.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Kharkow
Text: Kalimero: Píšeš s CapsLockem, takže nemá smysl tě více opravovat, ale jestli jsi to nepochopil (možná teď po polopatickém vyložení pochopíš), toho frantíka (nebo co to je za národnost recenzenta) vyloženě serou animace u VATSu, které nemohl vypnout a ne zdlouhavost přepnutí do taktického boje, výběr části k zásahu, potvrzení zásahu. Ale opakuji to co následuje, zdlouhavá dementní animace pro každý výstřel. (vyjma pak celého VATSu, kterej prý stojí za hovno)

P.S. To dementní škatulkování dětí je docela silné kafe, za prvé hra mě nevychovává, takže nechápu proč by tam tento prvek měli vývojáři komponovat (kvůli pár tisícům šáhlých němců, kteří raději sejmou virtuálního parchanta, než aby číhali před školkou na opravdového?), za druhé pokud nemáš dostatek soudnosti, abys pochopil to,že hra je fikce a co se děje ve hře je neaplikovatelné v reálném světě, neměl by jsi ji hrát, ale pak bys neměl omezovat ostatní svou omezeností. To že rozprsknu nějakému zasranému polygonovému modelu jeho kostru po támhleté polygonové zdi ze mě nedělá automatický problémového jedince společnosti avšak když to nechápeš a prolínáš si oba světy bude problém někde v tvé hlavě. Holt i takové děti jsou ve společnosti.
Kontaktní údaje