.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Ratmamahatma
Text: Nedělej ze mě malýho pepu ;) Už jsem psal víše že mám originálku tak mi tu nenadhazuj že ne. Problémy se steamem jsem měl hlavně kvůli tomu, že kód hry ještě nebyl aktivní, protže jsem to doma měl den před vydánim. Jenomže místo toho aby mi to něco napsalo to pro jistotu po zadání kódu celý spadlo. Eh, blbci. Ten NAT problém může bejt skutečně potíž ze strany mího kámoše, nicméně u CoH to byl problém rozšířenej po celé komunitě, nic ojedinělého. DoW2 je na tom prej lépe ale očividně pořád ne dost dobře.

Předchozí díl jednoduše byl v mnoha ohledech (i když ne ve všech) věrnější předloze. Když se opět vrátim k příkladu Eldarů. Byl tam mnohem větší důraz na aspektové bojovníky (což je jeden z Eldarskejch trademarků) ktežto ve dvojce si vybrali jenom ty co vyplňujou archetip bojovníka na blízko a komanda u ostatních frakcí. Místo Reaperů nasadili guardianskej šurikenkanon apod. Eldarský skymery v jedničce byly rychlý vozidla co mohly přeskakovat překážky. Správně. Ve dvojce jsou to nemotorný těžký tanky co překážky rozrážej. Špatně. A co je to za výběr hrdinů? Farseer, Warlock a Exarch spiderů? To nejsou HQ choices. Farseer a Autarch, to ano, ale Warlock a Exarch? Ne ne ne.
Já nechci hnidopišit, vim proč to v tý hře takhle udělali, jenom řikám že to neni tak věrný předloze.

Pokud si nehrál CoH, tak jednoduše nemůžeš vědět na co narážim když řikám, že DoW2 je povrchnější a už vůbec nevíš proč se navážim do sniperů. V CoH je sniper pořádně závažná záležitost co ti skoro každym výstřelem zabije vojáka. V DoW2 je to jen další diverzní střelec.
Nemluvě o tom že v CoH jsou mnohem lépe udělány boje vozidel a rozhodně maj rozmanitější kategorie. Zásah do zad tam taky něco znamená narozdíl od tohohle výsměchu.. a rozbitý vozidla zanechávaj vraky za který se můžeš krejt.
A chibjej mi doktrýny, ty byly nejlepší...
Kontaktní údaje