.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Sharp
Text: Respect - skvělá práce, tahle recenze, jak po stránce obsahové, tak slohové :-) (potěšils třeba Nepřítelem před branami :D).
Hlavně jsi naprosto perfetkně vystihl pár aspektů - jako například důraz na zábavnost. Ano - pro většinu dnešních 5 -20/věk je to prostě hlavní motivace, můžem se nad tím pohoršovat, ale nenaděláme nic. Pokud Bethesda nechce dopadnout jako Interplay, tak prostě musela stvořit něco, co bude hrát mrtě lidí, ne jen pár hc fandů, kteří je (in memoriam po krachu ala IP) za to budou vynášet do nebe. F3 prostě chybí hloubka - ne vždy a všude, jak jsi taky správně podotkl, ale obecně to platí.
Přesto všechno bych možná byl trochu optimističtější. Bethesda nastoupila už Morrowindem cestu, kterou se například vydali kolegová z Creative Assembly. A to - umožnit skalním nadšencům modifikovat jejich hry natolik, že je možno pohrát si téměř se všemi detaily a aspekty. Díky tomu může být upravený původní produkt maximálně hratelný - a každý si může vybrat a zvolit proměny podle své libosti. Což pravda nelze brát v úvahu při recenzi původní hry - nicméně to může být zdrojem onoho optimismu, který jsem zmínil. Výsledným efektem může být vývoj herní komunity - která nejen, že si vyměňuje dojmy, postřehy atd ze hry samotné, ale aktivně spolupracuje na jejích úpravách, což může jít tak daleko, že nakonec začnou fandové a amatérští modeři spolupracovat s vývojáři samotné hry (znovu hovořím o CA a komunitě Total War - IMHO nejlepší sérii strategckých her, která se kdy objevila - počet modů, vytvořených pro Rome TW a Medieval TW jde do neuvěřitelných stovek - a to většinou skvostně propracovaných). Zkrátka a dobře - každý z vás(nás btw) HC fallout fanoušků bude moci modifikovat svět F3 - pokud na to najde čas a know how...
Už proto jsem nechápal zdejší mnohé hysterické výkřiky a soudy vůči F3. Ano, vůbec to není dokonalé. Ale vzhledem k tomu, že to a) nemuselo už nikdy být a za b) mohlo být MNOHEM a MNOHEM horší (a přesto by to kupovalo mrtě lidí.......), tak výsledný produkt vůbec není špatný a má v sobě velký potenciál - ať už ho využije sama Bethesda k nějakému sequelu nebo sami hráči k vlastním úpravám.

PS - soudíš Oblivion hodně příkře (často právem, ale i tak) - už datadisky jsou hodně jinde - nemluvě o tom, když si stáhneš nějaké povedené úpravy počínaje Oscurem.
Btw - dost mě rozesmálo, jak jsou v Bethesdě posedlí vampýry (já tu posedlost sdílím, takže mi to nevadí, naopak :-), že je museli nacpat i do F3 - ještě chybělo, abyste se mohli vampem stát (a to už třeba taky mutantem, ghoulem, páračem nebo bůhvíčím :DD)
Kontaktní údaje