Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.


ARCHIV - Červen 2007

-zpět-


30.6.2007 . . . Otázky Václava Moravce - dnes Emil Pagliarulo

Autor: Deimos  |  Zdroj: NMA | Komentuj novinku

Tak. Dnes tu máme pár otázeček na jednoho z tvůrců… celkem zajímavé, dalo by se říci:)

Dotazovaný - Emil Pagliarulo

Co vám dodalo inspiraci pro vytváření Falloutu 3? Knihy, filmy, muzika…? Cokoliv, jestli nechcete jmenovat konkrétní hry.

Když jsme poprvé začali dělat na Falloutu 3, kompletně jsem můj comp narval post-apokalyptickýma filmama. Nemluvím jen o “Mad Maxovi” a “A Boy and His Dog”- narážím na ty nejvíce deprimující filmy, který sem kdy viděl. “Den poté”, “Testament”, “When the Wind Blows”. Takovýhle věci. Nehorázný! Sci-fi pecky z padesátejch let, jako “Earth vs. the Flying Saucers”, “The Day the Earth Stood Still” a “Forbidden Planet”, mě vytrhly z přesvědčení spáchat sebevraždu.

Ačkoliv inspiraci jsem se snažil čerpat i z jinejch zdrojů. Úžasný postavy televizních show jako “Deadwood”, silný témata výborný klasický literatury jako “A Tale of Two Cites”, možná i z propracovaný ironie starý písničky Billie Holiday. Všechno je to mnohem víc než jen hraní Falloutích her - je to i to, co si beru osobně.


Jak dlouho už hraješ Fallout a jak vnímáš udělení licence?

Moje vášeň k Falloutu sahá až k Watelandu, což byla jedna z prvních her, co jsem hrál, ještě na Commodoru 64. Je to trochu ironie, uvážíme-li, že jsem ale Fallout nehrál hned jak vyšel. Až můj kamarád a kolega (Jordan Thomas, nyní designer, s kterým jsem pracoval na stránkách Adrenaline Vault) mi poslal kopii, aby sem měl konečně to, co mi chybělo.

Miluju vytváření postav a otevřené konce a Fallout byl opravdu tím nejbohatším smyšleným světem, který je navíc přesvědčivý. Pro Falloutí vývojáře by to bylo tak lehké, vytvořit jednoduchou post-apokalyptickou hru situovanou do současné Ameriky. Místo toho však děj zakomponovali do doby po Druhý světový a vytvořili alternativní Ameriku, Walt Disneyovskou zemi zítřka, zemi s roboty a auty poháněnými atomovou sílou. To byla poslední verze budoucnosti Ameriky - a oni to všechno poslali do pekla. Tu nádheru tohoto předpokladu ani nezačnu popisovat.


Už jsi hrál VanBuren Alphu? Jestli jo, jaký byly tvoje pocity?

Popravdě jsem ho ještě nehrál. Ještě ne. Část mého já je samozřejmě neuvěřitelně zvědavá, ale druhá si říká, že bych si od toho měl držet odstup. Chci respektovat VanBuren pro to, čím byl, ale pokračovat “naším” Falloutem 3. No jo, kecám - vím, že dříve nebo později si ho zahraju.


...tohle spatřilo světlo radioaktivního světa při příležitosti formování Neoficiálního Bethesdího blogu - pozn. by Ještěřák.



FO3 sekce update

Autor: Deimos, Mr. Lizard  |  Zdroj: --- | Komentuj novinku

Kolega Deimos pro vás přeložil oficiální Fallout 3 FAQ, najít jej počínaje dneškem můžete tady.
Ty fantasmagorie o mutantech, Bratrstvu apod. berte zatím s nadhledem, snad je BS ještě - v lásce k jejich vlastnímu zadku - upřesní...





29.6.2007 . . . LEVEL 154: radioaktivní Fallout 3 a dvě plné hry

Autor: Ještěřák  |  Zdroj: Level.cz | Komentuj novinku

STUPEŇ RADIACE: VYSOKÝ
Z obálky se směje Fallout Boy, což může znamenat jediné – máme pro vás podrobné informace o připravovaném RPG Fallout 3. Pokud se chcete dozvědět, co všechno lze od nového dílu čekat a jak (dobře) bude vypadat, jste na správné adrese.


154. číslo vychází mého oblíbeného cestovního čtení (MiniLevel) 4. července 2007, obálku plátku můžete vidět zde. To se zase bude hnidopišit! :)

A když už jsem tak krásně nakousnul hnidopišení - žádný Fallout boy rozhodně neexistuje! Bloody hell!



New Dawn newsletter, dva nové NPC portréty

Autor: Ještěřák  |  Zdroj: New Dawn official site | Komentuj novinku

Zajímavý PA projekt New Dawn vděčně pokračuje v poměrně častých updatech - tentokrát jde o dva nové ksichty v projektové galerii (viz obecný link výše) a newsletter pro obzvláště zvědavé čekatele. Připomínám, že hratelné demo projektu je slíbeno někdy na podzim.

Mimochodem, updatu se dočkal i druhý očekávaný projekt, Afterfall, úsměvně hypující nějaké své techdemo...



Kauza FO3: FAQ, petice a tak podobně

Autor: Ještěrčička  |  Zdroj: No Mutants Allowed | Komentuj novinku

Sotva velké FO3 klepy trochu utichly, derou se na povrch klepy další, zdá se neméně čiperné: NMA vyšťourala obrázek vysmátého PCZone redaktora, který asi lítá v koksu, takže je asi jasné, jaké hře bude příští číslo magazínu patřit.

O pár hodin později se na stránkách The Vault - Fallout Wiki objevilo první pořádné FO3 FAQ, kde najdete asi mnohem víc informací, než jste kdy chtěli vědět. Kdopak nám to přeloží na stránky? :)

Co se týče tetičky petice, polský kolega Mikael Grizzly pobyl asi moc dlouho na sluníčku, protože se s Bethesdy snaží - v rámci "ukázky vřelého vztahu ke komunitě" - vytřískat jejich dosavadní design dokumenty. Takže pokud máte před sebou klávesnici a nevadí vám podškrábnout se pod další holou internetovou hovadinu, prosím - učinit tak můžete tuhle. Zatím je tam nějakých 290 podpisů. :)





28.6.2007 . . . Další Fólautí ocenění

Autor: Mr. Lizard  |  Zdroj: No Mutants Allowed | Komentuj novinku

Má na triku server GameSpy - konkrétně jde o sedmou příčku mezi nej videosekvencemi herního průmyslu, které volili GS čtenáři.

"Možná je starý, ale jeho prezentace je dodnes nezapomenutelnou záležitostí. Jeho úvodní věta -- Válka. Válka je vždycky stejná. -- se mj. dostala na seznam nejklasičtějších herních hlášek, takže na vás toto veledílo udělalo očividně pořádný dojem."

Ach ty hloupé americké ankety...





26.6.2007 . . . FO1 recenze update

Autor: Ještěrka  |  Zdroj: Rogue Keeper | Komentuj novinku

Konkrétně jde o pracně ulovené scany oldschool recenze ve starým SCOREti, kde Falloutek vyfasoval celkem slušivou devítku. Materiály najdete tady - úchylní sběratelé všeho druhu jistě ocení.
Thx to Rogue Keeper.





24.6.2007 . . . Operace "Nukleární úder 2007"

Autor: Bílý vlk chekotay  |  Zdroj: ---

Tak už je to tady! Pucujte kvéry, balte piksly radioaktivního guláše, oprašte své staré geigery a vydejte se na pochod postnukleární pustinou. Po třech letech se nám konečně podařilo jako tako zorganizovat celorepublikový Falloutí sraz!
Odehraje se 30.6. v oblasti Kralup nad Vltavou (JZ od Prahy) a bude to těžce "neoficiální" akce jen na vlastní triko. Sraz je v 17:00 hod. na pozici Nelahozeves zastávka odkud se vydáme do opuštěného (snad) lomu, kde vybudujeme přechodný tábor. Odjezd je prvního sedmý, plus mínus čtrnáct dní :)
Nejedná se o žádný LARP nebo bitvu, ale také nejde o tradiční sraz, bude to spíš něco jako 2. postapo sraz v Rožnově pod Radhoštěm, ale ještě drsnější. Mezi lidmi, jejichž účast je jistá, je elita naší falloutí scény (=Pesus :-D ), takže je jasné, že to nebude žádná selanka a la "Sraz klubu chovatelov fretiek", spíš si to představte jako setkání grupy BoS, Enklávy, mutantů, rangerů, otrokářů a Korsických bratří na neutrálním území, a zařidte se podle toho. Za minimální vybavení považuji spacák, jídlo&vodu, osobní zbraň a nějaký chlast.
Na programu je airsoft, táborák, pokec o postapu, vyprávění strašidelných historek, potlach, výcvik v přežití, vyřizování osobních účtů. (Rimmer, Bratr oceli, Ondrech a Mad Max, pokud přijdou, mají zajištěn přísun tekutin ZDARMA, a to i přes to, že ceny benzínu jdou prudce nahoru ).
Srdečně zvu každého odvážlivce, který si bude chtít vyzkoušet chvilku žít jako v pravém Falloutu. Více info najdete v hromadách spamu na našem diskusním foru.





23.6.2007 . . . A vítězem screenshotu měsíce se stává...

Autor: Ratman  |  Zdroj: --- | Komentuj novinku

Artemis se svým screenem PongMaster ;) gratuluji. Ač uběhlo už mnoho radioaktivní břečky od posledního vyhlašování, tak za celou tu dobu jsem obdržel pouze dva nové screenshoty. Nekroušův Zátah na pedofily a Milanův reálný screen postavy s IQ-tykve. Hlasovat možete jako vždy zděs.




22.6.2007 . . . Rychlovka

Autor: Lizard  |  Zdroj: --- | Komentuj novinku

  • Byla zaznamenána mohutná patchovaná a další lomoz kolem bratránka Stalkera.

  • NMÁci taktéž podchytili jakési ševelení kolem Bioshocku. Bodejť by ne - už jenom DVA měsíce čekané! :) Ale i tak - Irrational Games jsou ke svým fanouškům neobyčejně štědří...

  • Brother None na ušil na základě prvních scanů zajímavou FO3 úvahu - samozřejmě anglicky.

  • Další decentně oslavná Falloutí retro-recka z hlubin českého internetu.

  • Ostřílený vývojářský harcovník Brian Fargo (mj. Interplay, InXile ent., hry The Bard´s Tale, Wasteland, Fallout) se na fórech Duck and Cover nechal slyšet, že konečně nejen vlastní věkem zaprášenou Wastelandí licenci, ale že rovnou zvažuje jeho přímé pokračování, ať už se hra pořádně zaplatí, nebo ne.



  • 21.6.2007 . . . Dozvuky

    Autor: Ještěr  |  Zdroj: No Mutants Allowed | Komentuj novinku

    Vy, kteří jste Bethesdu ještě schovívavě (a rozumně) nezavrhli, si můžete s tradičním optimismem ve tváři přečíst přeložené útržky FO3 FAQ, které časopis Game Informer slíbil a splnil svým čtenářům (mimochodem, soudě podle některých dotazů občas dost natvrdlým). Na konci článku najdete i jakési videorozhovory se dvěma důležitými Bethesďáky... FAQ samozřejmě přidáno do zaprášeného podlaží s rozhovory.
    Psal jsem to ve spěchu, případné chyby reportujte rovnou do fóra...



    Beth, the old hag - Lisac2kův FO2 srandamod

    Autor: Ještěr  |  Zdroj: Lisac2k & No Mutants Allowed | Komentuj novinku

    ...aneb jak i skrz docela malinký modík úspěšně ventilovat své názory na počínání velkého vývojáře. Ještě doplním, že "mod" obsahuje toliko jednu mluvící hlavu Starší, představující Bethesdu. Co se týče instalace, stačí na chvíli střelit bokem patch000.dat a šoupnout tam ten od rakouského vtipálka...
    Mod stahujte tuhle z NMA.



    20.6.2007 . . . Flashovka s Falloutovskou kampaní

    Autor: Ratman  |  Zdroj: --- | Komentuj novinku

    Jsem z5 mezi živými! Uááááááá! :))) A začněme něčím lehčím, co mi uvízlo v poště (je toho hodně, postupně vám všem odpovídám- tedy těm, co psali jen mě, nikoli přímo na společnou adresu vaultu, takže mějte strpení). Ale k věci. Cynhyrchwyr mě upozornil na zajímavou hru, která jaksi "cucá" z prostředí Falloutu nějaké reálie: Zdravím, nevím, jestli to bude redakci vůbec zajímat, ale narazil jsem na jednu povedenou hříčku pro ukrácení dlouhé chvíle a ejhle, objevila se v ní kampaň inspirovaná Falloutem. Jedná se o flashovou střílečku s názvem Endless War 2, případně Endless War 3 (zbraně ze světa Falloutu - BOZAR, Pancor Jackhammer, Gauss Rifle). V první verzi hry se Falloutí reálie neobjevovali. Sám jsem si tuhle hříčku vyzkoušel, jde vpodstatě o běhání s panáčkem, který střílí po mutantících (aspol.) v "prostředí Falloutovském" bohužel pokud na mě stříleli víc než dva nepřátelé, tak se to tak šíleně sekalo, že se hra už více hráti nedala. Ale snad to bylo jen mým mizerným připojením a mnohé z vás aspoň na chvilku tahle flešovka potěší. Krysák out.




    19.6.2007 . . . Kupuj zajíce v pytli

    Autor: Deimos  |  Zdroj: Kingsley

    Tak. Jak už jste měli možnost přečíst si na Shoutboardu, Kingsley nás informoval o první možnosti koupě Fallouta 3. Na této stránce si hru samotnou můžete předobjednat, a to za celkem sympatickou cenu: 1099 Kč. Málo to není, na dnešní dobu mi to však připadá jako solidní kompromis. Tak začněte šetřit děti...:)

    Internetové reakce na GI článek, NMÁcké trable s Bethesdou a tak dále...

    Autor: Ještěrkář  |  Zdroj: NMA, Fallout 3: a post nuclear blog | Komentuj novinku


    Vážení ghouli a ghoulice, dnešní aktuálka bude taková často dost hořká všehochuť - začnu třeba u Bethesdího stahování se do ulity. Těžko říct, zda - nebo spíš do jaké míry - za to můžou slušně řečeno smíšené reakce na tu Game Informer parádu. Posuďte z těchto dvou neurčitých odfrků fanouškům na oficiálních fórech:

    Ashley Cheng: Sorry, ale nikdo z nás teď nemá právo jakkoliv komentovat článek ani žádná další herní specifika. Buďte v pohodě - jak se bude časem hra vyvíjet, jistě budete mít nashromážděno dostatek informací na to, zda to chcete hrát nebo nikoliv. ;)

    Gary “VXSS” Noonan: Správná otázka je, zda vůbec někdy budeme moci ten GI článek komentovat. Nejpravděpodobnější verze totiž zní, že nikdy. Prostřednictvím toho magazínu jsme vám dali hodně důletižé informace a to úplně stačí. Teď prostě normálně jedeme dál.

    Matt “GStaff” Grandstaff: Jak tady řekl Gary, článek a info v něm nebudeme více komentovat... Sorry chlapi.

    Známý portugalský blogger Briosafreak to okamžitě srovnává se starší upřímnou řečí našeho starého známého J. E. Sawyera: Falloutí fandové nám dávají zpětnou odezvu. Fajn, část té odezvy je dobrá, část je k ničemu. Často taky mají horlivé kázavé tendence, sem tam bych řek i právem. Různě po internetu jsem se setkal s řadou lidí, kteří na Van Burena nadávají totálně neprávem, třeba jen proto, že se k nim donesly špatné a nepřesné informace - samozřejmě, často to bylo způsobeno i nějakou naší botou.

    Co se týče reakcí na uniklé GI scany, z fundovanějších a "Falloutově odbornějších" míst internetu vyzařovaly vesměs nejednoznačné až šedivé reakce, jako třeba tento článek serveru RPG Codex. Dnes v noci navíc od daného magazínu obdrželo NMA nepříjemnou žalobu (jak jinak než za uveřejnění daných materiálů - mj. si tím "vysloužili" i přesunutí do utěšeně se rozrůstajícího black listu F-fansites na Beth fórech) a ta scany pokorně stáhla, což bohužel povede jen k dalším "zasvěceným internetovým mýtům". Úplně nejhůře ale tenhle oblíbený hardass server neskončil - jeho určitý druh revolty vůči vývojářům zaujal server The Escapist natolik, že se rozhodl tři hlavní NMÁky ohledně jejich chování trošičku vyzpovídat.

    Co dodat, Bethesda Softworks a GI mají žijí v podezřelé a celkem smradlavé symbióze už od dob tvorby Oblivionu, Bethesdí hloupý bobřík mlčení samozřejmě hraje magazínu a jeho tržbám pořádně do karet a v tomto ohledu působily scany na NMA jako rána dortem do ksichtu, byť NMA není čistě anglický server a řada neanglických čtenářů si daný plátek stejně nikdy nezakoupí... :-/




    17.6.2007 . . . První české FO3 preview

    Autor: Ještěr  |  Zdroj: NMA | Komentuj novinku

    Můžete vidět na stránkách Tiscali Games. Dával jsem ho osobně dokupy, takže berte více než kompetentně. :) A nechci vidět žádné fanatické komentáře...

    Nebo je raději libo transcript slavného GI článku?


    Nefalšovaný krkonošský hříbek! :)

    Autor: Ještěr  |  Zdroj: aktuálně.cz | Komentuj novinku

    Mělo to být další nudné Panorama o desáté - kdyby se jen partička veselých hackerů Ztohoven (kdoví, jestli v tom nejel taky Modmaker - tak prý rozhodně ne; EDIT 2007-06-19 :)) nerozhodla vzít nebohý televizní program po hlavě, a "vylepšit" jednu z vysílaných scenérií o poctivý atomový hřib, což např. takovému americkému radaru jistě velice pomůže.

    Co dodat - snad jen dobrá práce! :)

    Thx Qwerty za echo.


    Ještě něco k VATS bojům

    Autor: Warlord  |  Zdroj: Fallout 3: a post nuclear blog | Komentuj novinku

    Toto zhrnutie bojového systému VATS som získal od Brother None-a na NMA a čo ho čítam, zdá sa mi byť celkom presný:


    Toto je krátky popis, ktorý vychádza z jedného článku od Game Informera, spolu s niekoľkými citáciami: Boj prebieha v reálnom čase. V.A.T.S. umožňuje hráčovi pauzovať (ak chce). Keď dáte pauzu, môžete zamerať nepriateľa. V tom prípade si naňho priblížite a môžete tak zamieriť na jednotlivé časti tela s tým, že sa vám zobrazia jednotlivé percentuálne šance zásahu, rovnako ako v origináli.

    Máte k dispozícii pevný počet akčných bodov, ktorý sa odvádza od vašej obratnosti. Každý pohyb v boji, ktorý urobíte, vám z tohto počtu niekoľko bodov odčerpá. Akčné body sa budú dopĺňať v reálnom čase, rýchlosťou, ktorá závisí od vašej obratnosti.

    Ak miniete všetky akčné body, budete môcť fungovať v reálnom čase ďalej, avšak obnova akčných bodov sa značne spomalí.

    Zhrnutie: V.A.T.S. je RTwP (v reálnom čase s pauzou), s možnosťou mierenia, ak dáte pauzu. Počet páuz je obmedzený v závislostiach od štatistík hráčovej postavy.

    Todd Howard k tomu poznamenal toto:
    "Nechceme podporovať príliš sekanú hru. Nie je to akčná hra, je to role-playing."



    Bethsoft chcel nový systém, urobil nový systém a teraz by nový systém mali vysvetliť a vysporiadať sa s ním. Už nemožno predkladať žiadne návrhy, ktoré by boli niečo platné, takže čo sa urobilo, sa urobilo, možno sa to ľuďom bude páčiť, možno nie.
    Radšej by sa malo prestať so šírením nesprávnych informácií. Prosím, Bethsoft, toto je vaša hra, hovorte si čo chcete, robte si s ňou čo chcete, hlavne nešírte falošné informácie ako napríklad nazývať toto ťahovým režimom. Ľudia si skôr, alebo neskôr všimnú, že to ťahový režim nie je a budete z toho mať nepríjemné odozvy. Videl som na internete desiatky miest, kde boli spokojní ľudia, keďže si myslia, že sa bude hra dať hrať aj v ťahovom režime, aj keď to nie je pravda.

    Aj keby ste nemali nepríjemné odozvy, šíriť zlé informácie je nesprávne už len z princípu. Niektorí z vás ma na to párkrát upozornili, teraz nadišiel čas, aby ste sa k tomu taktiež postavili seriózne. Prosím, nesľubujte veci, ktoré ste nezahrnuli a neplánujete zahrnúť do hry, to nie je pekné. Prosím.




    16.6.2007 . . . Konečně scany magazínu Game Informer. A první screeny!

    Autor: Mr. Lizard  |  Zdroj: NMA | Komentuj novinku

    Ah, konečně se nějaký přidrzlý předplatitel - konkrétně pan ZootSuitDaddy - odhodlal použít skener. Vaulteři, vstávající o nedělích z nějakého pitomého důvodu časně zrána (tedy NE lidé jako já, úplně ta nejnočnější noční sova), uzřou tuto informaci vůbec jako první v celé naší malé, zbytečné post-komunistické republice. :)

    Ajo, moc řečnění a málo linkování: scany jsem uploadnul do Vaultí galérky SEM a SEM - je jich rovných deset, takže se jednoduše rozes*aly do dvou stránek. Tak si to opíjení Marylandským rohlíkem patřičně užijte, ale upozorňuji, že čekání na F3 bez ultramilitantních F3 oldschool chcironaperlmanaizometrickýpohlediturnbasedbojezároveň fanatiků v žádném případě nebude pravý čekání... :)

    EDIT: omlouvám se, ale přímáky na scany jsem byl bohužel nucen v rámci kolektivního bezpečí smazat, Bethesda prská a já opravdu nemám chuť žehlit problémy u jejich moderátorů... Však vy víte, kde je najdete. 8))




    15.6.2007 . . . Malá ochutnávka New Dawn muziky

    Autor: Ještěr  |  Zdroj: New Dawn webpage | Komentuj novinku

    Konkrétně se jedná o dva tracky (download track #1, download track #2) od grupy Audio Orange, kterými se má honosit mohutně slibované podzimní demo. Změny se dočkala i smyčka na domovském webu projektíku.

    Thanks to Paul Sasko.


    Odpovědi na GI otázky

    Autor: Mr. Lizard  |  Zdroj: Fallout 3: a post nuclear blog | Komentuj novinku

    - Hra běží na vylepšené verzi Oblivion enginu. 3rd person pohled byl předělán, protože se všichni shodli, že v Oblivionu žral hlínu.

    - Příběh začíná vaším narozením a matčinou smrtí v nemocničním oddělení Vaultu. To je velice nezbytné pro tvarování vašeho charakteru - váš otec vám umožní vybrat si skrz analýzu DNA všechny vaše charakterové vlastnosti.

    - Vyrůstáte ve Vaultu a po určitém čase dostanete svou první knihu - "You´re Special" - podle které si naťukáte 7 primárních (SPECIAL) atributů. Taky nafasujete svou první zbraň a minikompjútr na zápěstí a na úplný konec podstoupíte něco jako závěrečný test svých zvolených schopností a dovedností.

    - Každý aspekt vytváření postavy je odvislý od SPECIALu. Ze 14 dovedností můžete 3 tagnout (talenty) a ty se pak učíte rychleji.

    - Systému boje říkáme Vault-tec Assisted Targeting System (VATS): "Zatímco budete samozřejmě schopni pustit se do nepřátel v real time FPS stylu, VATS vám umožní boj pauzovat a pořádně si zvolit cíl útoku." Tenhle systém pořád čerpá ze starých dobrých akčních bodů (AP) s tím, že se můžete vrátit k realtimu, kdy se vám zlíbí.

    - Fallout 3 je pořád stejně násilný a krvavý. Jeden z poskytnutých screenů zachycuje palici nějakého chlápka explodující v supr krvavém detailu. Je dost možné, že každé takové nechutné explozi se ve hře dostane patřičného zpomalení času.

    - Hra se dá hrát více než jednou cestou. "Pochlapte se" a udělejte si ze hry pořádné jatka, nebo řeště věci s klidem zlodějského slídila, nebo používejte pusu a lži.

    - Nepřátelé vás můžou zaměřit zrovna tak jako vy je, takže očekávejte zranění velmi specifických zranění vašeho těla. Je to takový malý bonus k novému health/radiation systému. Ten dokáže hezky změřit, jak moc radioaktivní věci (jako třeba voda) jsou a co se stane, když je proženete trávicí dutinou.

    - Vrací se systém karmy.

    - Když aktivujete VATS systém boje, ano, každý váš pohyb stojí AP, které jsou odvislé od mrštnosti vaší figurky. S AP se počítá i pro zaměřování specifických částí těla, stejně jako se počítá s klesající pravděpodobností na úspěšnou trefu vzhledem ke vzdálenosti mezi vámi a cílem etc etc.

    - Hej, celý čláenk je doslova prošpikovaný screeny, ale sem nic takového nemohu postovat =(

    Poslali mi několik opravdu neuvěřitelých momentek z pustiny, nějaké típance z interiérů Vaultu 101, a jednu opravdu nářezovou momentku setkání se supermutantem, kde hráč drží zbraň zvanou "The Fatman", což je takový malý ruční nukleární prak.

    - Zdá se, že všechno mimo VATS boje je real time. Jediná příležitost k zapauzování je během používání VATS systému, ve kterém počítáte vaše AP a komandujete své případné parťáky. Ve článku se toho na tohle téma bohužel o moc víc nedočtete, ale obecně se dá říct, že Bethesda byla ke starým dobrým zvyklostem laskavější, než se čekalo.

    - Bethesďáci neřekli o parťácích nic bližšího, ale bylo mi řečeno, že parťáci - a hora dalších věcí ve hře - bude řešena primárně přes questy.

    Jeden mrňavý popisek pod screenem říká, že určitě bude možnost přibrat si k sobě nějakého společníka, ale F3 prý přesto nebude vyloženě "party based" hrou. Bethesďáci taky potvrdili, že jedním z kumpánů bude psisko.

    - Hra nevyužívá Oblivioního auto-ballance, takže když se vydáte někam, kde zatím nemáte evidentně co dělat, někdo nebo něco vám nakope prdel na dvě doby.

    To jsem zase sebral z mrňavého popisku.

    Limitem je dvacátý level.

    Hra má jasně stanovený konec, ale dohrát půjde 9 - 12 způsoby.

    Hra počítá s XP body. Většiny "expů" se dohmátnete díky questům.


    Ještě dodám, že tolik očekávaný magazín Game Informer vychází 18. června.






    14.6.2007 . . . Fallout, šesté nejvlivnější RPGčko všetkých čias?

    Autor: Ještěrkář  |  Zdroj: NMA | Komentuj novinku

    To si alespoň myslí server ActionTrip:

    Co se týče dalšího ko-projektu BIS a IPLY, Fallout zanechal v RPG světě pořádně tlustou stopu. Pro svou vpravdě unikátní herní zkušenost je dodneška vysoce ceněn širokou herní komunitou. Spolu s parádním sci-fi pozadím a šikovnou tvorbou charakteru netrvalo dlouho a Fallout se po zásluze posadil přímo tam, kde trůní dodnes. Jedním z jeho nejvýraznějších rysů je užití takzvaného SPECIAL systému - jak většina z vás patrně tuší, "SPECIAL" symbolizuje Sílu, Odolnost, Vnímání, Charismu, Inteligenci, Obratnost a Štěstí - který do jednoho hluboce ovlivňuje celý váš herní zážitek. Fallout 2 se octnul na pultech rok po originálu, obdržujíc různě divoká hodnocení - přesto, že herní mechanika zůstala zcela beze změn.

    Dodejme, že na sedmém místě trůní věrný BISí bratříček Planescape: Torment a na druhém zase "nevlastní brácha" Morrowind. Ryze česká úchylka - a sice Gothic - se na seznam vůbec nepodíval. Dobře mu tak, slátanině. :)






    13.6.2007 . . . STALKER Freeplay mode update

    Autor: Černobylská třínohá ještěrka  |  Zdroj: CVG | Komentuj novinku

    "Připravujeme velký update obsahující nový herní mód - Freeplay, bez jakýchkoli příběhových úkolů, naopak se zaměřením na sbírání patřičné reputace a šplhání v místních žebříčcích od toho nejposlednějšího smrkáče pro Stalkera #1.

    Kompletní zprávu najdete na serveru CVG.

    Když už píšu o Stalkerovi - Beestar opět updatoval svou humornou stalkeropovídečku.


    Zpět online!

    Autor: Mr. Lizard  |  Zdroj: --- | Komentuj novinku

    ...hlásí hned dvě tradiční díry internetové pustiny: The Vault aka nejobsáhlejší internetový Falloutí materiál "Wiki kategorie" a probuzena k chatrnému životu byla rovněž fóra projektíku Fallout: Mutants Rising. Enjoy.





    12.6.2007 . . . Povídka s příchutí suchého prachu a vypočítavé fretky

    Autor: chekotay  |  Zdroj: Evillive

    Když mi Evillive tuhle povídku poslílal, přidal k majlu poznámku, že svolení ke zveřejnění pošle za týden...od té doby uběhly tři standardní pozemské měsíce, takže to považuji za promlčené.
    Povídka Poslední kroky k dokonalosti je dalším dílem na pokračování, dnes si můžete přečíst toliko její první díl, Stíny minulosti. Děje je zde zhruba tolik, co by se na špičku nože vešlo, ale je umně roztažen. Na nějakou příběhovou zápletku je zatím brzo, a tak těžiště povídky leží v psychice hlavního hrdiny, se kterou nás autor seznamuje na pozadí smrtící pouště, oživené toliko halucinačními záblesky vzpomínek na dobu před Tím. Poutníkova psýcha se musí vyrovnat s takovou malou drobností, s neodvratně nastávající smrtí...
    V mnoha příbězích se setkáváme s hrdiny, kteří bojují o život do poslední molekuly hemoglobinu a se zaťatými zuby hledí Smrťovi do tváře, ale každý, kdo si někdy zkusil umírat žízní na pečícím slunci ví, že vůle k přežití odchází mezi prvními. A právě tenhle pocit je největším bohatstvím Stínů minulosti. Sekunduje mu zdatně zvládnutý jazyk (český), nezvykle bohatý a osvěžující jako šopský salát po šesti kilech steaků. V pokusu vybrousit sloh však autor možná zašel až příliš daleko, taková mnohofasetová větná stavba mi přišla nezvyklá.
    Povídku je vhodné podávat za chladivého večera po rozpáleném letním dni. Už se těším na další pokračování.


    Trailer I Am Legend

    Autor: Deimos  |  Zdroj: ---

    Dobrý den páni a dámové. V mém příspěvku z 24.2. jste se mohli dovědět, že snímek I Am Legend bude dalším oprávněným kandidátem na jeden z těch nej filmů, jež můžeme netrpělivě očekávat…zde je odkaz, kde najdete velice podařený trailer…připomínám, že premiéra je 14.12.2007.
    …a děkuji Screamovi.





    11.6.2007 . . . Zajímavosti o atomovkách dnes večer v TV

    Autor: Deimos  |  Zdroj: ---

    Na pochybné televizi Nova můžete dnes večer od 21:05 (takže ve čtvrt) v pořadu Víkend shlédnout celkem zajímavý(?) dokument(?) o tom, jak to asi vypadalo v Hirošimě v době výbuchu a další blbůstky, co se atomovky týkají. Pokud to autoři nepojmou jako jejich kolegové z oddělení Zprávy, tedy příběhy o narozených zvířatech v zoo, stěžujících si důchodcích a neuvěřitelném osudu jedné pražské rodinky, mohla by to být i zajímavá podívaná…

    Novinka, která jistě potěší všechny šťouraly, ovládající anglický jazyk

    Autor: Mr. Lizard  |  Zdroj: NMA

    Jistý herní plátek jménem Game Informer si totiž díky své redaktorské ovečce - Mattu Millerovi - honí (doufejme, že jen) triko blahem:


    Když jsme oznámili, že červencové vydání magazínu bude především o Falloutu 3, strhla se na netu úplná divočina. Mimo zaměstnance Bethesdy se po zemi prohání jen jeden chlapík, který měl tu čest zakopnout o aktuální podobu hry, a tím chlapíkem je náš spolupracovník Matt Miller. Ano, je tady nejmíň bilion věcí, které chcete o hře vědět, a Miller zná odpovědi. No, přinejmenším některé.

    Ať s nimi naloží, jak jen může!

    Počínaje 8. červnem a konče pondělkem, 11. 6. ve 12 hodin CST, vám čtenářům poskytujeme možnost zeptat se na cokoli, co potřebujete o F3 vědět. Přirozeně vám nemůžeme slíbit, že odpovíme na všechny dotazy, ovšem pokud Millera uplatíte sušenkami z Cheddar Bay
    (omfg...) , člověk nikdy neví.

    Takže, posílejte své dotazy na askmiller@gameinformer.com a s trochou štěstí se 18. tohoto měsíce dočkáte Millerovy odpovědi.



    Ano, s klidnou duší připouštím, že tato informace je mírně zastaralá a já se na vás ukázkově vysral, nicméně díky svému kontaktu s mafií všeho druhu budu mít scany z daného časopisu takříkajíc z první ruky. No to jsem zvědav. :)


    EDIT: na podobnou "cestu za poznáním" se údajně chystá i jistý Logan Brooker z Atomicu, takže případné dotazy nenápadně truste tam.




    9.6.2007 . . . Jericho aneb známý neznámý postapo seriál se vrací

    Autor: Deimos  |  Zdroj: NMA, Jerichowiki a Ještěrka (vysokozdvižný vozík)

    A stalo se. Po obrovském náporu fanoušků po celém světe se americká televizní stanice CBS rozhoupala a rozhodla se nakoupit dalších 7 dílů postapo seriálu Jericho…

    Jericho je drama o tom co se stane, když se náhle na horizontu objeví atomový hřib, uvrhajíc obyvatelstvo malého poklidného kansaského městečka do chaosu a úplně ho izoluje od okolního světa. Nastává otázka: jsme jediní Američané, kteří přežili?...

    Mohl bych citovat z fanstránky Jerichowiki. Hlavní zápletka je tedy jasná, trailer i televizní ukázky také slibují leccos, je ale opravdu o co stát? Tak například na stránkách česko-slovesné filmové databáze se uživatelé o sérii s apokalyptickým námětem vyjadřují takto: Spousta amerikanismu, patosu a klišé Jericho mě nechalo absolutně chladným Velmi dobrý námět velmi špatně zfilmovaný. Chování všech postav je jedno velké KLIŠÉ atd. Najdou se sice i kladné ohlasy, podle mě si však Jericho v Čechách moc velkou základnu fandů nevybudoval; nenašel jsem byť jedinou fanstránku, výjimku tvoří Slovensko. Bodejť ne, když teprve první DVD s první sérií, obsahující 22 dílů, vyjde teprve 25. září. Stahovat například můžete legálně tady, přes Torrenty však také není problém (upozorňuji však, že všech 22 dílů má něco kolem 8 GB).
    Sám nevím, co z toho tedy nakonec vyjde - nečekám ani nic závratného, jakmile ale shlédnu, podělím se s pocity:).




    8.6.2007 . . . Roundup Mk. jánevimkolik

    Autor: Plazivec  |  Zdroj: --- | Komentuj novinku

    - Bethesda z nějakého (nejspíš prapodivně amerického) důvodu zavedla na FO3 website 16+ omezení, takže vy nejmladší, nebudete-li poctivě lhát, skončíte pravděpodobně podobně neslavně. :-/

    - Thread na fórech No Mutants Allowed o tiskových reakcích na FO3 teaser.

    - Už jste někdy psali děkovný dopis Ronu Perlmanovi za to, jakou má s Fallouty božskou trpělivost? Teď máte skvělou - a asi i jedinou - příležitost. :)

    - Co byste řekli na Fallouty inspirovanou flashovku? (cool obrázek, lambrusco obrázek)

    - Pořádně rušno začíná být kolem zajímavého Bioshocku, který by Bethesdímu FO3 prozatím jako by z oka vypadl: ven se dostal sedmý herní podcast, dva anglické rozhovory s čelními vývojáři (1, 2) a dokonce i PC/Xbox 360 cover.

    - Banda Kyjevanů z GSC otevřela Stalker-moddingu lačným jedincům horentně slibovaný STALKER mod portal. Pěkný přístup.

    - Na Ukrajině (ke všeobecné radosti) ještě na momentík zůstaneme - stalkeří kolega Beestar mě informoval o lehce humorné (Stalkeří) povídce s pěkně divným názvem "V Bare 100 RADov". Druhého Sapkowského nebo Adamse nečekejte, nicméně server scostalker je určitou zárukou kvality, takže nevidím důvod, proč Beestarovi nevyhovět - louskejte tuhle.

    - HunteR, autor několika skvělých Falloutích prací, vytvořil v květnu obálku k další knize Erica Browna. Obálka už nám není tak blízká jako v případě petruschkovy (to je takový ten cápek, který se vykvák na Vault a mě pak použili jako výplňový materiál - pamětníci si jistě vzpomenou :)) Špinavé práce, ale i tak - kuk sem. V únoru zbastlil prozměnu cover ke knize Pierra Mattera Brutální byznys, která nás tematicky potěší jistě ještě mnohem více.




    7.6.2007 . . . Sympatická Deimosí povídka

    Autor: Ještěrka povídkářka  |  Zdroj: Deimos | Komentuj novinku

    Postapo World: Osudová anomálie: ( D ) Dvě toulavé duše - Lovec a Bezejmenný - žíznivě vandrují mrtvou zemí, toužíc narazit na nějakou senzaci, což se jim svorně plní v jediný den. Který z nich se vrátí jako hrdina a který skončí nedobře? Lehce Stalkeří námět...
    Ještě doplním, že povídka je kratičká a gramaticky zbastlená celkem dobře, takže hledáte-li nenáročné chytlavé čtení bez větší pointy někde na pomezí her Fallout a Stalker, hurá na ni - dlouhatánské komplexní drsnopříběhy však hledejte jinde. Ještě vám prásknu, že autor přislíbil pokračovat v tvorbě v podobném duchu. :)


    Více o Lichově Dust & Blood modu (pro F2)

    Autor: Mr. Lizard  |  Zdroj: Dust & Blood MOD blog | Komentuj novinku

    Nejdříve k příběhu posledních aktivit hyperčilého polského autora (mj. Black Steel mod) - hra se odehrává na zatím nespecifikovaném místě ameriky, dostatečně daleko od F2. Nevyhla se ale mutantům - ti se totiž dohmátli / dobyli další Vault (prý za použití staré F1 animace), jehož obyvatelstvo z samozřejmě díky přítomnosti velkých zelených obludek z velké většiny pomřelo. Hrstka Vaulterů se ale rozutekla do nejbližších ruin. Stejně tak činí hlavní hrdina D&B, který odsať utíká do nejbližších měst a přidává se k mutantímu odboji (v kraji figuruje také jeden z mnoha BO outpostů).
    To vše má jednoho krásného dne dosahovat velikosti řekněme Ressurectionu a nelze od něj očekávat nějaké kecací orgie, na druhou stranu je Lich dostatečně čilý na to, aby jej za pomoci pár povětšinou textařských nádeníků dodělal - viz jeho prakticky denně aktualizovaný blog.


    Očekávaná změna anketičky

    Autor: Ještěrka anketářka  |  Zdroj: Vault visitors | Komentuj novinku

    Řada lidí prakticky ihned po zveřejnění FO3 teaseru oprávněně hučela, že chce na toto téma vidět i odpovídající anketu - hlas Vault návštěvnictva, hlas boží, anketka je nahrána, tudíž můžete spokojeně ventilovat svůj minoritní názor. :)
    Výsledek té staré je možno opět vidět vlevo dole pod odkazem *průzkum*, vesměs jste si stěžovali na kritický Bethesdo-nedostatek 50s atmosféry, což snad onen teaser napravil...




    6.6.2007 . . . Newska, která smrdí: FO3 taky pro konzolové onany

    Autor: Ještěrka  |  Zdroj: www.gameinformer.com | Komentuj novinku

    Se dnešním trailerem cítíme nádhernou příležitost vytasit náš červnový cover. Upustíme trochu páry z obřího bublajícího kotle s velkým post-apokalyptickým navrátilcem - Falloutem 3. Přeneseme vás do útrob Bethesdích kanceláří a představíme první detaily PA open-ended RPG, které na sklonku roku 2008 udeří na PC, PS3 a Xbox 360.

    Ano, o Billově Xbox krabičce už nějaký ten pátek víme, dokonce o ní pojednával jeden z nejapných Aprílových nesmyslů, ale PS, se kterým má takový Fallouter odedávna jenom problémy k uzoufání? :-/ Jedno se ale Game Informeru upřít nedá a to sexy červnový energo-obal. Chytře si to Pete s Toddem naplánovali...




    5.6.2007 . . . Teaser - technickohnidopišský rozbor

    Autor: Mr. Lizard  |  Zdroj: No Mutants Allowed / Duck and Cover | Komentuj novinku

    Nejdříve komentář PR Bethesdy, Pete Hinese (který nám asi vůbec poprvé řekl něco, co nespadá do kategorie BS - bullshit ;)):
    1) Ano, jde o in-engine video (in-engine ve smyslu, že je vyrenderováno v našem renderovacím enginu za použití všech herních prostředků, ale pořád to není úplně real-time herní stopáž). 2) Ano, hraje tam "I Don´t want to set the world on fire" od The Ink Spots (samozřejmě autoři "Maaaybeeee..." - pozn. Lizard) 3) Jasně, ten hlas patří Ronu Perlmanovi, který tolik pozvednul F1 a F2.

    Známému serveru DaC prozměnu potvrdil, že ta obligátní tři ("War never changes...") slova jsou zbrusu nová nahrávka spešl pro Bethesdu. Lidé z Peteho přirozeně somrovali další a další informace, na což odpověděl, že si chviličku počkáme, ale zase ne moc dlouho. Tak si vyberte. :)


    Yes! A teaser!
    Autor: Rat/Ještěřák  |  Zdroj: Official F3 site | Komentuj novinku

    Jak Bethesda slíbila, tak s malinkatým skluzem i plní - dvouapůlminutový, 132 MB (HQ verze) velký macínek je venku! Na dnešní poměrny docela bohatý teaser přináší mj. opět hlas Rona Pearlmana (kteréhožto považuji za nepostradatelnou součást všech kvalitních Falloutů :)) a dodatek "Fall 2008", což Fallouťákům, zvyklým na vydavatelské apokalypsy nejhrubšího zrna, určitě nezní tak špatně.

    Fallout 3 teaser trailer download (povětšinou počítejte s řádným přetížením):
    Official Fallout 3 website (přetíženo)
    YouTube (low quality)
    Tiscali Games
    Madbrahmin

    Thx jaydee / Tiscali Games za rychlý upload. Enjoy!


    Please Stand By...

    Autor: Mr. Lizard  |  Zdroj: Official F3 site | Komentuj novinku

    Všiml jsem si, že v ranních hodinách ve Vaultu idlují desítky zvědavců, čekajících, až z Bethesďáků konečně vypadne slibovaný teaser (co teprv během release date? produktivita veškeré práce zřejmě trochu klesne pod plán...). Ti to před chviličkou vyřešili mrsknutím indiánského artu na web a stažením otravné hudby. Nu, snad již brzy dosrkají kafe a střelí tam to, na co skutečně čekáme...

    Povídečka: Nový Řád, díl druhý

    Autor: Ještěřák  |  Zdroj: Beleven | Komentuj novinku

    Pokud mě má plazí paměť vyloženě neklame, hodnotil jsem první díl improvizované road movie plné Arroyo-Tankero-Enklávobojůvek, vertibirdů a kupy vejbuchů vesměs pozitivně a nejinak tomu bude i u pokračování, odehrávajícího se převážně v potemnělých koridorech základny Navarro. Děj se sice začíná nebezpečně přibližovat tradičním Shitusovským mlýnkům na maso a neobejde se bez standardní dávky gramatických zhovadilostí, ale jako celek se čte pořád dobře a také Falloutí reálie jsou (výjimečně) víceméně OK. A abych nezapomněl - jako každý správný Hollywoodský seriál utne i Nový Řád vaše čtení (to be continued...) zrovna v okamžiku, kdy se má NĚCO stát. :)
    Nový Řád, díl druhý - Síla zvířete čtěte a komentujte zde / zde.

    Ostatní podivující se páni povídkáři jsou při svých publikacích odkázání na líného bohémského motorkáře Hárlyho... Enjoy! :)




    3.6.2007 . . . Todd Howard o značce Fallout

    Autor: Ještěr  |  Zdroj: --- | Komentuj novinku

    "Myslím, že jsem celkem dobře pochopil pocit adoptivního rodiče, protože jsem Fallouta vlastně adoptovali a poslední 3 roky jej hýčkáme jak můžem, a teď ho miluju, jako by mi byl vlastní už od narození; a brzy, velice brzy, ho konečně znova ukážeme světu. Hádám, že vám má co důležitého říct a ukázat."

    Spatříc mr. bossman své zaměstnance, jak se jeden po druhém představují zástupu uremcaných "hardass Fallout fans", neodolal a přidal něco málo ze své hlavy. Pravda, sem tam sklouzává do zbytečného emocionálního balastu, nicméně pořád jde o člověka, který má nad F3 absolutně největší kreativní moc. Ještěropřeklad najdete zde: *really awesome article* a současně samozřejmě v řádně zaprášené databázi našich rozhovorů.


    Parodie na blížící se F3 teaser

    Autor: Invective Lizard  |  Zdroj: Fallout 3: a post nuclear blog | Komentuj novinku

    Místo zbytečného žvanění poukážu na jediný link.

    Jen aby se za tři dny něco podobného opravdu neobjevilo... :-)




    2.6.2007 . . . New Dawn střípky

    Autor: Mr. Lizard  |  Zdroj: New Dawn website | Komentuj novinku

    Pořád pracujeme na New Dawn demoverzi a pro lepší ilustraci vám dáváme k dispozici dva další NPC rendery. Pozorní čtenáři mohou na ohozech postav zaznamenat jisté společné prvky, které považujte za důkaz, že nám jde opravdu o každý detail. Pokud vás obrázky pohladily na duši, určitě se na pozastavte a vysoukejte ze sebe nějaký comment!

    No, jsou to jen drobky, ale drobky luxusně servírované až do mailové schránky... Link tradičně zde.


    Další víkendový roundup

    Autor:
    Mr. Lizard  |  Zdroj: --- | Komentuj novinku

    - Vývojáři FIFE pořádají grafickou soutěž s věru netradiční první cenou. :)

    - Pozor na detaily, panáčku! alec z NMA sepsal a poslal zajímavou superhnidopišskou záležitost, jak tyto dva fešáky bezpečně rozeznat, a to včetně jejich historie.

    - NMA taky přinesla interview s ex-BISákem jménem Tony Postma, který pro studio pracoval jako artista a zanechal po sobě mj. interface Falloutu 1.

    - Starý známý Feargus Urquhart se onehdá na internetu rozpovídal o tom, proč by se klasická RPG měla bát MMORPG a na co se zaměřit, aby nás nepohltila nějaká pochybná WoW vlna.




    1.6.2007 . . . Recenze 28 týdnů poté

    Autor: Deimos  |  Zdroj: --- | Komentuj novinku

    Zdravím. Ačkoliv snímek 28 TÝDNŮ POTÉ ještě do českých kin nedorazil a ani se vlastně neví, kdy že by to mělo být, přináším svoji recenzi.
    Pro zajímavost můžete shlédnou a samotný trailer tady, ale prozradím, že oproti filmu samotnému to není nic:)




    -zpět-

    Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




    Stránky v EN

    No Mutants Allowed
    Fallout Wiki
    Fallout Database

    Modifikace v CZ

    Fallout:Resurrection
    Fallout et tu
    Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
    Fallout:BGE (dead)
    Fallout:Yurop (dead)

    Modifikace v EN

    Vault-Tec Labs
    Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
    Fallout of Nevada
    MIB88: Megamod
    Last Hope
    Fallout et tu



    Sponzoři VŠB

    TOPlist





    .. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..