.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: ještěr
Text: (reakce na bb-ho post... pomerne me zaujal)¨

sociologii sice studuju jen kratce, ale - ackoliv to, jak sam rikas, neumis dost dobre popsat - mas pravdu. hlavne FO2 napr. zabavne a funkcne zobrazuje navrat z moderni spolecnosti zpet do spolecnosti tradicni - mesta jsou opet mimoradne zavisla na viskach, fungujicich jako obilnice sveta. vault city jde zase vicemene do kopru pro svou velkou \"netykavkovitost\", protoze cim bude vetsi, tim bude taky zavislejsi. FO3 jsem zatim nehral, ale velmi bych se divil, kdyby tam veci typu \"karavanni okruh\", resici prave takove podstatne otazky, byl (zminka zatim zadna) byt jen naznacen.

BIS ale byli, jak je nekde tady na strankach naznaceno, minimalne v designersko-programatorskych radach slozeni se samych studovanych lidi (no dobre, J. Deiley [vy]studoval az po padesatce :))) - psychology / sociology / philosophy degrees apod. takove lidi Bethesda zrejme nema.

nekde to rozvadel i Ch. Avellone (Sociologie sveta Falloutu) - snad v Bibli?
Kontaktní údaje