru a vadí mu opakující se záběry. To jsou třeba věci co mě budou vadit, protože logicky dynamické stíny tvoří lepší grafiku, tj lepší šance tvořit hustější atmosféru. Hnusné zbraně kazí autentičnost a opakující se závěry za začnou nudit. Toto je logické odůvodnění opravdových záporů. Ale pokud si ten člověk ztěžuje, že ve hře NEMŮŽE PRZNIT DĚTI, pak je to obyčejnej perverzní úchyl. To že je to fe F3 zakázané má své morální opodstatnění, aby z vás děcek nerostly vraždící maniaci (nadneseně). Esli si myslíš že Fallout atmosféru kazí to, že nemůžet desetiletému dítěti rozkouřit hlavu po okolí, pak jsi hamba fallout komunity. Hamba.

Čili si to ujasňeme jednou provždy - FALLOUT 3 JE JINÝ, JE JEDNODUŠŠÍ NEŽ OSTATNÍ FALLOUTY. SMIŘME SE STÍM. ANO, V URČITÝCH ASPEKTECH JE TO ZÁPOR.
NĚKTERÉ RECEZNZE PŘEHNANĚ FALLOUT CHVÁLÍ. S TÍM SE NEDÁ NEŽ SOUHLASIT. TATO VÝŠE ZMÍNĚNÁ RECENZE POUKAZUJE TAKÉ NA PÁR ZÁPORŮ, ALE PŘIKLÁDÁ JIM AŽ ZBYTEČNOU VÁHU A JEDINÉ NA CO SE SOUSTŘEDÍ JE - \"TOTO BYLO VE F2 LEPŠÍ, PROTO JE F3 NEJHORŠÍ\".

FALLOUT 3 ZJENVNĚ BUDE V POROVNÁNÍ S OSTATNÍMI RPG POMĚRNĚ PDAŘENOU HROU, KTERÁ MÁ SVÉ KVALITY. JDE ALE TROŠKU JINÝM SMĚREM NEŽ F1 A 2, COŽ FANATIKOVÉ NEZNAMENÁ VŽDY CHYBU. STEJNĚ TAK JE JASNÉ ŽE HRA NENÍ DOKONALÁ A SPOUSTA VĚCÍ NA NÍ ZAMRZÍ AŤ NÁS F1A2 HRÁČE TAK TY NEZNALÉ.

PŘESTAŤE SE ALE POKAŽDÉ NAVÁŽET DO LIDÍ CO MAJÍ F1A2 RÁDI (JÁ), ALE JSOU NATOLIK OBJEKTIVNÍ, ABY NAROVINU POZNALI, KDYŽ NĚKDO VYCHVALUJE POPŘÍPADĚ HÁZÍ HNŮJ NA NĚCO, NE PROTO ŽE MÁ V KALENDÁŘI U KAŽDÉHO DNE NAPSÁNO \"ŠÍŘIT ZKÁZU OHLEDNĚ F3\" :)
Kontaktní údaje