Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.


ARCHIV - BŘEZEN 2003

-zpět-



31.3.2003 Kdo nestihl Gamepage má ještě šanci!

Kdo nestihl Gamepage má ještě šanci! Tak dnes byl den D, kdy se v bedně v pořadu GamePage objevil Fallout Tycoon a Jan Bílek (šéfík projektu:) k tomu napsal: Ahoj, trochu překvapivě jsme byli v GamePage už dnes... kdo se chce podívat a neviděl dnešní, může si televizi zapnout kolem 3. hodiny v pátek na ČT2. Omlouvám se, že jsem neupozornil předem, ale přišel jsem na to, až když jsem slyšel úvod, který namlouvali před naším rozhovorem...
Mno, tohle psal Laďa Loukota už ve svém článku z natáčení, takže informovaní a pozorní věděli, ale myslím, že není na škodu to zopakovat, neboť se vám (stejně jako mě) mohlo posrat video a druhá šance se hodí… bohužel, já zase nebudu moct, takže- nemáte někdo kartu s TV tunnerem a nechtělo by se vám s toho udělat "klip" i pro nás nestíhačky s podělaným videem? :)))))))))))))))))))))))) RATMAN

30.3.2003 A vítězem screenu měsíce se stává...

A vítězem screenu měsíce se stává…. Neuromancer! Gratuluji mu k zaslouženému vítězství, které získal za tento nádherný screen. A teď už se vrhneme na další hlasování- jediným novým soutěžícím je Harley se svojí Falloutovskou verzí Road Tripu, jinak bohužel nikdo nic neposlal, takže ani nikdo nevypadnul- vše je při starém. Svoje hlasy můžete odevzdávat zde. RATMAN

28.3.2003 Renegade ještě nekončí

Renegade ještě nekončí Doufám že dnes potěším aspoň několik pamětníků, kteří pravidelně čítávali mojí povídku. Minule jsem už sice slíbil konec, což jsem chtěl taky dodržet, ale vzhledem k tomu, že poslední dobou mam nějak divně málo času, rozhodl jsem se zveřejnit aspoň čtyřstránkovou kapitolu 25, protože nevím, kdy se mi to podaří konečně dopsat. Na tom závěru bych si totiž chtěl nechat extra záležet :) Takže tolik na úvod, snad si ještě pamatujete děj, protože dávno zapomenutá povídka dnes pokračuje... Harley

27.3.2003 Nové logo pro „Fallout PlejStejšn2“ - Nová hra Black Isle

Nové logo pro „Fallout PlejStejšn2“ Díky DaC za nenápadnou, ale o to zajímavější novinku: Interplay, zdá se, postupně mění tvář své nové „Fallout PlejStejšn2“ hry. Předvčerem byly na řadě nové screeny a nyní nastal čas změnit i logo, když to původní doslova znásilňovalo všechno, co pro fandy post-apokalypsy Fallout znamenal. Z toho nového se sice už tak dobře nedělá sranda, ale zato po jeho shlédnutí necítím nutkavou potřebu zakousnout nějakého Američana nebo vytáhnout milicionářskou uniformu po strejdovi a jít znárodnit nejbližší kapitalistický podnik. Navíc z popisu hry zmizely skvosty typu: „zmutovaní nájezdníci a piráti“ a nahradiliy je přijatelnější „hordy ghoulů, mutantů a dalších radioaktivních nočních můr“. petruschka

Nová hra Black Isle Ne. Samozřejmě to není Fallout3. Nebo jste k této novince přistupovali s podobnou naivní nadějí? CHA?! (Sakrafix! ....smrk-smrk-smrk..... sakra! No dobrý, už sem v pořádku). Takže, nová hra Black Isle je přirozeně další konzolový vejvar – tentokráte pokračování Baldur's Gate: Dark Alliance s nápaditým názvem Baldur's Gate: Dark Alliance II. Opět se můžete ponořit do nápaditého RPG světa plného akčních dobrodružství, který čerpá z letitých tradic jednoho nejrozvinutějších D&D prostředí.... tolik všeobecné bláboly tiskové zprávy informující o vývoji této hry pro PlejStejšn 2 a IksBoks. Oficiální stránka hry je pak na tomto místě....... petruschka

25.3.2003 Nové FOBOS screeny - Ron na 7. Místě v žebříčku postav FT

Nové FOBOS screeny Pokud vás to zajímá: Váš petrusch je zpět - schovejte dcery, destilujte kořalku do zásoby, pošlete děti k doktorovi pro zásobu algeny..... atd. Hlavní novinkou ovšem je, že géniové z Interplaye si nadělali do kalhot z ohromné vlny negativních ohlasů, které se přes ně přelily po uveřejnění prvních screenů z jejich veledíla FO:BOS. Obrázky, za které by se asi styděli i větnamcy, šmelící v první půli devadesátých let s bakelitovými konzolemi made in USSSR zaručeně ze západu s kazetami Prins of Persyja a Spejs Ynvejdrs, tak byly staženy a objevila se nová stránka s novými screeny, které sice vypadají kapku lépe, ale - KURVA - NENÍ TO FALLOUT! petruschka

Ron na 7. Místě v žebříčku postav FT Ronovi se podařila v historii soutěže věc nevídaná- jeho postava dosáhla stejného levelu a počtu zkušeností jako Daemonův charakter, který se nacházel na 7. místě. Inu, nezbývalo mi nic jiného, než ty dva o sedmé místo podělit. Na to, jak si svou postavičku vypiplal se můžete juknout zděs. RATMAN

23.3.2003 Kecálkové všech zemí, nadešla vaše chvíle! - Malá instruktáž - DA - druhá staronová mapa

Kecálkové všech zemí, nadešla vaše chvíle! Dnes potěšíme převážně ty pokecuchtivé z vás. Už dlouho se nám hromadily dotazy na naše fóra- prý jsou nevhodná k jakýmkoliv diskusím a taky pěkně nepřehledná, nuže dobrá, řekli jsme si (teda hlavně Jay, kterej se poslední dobou nějak vykašlal na serepetičky a pouští se jen do velkých podniků:) a rozhodli se přejít na systém, který je v zahraničí hojně využíván- na fóra společnosti phpBB Group, která mají neuvěřitelně promakaný systém a prakticky se s nimi dají dělat zázraky:) Háčky to má však dva- tohle fórum není pro pár lidiček, je to systém, který se hodí především pro velké stránky s dostatečným počtem návštěvníků, což už nějaký čas naštěstí splňujeme, takže by se nemělo stát, že tam bude chodit jen pár osamocených dušiček:) Další háček je v tom, že toto fórum server bonuswebu nějak nepodporuje, takže jsme jej umístili na naši starou adresu, kterou v budoucnu hodláme ještě využívat k podobným věcem, které zde nespustíme (např. chat:) a aby nebyla tak osamocená, pracuju ještě na rozcestníku, který by měl být jakousi mapou po všech možných i nemožných stránkách o Falloutu, ale zpět k fóru. Prakticky všechno, co je na něm má na svědomí Jay (i když trochu sem se mu v tom porýpal i já:), takže slova díků a nadávek patří jedině jemu:)))) Systém jsme spolu s kolegy testovali dostatečně dlouho, takže by měl být plně funkční a neměl by nějak zlobit. V budoucnu hodláme ještě možností fóra rozšiřovat a upravovat, plánujeme hlavně úpravu level systému a pár dalších věcí, ovšem většinu toho, co jsme chtěli už jsme udělali, takže nějakých větších zásahů se bát nemusíte, vašim návrhům jsme jako vždy otevřeni. Ve fóru mohou komunikovat jak zaregistrovaní, tak i nezaregistrovaní uživatélé, já vám vřele doporučuji registraci, neboť z ní plynou jen výhody- budete moci mít ikonku, levelovat a hlavně hlasovat, protože na fóru bude jistě probíhat mnoho zajímavých anket. Ikonky můžete mít vlastní (max 80x80 pixelů, 6kB) popř. si můžete zvolit jednu z galerie, kde je jich kolem 50ti z mé tvorby (60x70 pixelů), je to na vás. Další věcí je určení moderátorů- Jediným skutečným moderátorem je teď James, který bude mít spolu s Daemonem na starosti klanovou sekci, moderování ostatních kategorií máme rozděleno my, ovšem jelikož jsme i administrátory, tak to má spíše informativní charakter, aby jste věděli na koho se máte raději v případě nějakých problémů obrátit. Některé kategorie ještě moderátora nemají, ale přes víkend nás tu moc není, takže se to rozdělí až v týdnu a později přibereme i aktivisty z řad návštěvníků:) Pokud máte nějaké nápady na nové kategorie, tak je položte do fóra, rádi vás vyslechneme a popř. je i zavedeme. To je odemne vše, možná se ke všemu ještě vyjádří Jay a dá vám další instrukce, já už vám jen popřeju skvělé kecání a hodně příjemných chvil v našem novém fóru! :)))) RATMAN

Malá instruktáž Pro někoho, kdo se s tímto druhem fóra setkává poprvé, může být jeho ovládání docela nejasné. Od toho jsou v něm přímo obsažené odpovědi na nejčastější otázky (FAQ), případně jsme tu my:) Základní rozdělení fóra je na kategorie (káždá by měla mít svého moderátora), ty se pak dělí na jednotlivá témata, do kterých se zapisují jednotlivé příspěvky. Registrovaní uživatelé mají, jak už uvedl Rat, některé zvláštní možnosti, např. hlasovat v anketách, posílat si soukromé zprávy atd. Pro hezčí úpravu svých příspěvků můžete používat tzv. BBCode, což jsou takové tagy, které umožňují všelicos od tučného textu po obrázek. Samozřejmostí jsou také smajlíci:) Ovšem, že tohle je jen hrubý nástin možností, které fórum má. Pro ostatní se podívejte do FAQ, případně si ze stránek tvůrců systému stájněte rovnou uživatelskou příručku:) Kowalski

Děti Apokalypsy: Druhá staronová mapa pro FT:BOS Tak se mi podělalo snad úplně všechno, co se podělat mohlo. Harleyovy bugy jsem omylem vyhodil, takže je budu muset natípat znova (ještě štěstí, že si je pamatuju), dlouho psaný životopis se ukázal býti snůškou hovadin, při pitvě floatera jsem zjistil fakt záhadné skutečnosti, editor Falloutu Tactics mi taky nedal zadarmo ani til, diskety odmítly pracovat, ale to je asi pouze daň za to, že jsem dosáhl 11 levelu ve Falloutu 1 a mám tak namakaný charakter, že dosažení 300 086 xp. pro mě bude hračka :-) Nicméně, přejdu k věci: Mapu číslo dvě Dětí Apokalypsy už znáte , nyní je zde ve své vylepšené verzi, která ovšem má 33 kilo. Tuhle veselou střílecí misi vám můžou spříjemnit vychytávky, které jsem připravil pod názvem DA expansion pack. Jsou to soubory, kterými prostě přepíšete původní soubory Fallout Tactics, a které obsahují např. nové módy pro některé zbraně, nové hodnosti (převedé ze systému BO do systému DA) a hlavně nové loadovací screeny, protože ty staré mi připadaj docela, ehmm, odporné. No a to bude asi tak vše, užijte si školy a nezapomeňte, že Saddámův Fallout může přijít každou chvílí! chekotay

21.3.2003 Neuvěřitelný rozptyl - Haldir obsadil 1. místo v žebříčku postav - Ssnowman pohnul stojatými vodami žebříčku kritičáků

Neuvěřitelný rozptyl ... měl můj obyčejný samopal při toulkách krajinou, což se neblaze podepsalo na místní zvířeně. Uvažoval jsem zda tento screen umístit do bugů nebo do screenshotů, a jelikož bugů už je dost, dal jsem ho nakonec sem. Harley

Haldir obsadil 1. místo v žebříčku postav Svou postavu vylepšil ještě o pár desítek tisíc zkušeností, což ho vymrštilo až na první místo. Postavu můžete shlédnout zděs. Dále bych vás jen chtěl upozornit, že to pravidlo o obrázcích v jpg je tam kvůli z důvodů velikosti, abych nemusel tak dlouho stahovat poštu a pokud mi ještě někdo pošle jpg obrázek o stejné velikosti, jako ten v bmp, už nebudu tak tolerantní a bez milosti ho smažu. RATMAN

Ssnowman pohnul stojatými vodami žebříčku kritičáků Po velmi dlouhé době se v žebříčku kritických zásahů něco dělo- Ssnowman poslal screen, na kterém masakruje 4 Jezdce apokalypsy a vede si jak se zdá velmi dobře, co na tom, že je kritičák za 3363 bodů sotva škrábne ;-) No a celkově to stačilo na krásné 6. Místo, gratuluji. RATMAN

20.3.2003 12 Opic v bedně - Oči všude

12 Opic v bedně V tento smutný den, kdy nafoukaní amíci (zase) začali válku, vám přináším pozvánku k televizi. Příští týden ve čtvrtek 27.2.2003 budou na TV N@VA ve 22:35 dávat vynikající film 12 Opic, jenž vychází z apokalypsy. V naší recenzi dosáhl poměrně vysokého hodnocení, takže si jej nenechejte ujít… alespoň prvních pár minut, ve kterých se můžete pokochat zdevastovaným světem. No a teď už bych jen rád popřál našim chemikům v Kuvajtu hodně štěstí, ať to tam ve zdraví přežijí a vrátí se domů v pořádku… RATMAN

Oči všude Tento screen dokazuje, že prezident Richardson je vlastně mutant - má totiž oči i vzadu na hlavě... Harley

19.3.2003 Bugy, bugy, samý bugy...

Bugy, bugy, samý bugy... Takže moji milí, dnes vám ukážu zase pár chyb. Po delší době tu máme další velmi zajímavý bug i s komentářem z Tacticsu, který nám poslal Dog. Již tradičně je tu i jeden bug z F2 z mé "produkce" :-). Toť vše. Harley

18.3.2003 Fallout: Brotherhood of Commercialism

Fallout: Brotherhood of Commercialism "Dnes časně ráno oznámil Chuckie Cuevas, vedoucí komercializační a prznitelské divize IPLY, že se jméno projektu Fallout: Brotherhood of Steel mění na Fallout: Brotherhood of Commercialism. Současně s tím se mění i logo, které můžete shlédnout zde. Nová hra nebude mít s původním návrhem i s Falloutem jako takovým vůbec žádnou spojitost."
Tak tato zpráva by, pokud by byla pravdivá, potěšila nejednoho z nás. Bohužel, pravdivá není...vše je při starém, IPLY a Chuckie z nás pořád dělají svoji děvku. Nicméně hypotetické logo se nachází zde, v sekci humor. Kowalski

17.3.2003 Road trip po Falloutovsku

Road trip po Falloutovsku Je tomu už dávno, co ke mě Marlboro přišel s nápadem na screen. Celý to vychází z filmu Road trip, takže kdo ho viděl je ve výhodě a ihned pochopí :) , pro ty kdo ho neviděli: Je to docela sranda, hlavně pak situace, kde se partička kluků pokouší autem přeskočit zborcenej most přes řeku... No nic, screen je umístěn v humoru, přímo tuna. Pokud mi někdo z vás nenapíše, že je uplně blbej (tak to bych teda nerad :)), pak mi Rat slíbil jeden flíček ve screenu měsíce :)) Harley

16.3.2003 Petice - Screen z Jeffersonu - Poděkujte Chuckyemu! - Kterak se svět Falloutu dočkal komercializace - Maxon na 7. místě v charakterech F1 - Nesmyslné hlášky

Petice Celkem jsem váhal, jestli o tomhle informovat, ale co – možná to některému z našich poněkud naivnějších čtenářů pomůže lépe spát. Takže tady najdete petici proti chystanému znásilnění Falloutu na konzole. Ne že bych si myslel, že by to cokoliv změnilo....... V petici se praví zhruba toto:
Původní Bratrstvo Oceli bylo organizací vysoce civilizovanou, užívající pokročilé technologie, zbraně, energozbroje atd., zatímco na Vámi předložených screenshotech můžeme vidět jen několik ubožáků lítajících po poušti s primitivním vybavením a v kožených spoďárách jako vystřižených z Mad Maxe. To by si příslušníci BO nikdy nedovolili..... atd....Takže buďto z názvu odstraňte slova Brotherhood of Steel nebo hru vylepšete podle našich návrhů ve stylu F1 a 2...
Já osobně bych - kdybych už nějakou tu petici sepisoval - kašlal na kožené trenky a nesnažil se nějak pomáhat chystaný „Fallout“ opravit či vylepšit. Mnohem raději bych viděl manažery z Interplaye válet se po zemi v tratolišti krve se svými PlejStejšny2 a Iksboxy narvanými brutálně do anusu, ačkoli celkem pochybuji, že by mému požadavku příliš ochotně vyhověli ... petruschka

Screen z Jeffersonu BIS sice ještě oficiálně neohlásili, co, kdy, kde a jak má být jejich chystaný projekt s krycím jménem Jefferson, nicméně na stránkách DaC se objevil tenhle screen, který patrně kdosi z týmu BISáků používal jako pozadí obrazovky. Na to, že jde nejspíše o rannou verzi enginu, to vypadá celkem hezky, i když se nám tím hroutí další naděje na Fallout 3 – screen totiž evidentně pochází z fantasy hry (asi nějaký ten obligátní hřbitov plný zombíků). Po událostech posledních dní už jaksi nemám sílu doufat, tak aspoň nadhodím teorii – BIS vyvine engine, nechá si na něj vydělat fantasy hrou a získané peníze i přepracovaný engine pak vrazí do F3..... hezký sen, ale to by v herním průmyslu nesmělo být tolik prodejných kurev, vyrábějících leda tak klony Diabla a Lary Croft pro vyžrané americké honipéra..... petruschka

Poděkujte Chuckyemu! Chcete vědět, komu vděčíme za chystaný Fallout:Brotherhood of Steel pro PS2 a Xbox? Kdo je strůjcem našeho nenadálého štěstí? Kdože je naším novým herním bohem? Není to nikdo jiný než Chuck Cuevas – autor takových pecek jako Hunter:The Reckoning nebo Run Like Hell. Že jste o těch hrách nikdy neslyšeli nebo nejvýš jako o akčňárně k ukrácení dlouhé chvíle? Nevadí – to přeci není důvod proč Chuckovi nesvěřit jeden z nejuctívanějších RPG světů s nejvěrnější fandovskou bází, aby z něj udělal svoji pouliční děvku - navlíknul ji do laciných hadrů stupidní akční hry s velkým výstřihem a upnuté minisukně 3D a vytřískal na ní pro Interplay pár špinavých dolarů... Takže, děti! Poděkujte Chuckovi! Náš svět a tím tak trochu i všichni jeho fanoušci jsme se právě stali děvkou Interplaye, tak hezky otevřít pusu - až po mandle a polknout! Pokud vám na nějakém tom dolaru nesejde, můžete poděkovat i telefonicky: (949)553-6655 (ufff...předčíslí do emeriky na mě nechtějte. Chtějte k tel. Chucka :) petruschka

Kterak se svět Falloutu dočkal komercializace Nedávná zpráva o Falloutu na konzoly zdrtila asi každého. Mě ve chvíli, kdy jsem se to dozvěděl napadala jen samá sprostá slova a teprve včera jsem byl schopen v této věci alespoň trochu rozumně uvažovat. Své dojmy s této pokurvenosti jsem se rozhodl vměstnat do kratičkého článku, ten se však změnil v nesouvislé psychické výlevy a nadávání. Je to takový mix - od všeho trošku- hlavně tedy těch nadávek a spousta nanávistných keců... Takže, máte-li zájem si zanadávat se mnou, čtěte zděs. RATMAN

Maxon na 7. místě v charakterech F1 Maxson poslal svoji postavu do žebříčků charakterů F1, ovšem její zkušenost stačila pouze na 7. místo. Prohlédnout si ji můžete tady. Mimochodem- jelikož se už po XYté stalo, že nám posíláte obrázky charakterů v NEZABALENÝM formátu BMP, rozhodl jsem se, že takhle už to dál nejde a připsal jsem do pravidel poznámku, že takovéto postavy nebudou zařazeny, už mě opravdu nebaví stahovat kvanta kurefsky velkých obrázků! Laskavě to příště zabalte nebo převeďte do jpg, děkuji. RATMAN

Nesmyslné hlášky Tak jsem tu zpátky z Alp a to bych nebyl já, abych vám nepřivezl nějaké bugy :-) Jelikož jsem při hraní narazil už na pár hlášek či nabízených odpovědí, které nedávali tak úplně smysl, rozhodl jsem se je začít zdokumentováváti a zde jsou k nahlédnutí moje první tři postřehy. Určitě víte o dalších, tak se nestyďte a posílejte... Harley

15.3.2003 Druhá pečeť rozlomena! - Karta Charakteru pro PnP - Další popis modů

Druhá pečeť rozlomena! Ano, je to tak, milé dítky! Po prvním neklamném znamení Apokalypsy – ohlášení nového Falloutu na GayStation2 a XXXBox– pukla další pečeť zvěstování konce světa. Patrně nezdravě blízké styky ruských sedláků s jejich skotem byly příčinou zrození tohoto dvouhlavého mutantka, který bohužel umřel během obtížného porodu (na fotu je asi vycpanina). Vědci ovšem tvrdí, že za stále častějším výskytem podobných zrůdiček v této oblasti Ruska, stojí nedostatek selenu a jodu. Bližší informace o dvojhlavé kravce hledejte na DaC a Funreports. btw. pokud se vám zdá, že se opakuju a podobným způsobem jsem už informoval o českém dvojhlavém teleti... tak máte pravdu, kdo se vám s tím má furt vymýšlet... petruschka

Karta Charakteru pro PnP Protože se vydání Fallout Unlimited verze 3.0 stále oddaluje a námi poskytnutá karta charakteru je mírně odlišná od verze 2.1, rozhodli jsme se pro vás stvořit novou, plně se shodující s pravidly 2.1. Navíc k tomu si můžete stáhnout další pomocné karty, které slouží k zpřehlednění záznamů o vybavení a zbraních postavy a potom taky k zaznamenávání statistik cizích postav pro gamemastera. Stahovat můžete odtud. Kowalski

Další popis modů Blbá škola! Debilní Interplay! Tyhle dvě organizace mě tenhle týden tak neuvěřitelně nasraly, že bych nejradši jejich hlavounům zakroutil krkem! No, ale to sem nepatří, takže přejdu raději k věci. I přes nedostatek času se mi podařilo popsat další dva mody do FT- konkrétně Start Pack a Portrait Pack. Další komentář mě nenapadá, takže končím a du se oběsit. PS. Vyhlašuju válku všem konzolím!!!!! RATMAN

13.3.2003 Fallout Playstation aneb Fallout v prdeli... - Děti Apokalypsy: Staronová mapa pro FT:BOS

Fallout Playstation aneb Fallout v prdeli... NE! NE! NE! DOPIČEKURVAUŽSTÍM!!! Omlouvám se nezletilým čtenářům zatoto poněkud drsné zasvěcení do slovníku dospělých, ale situace si toho žádá... Fallout byl totiž prodán jako poslední syfilitická děvka konzolovému průmyslu, přijde o většinu RPG prvků, zaměří se na akci a hráč bude svou postavu patrně ovládat z pohledu Lary Croft (a nedívejte se do kalendáře - 1. Apríl je ještě daleko). Tuto zdrcující informaci přinesl Duck And Cover, a ačkoliv ještě včera vycházel jen z nepodložených fám, dnes je již toto vše, zdá se, potvrzené. Ostatně podívejte se sami, jak se situace během včerejška a dneška vyvíjela na stránkách Interplaye i DaC. Následující zpráva se včera patrně omylem předčasně objevila na stránkách Interplaye, protože vzápěti byla zase stažena, dnes už je tam snad oficiálně:
Vysoce uznávaný svět Falloutu je uveden do světa konzolí: Připoj se k BOS v jeho boji o válkou zničené Los Angeles... blabla... Vivendi Universal Games a Interplay Entertainment Corp. dnes oznamují vývoj Falloutu Brotherhood of Steel pro PlayStation2 a Xbox.
Tato černohumorná a drsná 3rd person akce zavede hráče do post-apo pustiny známé ze série Fallout her. S využitím bojových strategií zahrnujících ruční a střelné zbraně stejně jako výbušniny dostanou 1 až 2 hráči možnost připojit se k Bratrstvu Oceli.... bla...
"Jsme navýsost vzrušeni možností představit svět Falloutu konzolovým hráčům (pozn. překl.: jasný debil... a navíc pervert)." prohlásil Scot Lane, výkonný producent Interplaye. "Hratelnost je více zaměřena na konzolové hráče a hra tedy bude více akční a bojová než její počítačová verze, která kladla důraz na RPG prvky a strategii (JE to debil...)."
....následuje hrubý popis děje: boj s mutanty a nájezdníky o zázračné zařízení, které by bylo schopno obnovit civilizaci... a další blabla....
Pro více informací navštivte naši stránku www.interplay.com/fbos. Hra vyjde na podzim.

Oficiální stránku Fallout Playstation najdete tady (doporučuju všimnout si, jakým způsobem pokurvili znak BOS), první screeny jsou tadydle.
Na interplayím fóru vysvětluje J.E. Sawyer jak se to celé z jeho pohledu stalo a proč si myslí, že by neměl být upálen za hrubé porušení důvěry Falloutmaniaků, kterým několikrát lhal (podle něj nevědomě):
1) Interplay už dříve začalo s vývojem konzolového Falloutu, který byl ale stažen. Použili jsme k jeho vývoji engine, na který si dnes už ani nevzpomenu.
2) Reflexive začal s vývojem Lionheartu (Fallout Fantasy), o kterém kdosi kdysi rozhlásil, že to má být Falloutí hra, používající engine konzolového Baldurs Gate:DA. Což byla blbost...
3) Interplay začalo s vývojem F:BoS pro PS2 a Xbox.
4) Dozvěděl jsem se o vývoji této hry.
Takhle se to opravdu stalo a věřte mi, že bych byl rád schopen zavčasu říci: Ne, Fallout Fantasy je hra X a ta druhá hra je hra Y. Prostě jsme o tom všem nevěděli, a i kdybychom věděli, nemohli bychom říct nic bližšího. Teď, když jsou obě hry venku, už se můžem na tyhle tajnosti vykašlat...
Ještě něco popisných faktů: Hru má údajně vyvíjet tým Digital Mayhem, který má na svědomí např. Giants: Citizen Kabuto nebo Hunter: The Reckoning. Navzdory názvu se zdá, že nepůjde o prostou předělávku počítačového FoT: BoS, ale přibude nový děj, zápletka atd. (jako by o to šlo, když můžete dělat pif-paf, že?). K dispozici bude mít hráč 3 (!!! Celé tři! To už je skoro jako RPG!!!) modifikovatelné (!HURÁ! Modifikovatelné! Právě jsem si ustříkl do trenek blahem!) postavy a samozřejmostí je možnost hraní single i multiplayeru...
Sorry, končím...... došly mi duševní i morální síly... petruschka

Děti Apokalypsy: Staronová mapa pro FT:BOS Ahoj lidi, jestli vás po petruschkově zprávě netrefil šlak, máte možnost ohodnoti můj nejnovější, pouhé čtyři měsíce vývoje starý výtvor. Jedná se o vylepšenou mapu Dětí Apokalypsy, konkrétně o Chekotay´s Shelter. Upravená a opravená mapa je o pár kilo větší a obsahuje další množství chuťovek, o kterých se vám asi ani nesnilo a ani nikdy snít nebude a při provozu se mi taky krapet trhá, což znamená, že se mapám originálním přibližuje aspoň v tomhle (když už ne kvalitou). Doufám, že vás pařba dostane z nálady, do které jste spadli po oznámení o PS2 Falloutu, přeju pěknou noc a nukleární sny... chekotay

10.3.2003 Haldir na 5. místě v žebříčku charakterů F1

Haldir na 5. místě v žebříčku charakterů F1 Po dlouhé době se v žebříčcích charakterů něco dělo- Haldir poslal svoji postavu vymakanou až na level 21, ale zkušenostmi stačil jen na páté místo. Jeho charakter si můžete prohlédnout zděs. RATMAN

9.3.2003 Jak se natáčelo Gamepage - Modifikace Falloutu Tactics

Jak se natáčelo Gamepage Ti, kdož se zajímáte o Fallout Tycoon a četli jste lednový rozhovor s jeho tvůrci už jistě víte o co go:) Ano ano- z našich mladých pracantů se pomalu ale jistě stávají mediální hvězdy! :)))) Tak se přece jen FTycoonu dostane mediální slávy!:) Aby jste ale nemuseli čekat až na vysílání a dozvěděli se i nějaké ty zákulisní informace včetně toho, jak celé natáčení probíhalo, sepsal pro vás Laďa Loukota takovou malou reportáž. No a teď už zbývá jediné- AŤ UŽ TO SAKRA VYDAJÍ!!!! JÁ CHCI HRÁT!!! :)))))) RATMAN

Modifikace Falloutu Tactics Tak sem konečně dostál svému slibu- zdokumentoval jsem pár modifikací, konkrétně 4 pro FT. Nechal jsem je v podobném formátu, jako jsou ty pro F2, měnit už se mi to nechce, snad až budu mít hodně dobrou náladu, hlavní přece je to, o čem informují! :) Pokud jste si chtěli zahrát nějakou modifikaci, ale nevěděli jste, zda se vyplatí stahovat či instalovat, tak je to taková malá pomůcka. A cože jsem tam dal za mody? No, to je jednoduché- své nejoblíbenější:) Tři z naší tvorby- Hummer Mk.IIb, Madbrahmins a Fallout Original Pack + jeden zahraniční- Lara Croft. To by bylo pro dnešek odemne všechno, příští týden toho mám hodně ve škole, tak nevím, jak na tom budu z aktualizací, ale snad o dalším víkendu přibude pár dalších modů. RATMAN

8.3.2003 Wallpaper od vymítače ďábla - Seznamka hráčů PnP - Nové bannery - Další chybka, čili bug...

Wallpaper od vymítače ďábla Pokud se vám líbila EXORCISTOVA specifikace energozbroje a těšili jste se, že z ní bude wallpaper, máte ščestí, neboť mou prosbu vyslyšel! Takže tadyhle máte náhled a můžete započít se zdobením plochy:) RATMAN

Seznamka hráčů PnP Pro hráče Fallout PnP, případně pro nehráče, kteří by se chtěli stát hráči:) jsme připravili možnost sehnat někoho do party, kdo by si s vámi zahrál. Sledujte zde Kowalski

Nové bannery Trocha reklamy nikdy neuškodí (římám trocha...nemyslím tím reklamu jako je v televizi, kde každých 5 minut vysíálání přerušuje 10 minut reklamy...), a proto tu máme dva další bannery, které si můžete umístit na své stránky a tím nás podpořit:) Druhý z bannerů je určen pro propagaci stránek věnovaných Fallout PnP (pozor! u některých osob prý může způsobit epileptické či jiné záchvaty, takže to neberte na lehkou váhu!), oba nové i všechny ostatní můžete shlédnout zde. Kowalski

Další chybka, čili bug... K tomu není co dodat. Prostě klikněte rovnou sem ... Harley

7.3.2003 Něco málo předělávek

Něco málo předělávek Všechny předělávky se vztahují k včerejší aktualizaci, tedy- víceméně:) Do technologie jsem přidal několik "nových" položek- vpodstatě vše, co se nám na stránkách někde válelo a hodilo se tam. Takže kromě Killianova nádobíčka pro přežití atomové války tam naleznete i informace z holodisků o mutantech a FEV + pár odpovědí z bible na téma G.E.C.K. Prostě to, co by tam mělo jednoznačně patřit. K další dodělávce mě přimělo včerejší stažení MOD Runneru- perfektní věcičky pro rozjíždění modů. Jelikož mi FAME ani za boha nejelo, mohl jsem si mody vyzkoušet teprve teď a je to boží! Do skoro dva roky nepozměněných modifikací jsem přidal obrázky z Ferrari Enzo a Truck MODu a pokud se mi bude chtít, tak o víkendu celou stránku překopu a přidám pár dalších modů, možná udělám to samé i pro FT. Ale nebudu předbíhat, znáte mě- já toho nakecám… :-)))))) RATMAN

6.3.2003 Mod Runner - Specifikace energozbroje BoS - Sbírka motýlů je blbost, my sbíráme bugy :)

Mod Runner Dims z ruské MODerské skupiny TeamX se v přestávkách ve tvorbě mapperu rozhodl vytvořit nový nástroj k ovládání MODů – MOD Runner (nejde-li vám stáhnout pomocí tohoto odkazu, zkuste to přímo z NMA). Ten nahrazuje poněkud těžkopádné a pomalé FaMe, které navíc moc nefunguje pod WinXP (a mě ani pod 98čkama pozn. Ratmana). K instalaci je zapotřebí jen rozbalit ModRunner.exe do složky s Falloutem 2 a šoupnout k němu i DAT soubory. Díky NMA za upozornění... petruschka

Specifikace energozbroje BoS Posledními z řady příspěvků od EXORCISTY jsou dva supr obrázky s popisem energozbroje. První z nich, který zobrazuje v detailu její jednotlivé části si můžete prohlédnout tady, druhý, který je pak popisuje naleznete tady. EXORCISTU jsem poprosil, zda by nemohl z obrázku č.1. udělat wallpaper 1024x768, protože je opravdu super a myslím, že nebudu sám, kdo si jej dá na plochu:) Snad mou prosbu vyslyší… :) No a teď se dostáváme k další věci, kterou je nová sekce- technologie, jejíž úvodní stránku jsem (inspirován příručkou VC z PnP) pojal trochu netradičně. V budoucnu bych do ní rád řadil věci podobného ducha, kterých bude, jak doufám, rozhodně dostatek. Už teď mě jich pár napadá- popis principu fungování gaussky, vertibirdů, FEV… Už to bude tak rok, co mi nějaký dobrodinec sliboval dokonce rozsáhlou práci o architektuře budov ve Falloutu, sice svůj slib nesplnil, ale zní to zajímavě a do technologie by se to určitě hodilo… :) Může sem přispět opravdu každý, kdo se bude držet spíše faktů a méně své fantazie, nuže páni indžinýři: čiňte se! :)))))) RATMAN

Sbírka motýlů je blbost, my sbíráme bugy :) Nedávno jsem vám slíbil sérii bugů - nebojte, nezapomněl jsem, ale důvodem mírného zdržení byl jaksi lehce akčnější pobyt na koleji, kdy na net nějak nebyl čas :) No, dobře to se mnou dopadlo a proto se dnes můžete pokochat pohledem, kterak se dá pobíhati po Highwaymanovi... Takže milé slečny, naše sbírka bugů je pro vás otevřena :) Harley

5.3.2003 Hardcore Fallout Quiz - Další zásilka bugů...

Hardcore Fallout quiz Před časem jste měli možnost dokázat míru svých falloutovských znalostí ve Fallout kvízu Light, nyní přichází verze jen pro skutečné hardcore pařany. Myslím, že tenhle test je skutečně výzvou pro všechny ozářené hráče, ale pozor, otázky jsou skutečně zákeřné! (A jestli to dáte všichni na deset, tak si mě nepřejte, nebo vymyslím něco ještě horšího:-) Závěrem chci dodat, že odpovědi na všechny otázky byste určitě našli někde tady na stránkách, ale doufám, že budete natolik čestní, že to neuděláte. chekotay

Další zásilka bugů...
Nechci lézt do zelí páně Harleyova,
však obligátní zpráva je tu znova.
Musím opakovat známá slova,
že totiž Fallout často chybně se chová.
Ehm.Po dvou letech pařby Falloutu jsem se šel zase jednou podívat, proč je ten disk tak plný, a nakoukl jsem mimo jiné i do složky Falloutovské. Velikost típanců nyní odhaduji na cca 100-300 MB. A mezi množstvím obrázků jsem nalezl také nějaké fotky bugů. Takže tady máme starou známou chybku se stěnami-někde jsou a nejsou vidět, jinde vidět jsou, ale jde přes ně střílet. Pak tady máme chybičku s ukládáním v náhodné lokaci, přičemž název této lokace je také chybný. (Tato chyba má za následek ztráty jedné pěkně rozehrané hry, fňuk, fňuk.) No a nakonec je tady drobný problémek s přehozenými popiskami. To je pro dnešek všechno. Přeji slunce v duši.
P.S.: Mno, teď jsem si vzpomněl na jednu recenzi, ve které se říká: "Fallout 2 již neobsahuje tolik chyb, jako jeho předchůdce." :-) chekotay

4.3.2003 NeverFallout night - Další komiks

NeverFallout night Různých Falloutích MODů do všemožných her už bylo ohlášeno i stornováno tolik, že si na ně na všechny ani nevzpomínám (můj doktor tvrdí, že by za mými problémy s pamětí mohla stát i každodenní konzumace dvou litrů slivky, ale věřte těm šarlatánům...). Podle Duck and Cover se zdárného překusu pupeční šňůry dočkal MOD do Neverwinter nights – stránka zděs, 3.55 mega MOD pak stahujte tadydlenc. Na stránkách se mele i cosi o potřebě dalších devíti mega souborů jménem Drylands Hak, ale mě se neptejte – snad si s tím nějak poradí majitelé Neverwinteru. Každopádně i přes absenci střelných zbraní byste si měli užít dost kurvení, vraždění, krádeží a osamělé smrti ve vyprahlé poušti – prostě všeho, proč Fallout tak milujeme. K dispozici jsou přednastavené postavy: Bojovníka BOS, Nájezdníka/Zloděje a Barbara – exgangstera. petruschka

Další komiks Včera jsem vám slíbil další komiks od EXORCISTY a jelikož své sliby (většinou:) plním, tak tady je. Je opět velice podařený, takže doporučuju nepřehlédnout. Jinak- specifikace energozbroje se tu objeví až ve čtvrtek, protože zítra bohužel nebudu mít čas, ale díky ní zde zavedeme novou sekci- TECHNOLOGIE, kde si budete moci přečíst o principech různých technologií ve světě Falloutu (teda- pokud se to někomu bude chtít dělat:), takže se dosytosti vyřádí i indžinýři… :) RATMAN

3.3.2003 Nový humorný komix od EXORCISTY

Nový humorný komix od EXORCISTY EXORCISTA, velký to talent, nám dnes poslal haldu obrázků, které jsem stahoval téměř hodinu, protože jsou velké a v dobré kvalitě. Z tohoto důvodu je sem také budu dávat postupně, protože bych na netu musel strávit téměř stejnou dobu:) Dnes zde máte humorný komix nazvaný Pancíř, zítra přijde jeden superhrdinomasakrářský a pozítří (dá-li Falloutí bůh:) sem umístím perfektní specifikaci energozbroje- a ta vás spolehlivě usadí na prdel! :)))) RATMAN

2.3.2003 Ghouls!

Ghouls! Právě takto jsem nazval svůj nový wallpaper určený především zvrhlíkům, jimž odpadající části těla připadají velice přitažlivé a ocení jej i ti, kteří mají svůj monitor rádi a zdobí jej jen a pouze tmavými tapetami, černými ikonkami a pro jistotu jej při odchodu na záchod vypínají:) Mno a jak říká strýček petruschka: Měkké tkáně odpadávají nejdřív, takže si pospěšte dětičky! :) RATMAN

1.3.2003 Ikonky pro auditoria 1.1 - Pravidelné okénko bugů

Ikonky pro auditoria 1.1 Před pár měsíci jsem vyrobil 100 ikonek pro kecálky na různých auditoriích, úspěch byl poměrně velký, prakticky každý den potkávám někoho, kdo je využívá. Nuže- jelikož jsem kdysi slíbil, že přibudou další, nelenil jsem a zpracoval několikero nových obrázků (37) a udělal z nich další pěkné ikonky. Všechny si je můžete stáhnou tady, stačí-li vám jen jedna, tak tady je náhled. Vyberte si! :))))) RATMAN

Pravidelné okénko bugů Ano, ano... Pátrání po dalších chybkách F2 bylo zase úspěšné a tak nastal čas začít nějaké zveřejňovat. V tom dnešním uvidíte, jak těžké může být někdy zaměřit... Harley

-zpět-

Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..