.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Lordus
Text: vtipne napsano :-)

Jenze IPLY temer zkrachovalo, zatimco Bethesda dokazala z F3 udelat tak velky prodejni trhak, ze si Taylor a Anderson a vedeni IPLY rvou vlasy, proc jen byli tak falloutove citlivy :P

Podstata me antipatie vuci IPLY jako tvurci Fallout Online hry spociva v tom, ze oni ted zacali pracovat na tom projektu z duvodu, aby neprisli o veskera prava. Ale na tom projektu pracuji vicemene pouze fiktivne. Nemaji kapital, aby to mohli rozjet ve velkem. Nepracuji na kvalitnim 3D enginu, ktery bude za 3-4 roky, tedy v potencialni dobe uvedeni na trh, potreba.
Mam pocit, ze s takovym projektem ani nemaji velke zkusenosti (vzdyt od 2D hexa 256 barevnych 40pix postavicek nejaka doba uplynula).
Jedine co delaji je, ze plni jejich interni wikipedii napady, mozna i pribehem, ale to je setsakramentsky malo.

Proto se cely projekt podle me zdrzi, jako dukaz uvadim, ze to jiz jednou ti stejni!! dokazali s projektem Van Buren.

Tot vse, jinak nic proti T a A osobniho nemam. Verim, ze kdyby makali pod Bethesdou, byl by F3 lepsi nez je ted, prave diky te citlivosti, ktera sama o sobe bohuzel nestaci.

4 x 4 = 16 :P
Kontaktní údaje