.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: JaW
Text: Je to jednoduché. Dnes se dělají hry hlavně pro příležitostné hráče, kterých je teď většina. Hlavní herní trh jsou konzole a podle toho se taky hry musí vyrábět. Nikdo ti nebude vymýšlet složitý příběh, úkoly, herní systém, protože to by většinu takových hráčů odradilo. Hlavní je udělat hru takovou, aby byla zajímavá hned na první pohled (VATS, silné zbraně hned na začátku, snížená obtížnost, rychlé rozhovory). Majorita takových hráčů přijde ze školy a s kamarádama se chtějí užít srandu. Zapnou konzoli a baví se ustřelováním hlav mutantům a explozemi aut s atomovým pohonem.

Tak a teď. Dokáže si někdo představit, že by se takoví kluci bavili u rozhovorů a zápletek, jaké byly ve Falloutu 2? NE! Proč? Protože Fallout 1/2 jsou hry pro PC, pro jednoho hráče, který se zavře sám doma v pokoji a vyleze až za 5 hodin, když se jde vychcat nebo dát něco na zub.

Dnes se tvůrci her zaměřují právě na takové \"rodinné\" typy her, kdy hru hraje jeden a více lidí a ostatní se dívají a baví se u toho všichni.

Na tom není nic špatného, dokonce se mi taková zábava líbí a několik her jsem už na konzoli sám dohrál. Úžasný Silent Hill mě na PS2 bavil tak, že jsem ho dohrál 2x, na PC jsem u toho nevydržel ani 10 minut. Naposledy jsem se bavil u Guitar Hero 5. Tohle se na PC hrát nedá a nebo dá, ale je to nuda. Je to prostě jiný druh zábavy, kolektivní, tak jako Fallout 3 byl primárně vyvíjený pro konzole a ne pro PC hráče. Proto tolik ústupků a zjednodušení ve hře, protože by byly takové hry na konzolích nehratelné, frustrující a nudné. A tomuto se nevyhne bohužel ani Fallout New Vegas.
Kontaktní údaje