.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Zed
Text: blowd: jen to shrnu: nejsem sice postapo fanatik ani jsem nikdy moc neholdoval pocitacovym hram, ale Fallout 1/2 se mi vryl pod kuzi. jak je mozne ze hra s \"hnusnou\" grafikou si ziskala 10/100 tisice fanousku a je vyhlasovana za jenu z nejlepsich her vubec? je to tim, ze si autori pred vlastnim vyvojem na chvili sedli a napsali dobry scenar, chcete-li k te hre. Uveritelny pribeh, ktery nic nestoji.

To je podle me hlavni problem Falloutu 3 od bethesdy-ackoliv meli vyhodu obrovskeho rozpoctu, velkeho tymu lidi a 10 let technologickeho vyvoje, promarnili ten uzasny potencial uz nekym vytvoreneho sveta. Na pribeh nekdo zapomnel, stejne tak na dialogy, ktere jsou povrchni, nicnerikajici a stupidni. S tim souvisi prazdnota postav, ke kterym nic necitim a nedokazu se do jejich \"problemu\" vzit. Nelogicnost kdyz je hra dobra odpustim, ale nesmi byt tak vsudypritomna. Hra je celkove prazdna, napr. celou \"dejovou linii\" se tahne valka Supermutanti vs. Lide (ergo Bratrstvo Oceli), vsichni o ni mluvi ale nikdo vcetne autoru nevi proc, jaky to ma ucel, kde se tam vzali. Krome toho ze je co na odstrel. Najezdnici tvori asi 50% \"populace\" pustiny, cim se sakra zivi? Na mapach jsou bezne \"mesta\" o 4 lidech, k smichu. Questy jsou stupidni a nelogicke (viz ghulove a tenpenny tower nebo rad kanibalu) a opet tam clovek neco dela samoucelne (napr.odpaleni atomovky v Megaton).

stacilo tak malo a mohla to byt super hra. jenze nema \"dusi\" a to je tragedie

PS:
Kontaktní údaje