.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: KO23L
Text: Hehe no docela Flamewar tady :D
Tak taky prikapnu svou kapkou do ohne :D ....
Hral jsem a dohral jak F1, tak F2, F3 parim tedkon taky a za sebe muzu rict ze jsem nadmiru spokojenej, hlavne lidi pochopte ze udelat velkej fukcni svet o takovy rozloze v takovy grafice je krapet narocnejsi nez u starych 2d izometrickych, takze nasledny reseni detailu jako plavani postavy v third person sou podle me uplny hovadiny. Myslim si ze to podstatny si to z falloutu urcite vzalo, i vtipny hlasky a narazky jsou tam dost casty (o CZ verzi nevim - treba to je trapne prelozeny), a ty zjednoduseni ktery to zaznamenalo byly bych rekl nutny k tomu aby to v first person pohledu dobre fungovalo, Keinovo negatini nazory me tu dost bavily ... a po tom co ukazal jeho screeny - podle nej na maximalni detaily - sem malem smichy padl ze zidle :D ...
A co tu vytykate tem BoSakum .... prohlasujete se za fanousky falloutu, tak si teda budu myslet ze ste na tudle malickost zapomeli, Energozbroj preci svemu nositeli podstatne zvysuje silu, pak nevidim duvod proc by je zbroj mela omezovat a tiha gatlingu jakbysmet.
K ovladani hry a pipboy vytky nemam zadne, parim na gamepadu a sem tak maximalne spokojen, jediny co mi vadi sou neprehledny mapy, to jo.
Ad Oblivion - s oblivionem to ma spolecny jen engine a umisteni kompasu (trochu taky reseni inventare), ale myslim si ze se tomu jinak \"oblivion\" ani rikat neda, protoze komplet vsechny propocty a vazby mezi schopnostma sou reseny uplne jinym zpusobem.
Veta na zaver :) .... muj nazor je ten, ze prevedeni fallouta do 3d z 1st person pohledu nemohlo ani dopadnout lepe, zjednoduseni beru jako nutnost aby to bylo funkcni a male nedostatky typu plovouci npc a spol. beru jako dan za komplexnost hry - takovy velky freeform projekty na takove neduhy proste trpi, za sebe bych daval urcite 90-95%, ne li vic
Kontaktní údaje