.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Chcete opravdu nahlásit tento příspěvek?
Autor: Sius
Text: meehail: krapet si protiřečíš, ale to nechme stranou. V diskuzi jsem reagoval na F3 jako na FPS, kterou je a co bych od ní jako od takové očekával. A ať mi nikdo netvrdí, že by bylo tak složité místo dumání nad tím kam položit ten další kámen zaměstnat mappery zkrášlením několika lokací interaktivníma krámama. Aneb sem když ustřelím tu dřevěnou podpěru, tož se to asi celé sesype. Nebo tam když oddělám tu cihlu, tak se to auto asi rozjede z toho kopečka a dole udělá velké badabum do nájezdníků, kteří nicnetušíce obdivují radioaktivní šváby uprostřed silnice. A co potom využití destrukčních efektů tlakové vlny v stísněných prostorách metra.

A na to že je F3 FPS nemá nic. Animace k zblití, interaktivita s prostředím je menší než při –273,15 °C, nemastný neslaný arzenál, tupé nepřátele bez jakéhokoliv rozdílu mezi nimi. Voják bratrstva nebo šváb, všechno se tu klátí pod náporem mocného kusu dřeva stejně... škvár škvár škvár. Kdyby F3 tak jak ho známe přišel na svět z dílny nějakých nadšenců, tak by šlo na takové poměry o zábavné dílko, ale jak mohli lidé co se tímto živí zplodit něco takového a ještě k tomu s takovým úspěchem je pro mě záhadou.
Kontaktní údaje