.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Sius
Text: 2 Erendil: Právě na to narážím. Dělají se hry, které se za použití co nejméně financí co nejvíce prodají, tedy dělají se aby na první pohled zaujaly a líbily se. A každý raději vytvoří hru, kde má jistý profit a to jestli hra samotná bude vůbec kvalitní nebo ne je šéfíkům v křeslech u zadnice, důležité jsou penízky. A právě kvůli tomu že průměrný věk pařana nepřekročí 16 let, tak se vytváří nenáročné, nemastné, neslané hry, které sice zaujmou z videí, ale hrací doba nepřesáhne jeden zimní víkend a po dohrání je myšlenka znovu hru spustit zařazena do chlívečku \"blbé nápady\".

Vývojáři se mezi sebou navzájem hecují, jak ta jejich hra má tak dobrou grafiku, že nepojede na mašinách starších jak 6měsíců, že v xichtu mají npécéčka naprogramovaných trilión emocí a jak propracovaná a realistická je fyzika, že by se dala použít do vojenských simulátorů, ale v boji o co technicky co nejpropracovanější dílka (které jsou díky ódám na jejich graf. zpracování magnetem na tupohlavé hráče) zapomínají na to, že hru si zapnu, protože se chci pobavit a k tomu nepotřebuju vzhledově namakanou hru.

Vemte si blbý Gyroball jak je může být koulení míčku po dráze zábavné. Nebo teď nedávno jeden východní počin, kdy začínáte jako malá koule a nalepujete na sebe různé věci a tím i rostete a díky tomu na sebe můžete nalepovat čím dál tím větší objekty a to je pak k nezaplacení, když vám koule na které je z jedné strany nasáčkovaný trolejbus a z druhé dopravní značení převálcuje budovu MC Donaldu.
Kontaktní údaje