.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Herrer
Text: Ještě jsem F3 nehrál a asi si počkám až si s tím vyhraje komunita modderů,protože nechci propadat hysterii jako mnozí z vás. Mám pocit,že pro některý je hysterčení nad vším něco jako hobby:-/ Bethesda dělá freeformový hry a ty jistě můžou bejt udělaný tak,že se svobodně rozhodnete kam půjdete a oni vás tam pak killnou jednou ranou,ale bavilo by vás to? Miluju starý Fallouty,ale nalhávat si,že byly plnohodnotně freeformový je totální kravina. Jasně,hned na začátku vám řekli o Reddingu,vy jste tam dorazili a tam nastal průser a stejně jste museli jít nejdřív questit do Denu apod... Někam se \"svobodně\" hodinu ploužit,dostat tam jeden headshot,loadovat a vyrazit hledat kam teda vlastně můžu jít a využít konečně tu třeba jedinou vlastnost,kterou mám vymakanou. To by nebyl freeform. Starý Fallouty byly víceméně lineární a jít na to jinak než chtěli autoři,to chtělo mít tu hru už v malíku natolik,aby člověk věděl kam jít a nebo prostě zkoušet save-load... Bavilo by nás tohle ve 3D světě? Proto nejspíš ta kritizovaná \"jednoduchost\",v tomhle ztvárnění hry to asi zas tak moc jinak nejde. Na druhou stranu je obrovskej průser,že Bethesda nejspíš nepochopila i věci,který na Falloutech byly skvělý a nebyly vůbec \"hardcore\",aby z nich museli mít nějakej strach nebo co... Cynickej humor,vtipný popisky u předmětů v inventáři,výrazný charaktery,to jsou \"drobnosti\",který tvořily famózní atmosféru a klidně mohly bejt i v F3. Jenže podle všeho nejsou:-( Fakt,že jste s charizmatem na dvojce a řečí třeba na 1000% stejně nevyřešili všechny okecávací questy,to byly správný atributy Falloutů. Podle toho co jsem četl,tak tohle ve F3 nefunguje jak by mělo... A vůbec,co vlastně čekat od člověka,kterej řekne,že starý Fallouty byly hlavně o násilí...:-!
Kontaktní údaje