Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.


ARCHIV - SRPEN 2004

-zpět-


30.8.2004 . . . Další povídky MK II


Další povídky MK II: Tak copak vám dnes strýček Harley nadělí? Měl bych tu povídku od Slavy-THC: Jako štvaná zvěř: ( V A! ) Příběh lovce jež se sám nakonec stává kořistí... Podle mého docela nevyvážená povídka. Celá první třetina je nudný popis nákupu munice s přílišnými technickými detaily, o nichž by se navíc dalo pochybovat. (dostřel Dragunova…) Zbytek povídky je průměrně (beru-li úroveň ostatních zdejších děl) popsaný boj s inteligentními párači a poučným koncem. Sorry THC, ale tahle povídka se moc nepovedla. Už si napsal daleko lepší... No a jako druhou věc tu mám dnes druhý díl veledíla Shit.use. Pokud si nepamatujete, první díl byl něco hrozného, druhý díl jsem začal číst, ale Shit.us ukázal, že se opět nějakým pravopisem nezabýval (...bylo vyrito...) a ani si to po sobě nepřečetl, což mě zklamal :( Navíc nechápu, proč se stále najde pár lidí, co nedělají za tečkami a čárkami mezery, nebo věty končí zcela bez znaménka... Sakra tímhle tempem tady začnu bejt hrozně nepopulární :/ Ale někdo vám pravdu říct musí... Harley

29.8.2004 . . . Další povídky   -   Předělané sekce MK II (6)   -   Bitva o Arroyo


Další povídky: Opět sahám do imaginárního šuplíku pro další povídku a je to... od Ramona Dextera: Long trip: ( V ) Další z životních příběhů - tentokrát muže jež se rozhodl obejít svět! Pakliže chcete slyšet mou kritiku: Dílo se dá charakterizovat jako skutečně dlouhý trip, ale na málo stránkách, z čehož logicky vyplývá úroveň zachycení jednotlivých situací, jež se mnohdy omezuje na jedinou větu. Celá povídka je psána snad až příliš jednoduchým stylem bez nějaké větší zápletky, kterou by hrdina řešil. Vlastně skoro nic neřeší - kamkoli přijde všude ho vítají, v lecčems se hned stane nejlepším a v zápětí odejde… Tak to by bylo, další si nechávám na zítra... Harley

Předělané sekce MK II (6): Po DOOOOLUHHHÉÉÉÉ pauze tu máme konečně další rubriku v novém kabátku a to samozřejmě jen díky našemu externímu spolupracovníkovi Fallvonderovi :o) Takže nově tu máme texty ze hry, jako další dílko si vzal na mušku Fallout Bibli a Tajemná tajemství… mno, snad budu mít v blízké době taky čas něco převést:) RATMAN

Bitva o Arroyo: Před pár týdny do naší schránky dorazila kurefsky velká pošta jejíž předmět zněl: Bitva o Arroyo, jak jsem se dále začetl do Nargova mailu, mělo by se jednat o Fallout Tactics mód ve kterém, cituji: Jde o MP mód ve kterém 1.hráč hraje za obyvatele vesnice (přes 70 jednotek včetně psů, brahmin a lidi), zbylí hráči ovládají Enklávce (1tým = 1hráč = 6jednotek), maximální počet týmů v 1 hře je 7. Snažil jsem se, aby vesnice a okolí vypadalo věrohodně, omluvte prosím omezené možnosti FT-editoru, ve kterém např. chybí vertibird, který je nahrazen vojenskou helikoptérou, jinak by těch rozdílů nemělo byt mnoho.
No, zní to zajímavě, ale problém je v tom, že celý mod má přes 1 MB a nikdo z vaultmasterů nemá instalován Fallout Tactics (já z nedostatku místa… a prej, že 140 GB je brána k nekonečnosti, že JaWe :-/), takže jsme jej nemohli vyzkoušet, takže pokud se tento MOD rozhodnete vyzkoušet a nepojede vám (musíte mít ale FT s patchem 1.27), tak nás neprodleně kontaktujte, abychom dali věci do pořádku. Jo a ještě něco- když nám někdy budete posílat velkou přílohu, tak je lepší napřed poslat nějaký upozorňující mail, kde se domluvíme co a jak, protože většinou jedem přes modem :-/ RATMAN

28.8.2004 . . . Jsem zpátky a se mnou přichází povídky!  -  Řešení technických problémů


Jsem zpátky a se mnou přichází povídky!: Zdravím všechny amatérské spisovatele :) S konečnou platností jsem se nastěhoval zpátky do svého vlastního patra v našem Vaultu a řeknu vám, nikdy nesvěřujte petrušovi zalévání kytek natož ovládání ventilace. Moje dlouhá nepřítomnost a zapomenuté zapocené kožené brnění pod postelí... No ale to sem nepatří, raději pojďme na všechny ty povídky vzorně poskládané na... ehm... sakra... tak že by snad tady pod... Jo mám to! Dnes uveřejňuji náhodně vybrané dvě povídky, časem se ale dočkáte všichni. První je od Noxiho - Boj o přežití: ( V P! ) Dlouho žije na ulici s ostatními bezdomovci. Jednoho dne už tíživou situaci psychicky neunese a začne "pomáhat" ostatním podle svého... Pokud vás zajímá moje kritika (zatím bez kolonky na stránce povídek - chcete, nechcete jí přidat?) Ze začátku se povídka zdála slibná. Neobvyklý námět (chválím) hrdina-magor snažící se "zachránit" svět podle svého… Čekal jsem konečně další psycho dílko, ovšem jen do doby, než byl do příběhu namontován otřepaný Vyvolený se svými nepříliš nápaditými dialogy, který nenechává čtenáři příliš prostoru pro pochybování o konci příběhu… Druhá povídka je od Blademastera: Pouštní krysa: ( V ) Krátké dílo, jež zachycuje neznámého hrdinu, putujícího do neznámého města zabít neznámé nájezdníky... Můj názor: Opět někdo, kdo neumí psát na kompu a mezery před/za tečkou a čárkou si dělá nahodile. Autor si po sobě dílo evidentně ani nečetl, jinak by nemohl mít za sebou dvakrát podobnou větu. Ani provopisem se příilš nezabýval, nemluvě o tom, že patrně neznal klávesu s uvozovkami. Příběh, pakliže lze o nějakém mluvit, se ze dvou třetin omezuje na cestu kohosi v plášti. Až v poslední části "povídky" je náznak jakéhosi děje, který končí stejně rychle a nesmyslně tak jako začal. Opět upozorňuji, že kritikou nechci někoho naštvat, ale berte to jako zdroj ponaučení, tedy pokud mi chcete věřit :) Pro dneše vše. Harley

Řešení technických problémů: Jelikož se nám na fóru množí dotazy na zcela elementární problémy s Falloutem, které jsou tak notoricky známé, že jsem jejich řešení dokonce dávno zapomněl, rozhodl jsem se pro vaše potřeby přeložit jeden takový přehledový návod na řešení technických potíží z NMA. Pamatujte, že nejsem zrovna počítačový freak, takže neručím za to, že třeba někde neudělám menší chybku. Proto radši konzultujte i s původní anglickou verzí. Nuže, zde je velký technický manuál alias SUMA TECHNOLOGIAE. Přišoupl jsem k tomu i starší návod na instalaci pod Win XP. Jako poděkování za toto veledílo akceptuji pokud možno zachovalé panny, v případě nouze beru i panice... petruschka


27.8.2004 . . . Fallout: Legion of Empire  -   Bonusweb: Fallout 3 - souhrn událostí


Fallout: Legion of Empire: ...je jméno nedávno ohlášeného modu pro Tacticsy od BigToma, jak jste ostatně už mohli zjistit z tohoto screenu. Volání do práce se setkalo s úspěchem a na modu už tedy dělá několik lidí, díky čemuž se dočkáme i nových map a nejenom předělaných multiplayerových (což mě tedy velmi potěšilo). I přes to by BigTom rád uvítal další spolupracovníky a to hlavně skriptery a mapery. Naopak korektorů už má dostatek :-) Pro tento mod jsem na našem foru založil vlastní sekci, kde můžete psát svoje dotazy, připomínky apod. A taky by tam měl BigTom informovat o průběhu tvorby jeho modu. Daemon

Bonusweb: Fallout 3 - souhrn událostí: Pokud se vám nechce pročítat všechny naše archívy i zprávy o F3 (které hodlám v nejbližší době aktualizovat – půl roku jsem na to nesáhl), tak pro vás mám zajímavou alternativu a to článek který včera vyšel na Bonuswebu. Pokud jste našimi pravidelnými návštěvníky a čtete vše, co se zde píše, prakticky nic nového se nedozvíte (vždyť naše stránka byla použita coby jeden ze zdrojů :o), ale pokud jste dosud událostem kolem F3 nevěnovali moc pozornosti nebo v tom máte radioaktivní guláš, tak by se mohlo jednat o zajímavé počtení :) RATMAN


26.8.2004 . . . Postapo Troika


Postapo Troika: Leonard Boyarski z Troiky zodpověděl stránce Hardwired pár otázek týkajících se postapo obrázků, které před nedávnem prosákly na veřejnost (01, 02). Pokusím se shrnout to nejpodstatnější:
Vývoj této zatím bezejmenné postapo hry začal zhruba před rokem a byl ze začátku spjat se snahou koupit licenci Falloutu. Troika nakonec bohužel Fallout nezískala a díky tomu opadl i zájem producentů o hru. Troika se tedy vrhla na Vampíří RPG Bloodlines. V současnosti ovšem opět obcházejí producenty a přes počáteční potíže (podle producentů se postapo neprodává) se nyní zdá, že by se nějaké finance mohly najít. Hra používá zcela nový engine umožňující všechny možné moderní grafické pikačoviny. Boyarski zodpověděl i otázky týkajíc se postavy na screenech a její podivné mušketo-halapartny – tenhle panák se ve hře neměl vůbec objevit. Původně jej navrhli pro úplně jiný typ postapo hry, která ale odumřela už v začátku. Vývojáři prostě potřebovali strčit do dema nějakého týpka, tak si vypůjčili tohohle. Hra by měla využívat realtime boje s možností pauzy (něco ve stylu Baldurs Gate). Troika by sice ráda použila tahové boje, ale to by už producenta nejspíš nenašla vůbec... petruschka

25.8.2004 . . . Velebáseň o Falloutu 2


Velebáseň o Falloutu 2: Pro všechny poezie milovné návětšvníky tady dneska mám epickou báseň o Falloutu 2...takže se obávám, že zaujme jenom ty, co dvojku ještě nehráli...ale co, dělal jsem na ní dva roky, tak ji prostě zveřejním! chekotay

24.8.2004 . . . Realistické Arroyo


Realistické Arroyo: Human Shield hodil na NMA nový MOD, který by měl kapku zvěrohodnit existenci Arroya. A že je CO zvěrohodňovat. Jak se proboha z vysoce technicky vyspělých obyvatel Vaultu 13 stala tlupa divochů dloubajících se zamyšleně v nose nad otázkou, čím nabrousit pitomý oštěp?! Stupidní Chrám Zkoušek se změnil v jednodušší zkouškovou trasu, což považuju za hlavní přínos MODu – tlupa pitomců žije ve stanech a hned za prdelí si postaví obří kamenný chrám naplněný pastmi. Tomu říkám efektivní využití pracovní síly. Hlavně v radioaktivní pustině, kdy se každý musí starat, aby měl zítra co do huby, jinak prostě chcípne. Změnila se i většina rozhovorů, přibylo vysvětlení, proč vlastně vymírají krávy a nastává hladomor atd... Pokud tedy máte zájem, stahujte MOD odtudlenskahletadytudy. Pokud se osvědčí, má Human Shield daleko větší plány na zvěrohodnění celého Falloutu. Mezi jiným: omezení easter eggů, odstranění většiny mluvících páračů (a ti co zbydou se budou vyjadřovat velice primitivně), návrat zátek jako platidel, zefektivnit ekonomiku New Rena a udělat tak z něj něco víc než jen na hromadu nasypané kurvy a drogy atd... petruschka

23.8.2004 . . . MMORPG Twilight War: After the Fall


MMORPG Twilight War: After the Fall: Už několik lidí (ghoulů, mutantů...) mě upozornilo na připravovanou hru Twilight War: After the Fall, jenž má být nový přírůstek do rodiny masivních multi her, za které solíte nehorázný prachy (na český poměry), ale budiž:) Celý děj se bude odehrávat kolem roku 2296 na postapo světě zničeného po dvou válkách. Ve hře by mělo být spousta mutantů zrozených díky různým genetickým experimentům atp. Vypadá to docela zajímavě možná by tvůrci mohli přimíchat trochu ingrediencí z Falloutů a udělat tak ze hry hratelnou záležitost:), pokud si chcete přečíst více podrobností, směřujte své zraky na článeček Tiscali Games. RATMAN

22.8.2004 . . . Nový FoT mod  -   Screeny z ohlášeného modu  -   Šerif ze Shady Sands 11/6


Nový FoT mod: Jestli máte málo ohlášených připravovaných Fallout modů, je tu další. Tentokrát singlplayer mod do Fallout Tactics ve stylu Awakenu. Nebudu se o něm více rozepisovat, to už udělal dostatečně sám autor:
"Ahoj hráči a fandové Falloutu.
Fallout jak jistě všichni víte, je nejlepší hrou všech dob. Víte to stejně dobře jako já, protože byste nečetli tyhle skvělý stránky na MedBrahmině. Doposud jsem jen Fallout hrál a jinak jsem se aktivně mimo hraní (což je nějakých 18 let) zabýval překlady her na kterých jsem spolupracoval: NeverWinter Nights, Baldurs Gate 2, Planescape Torment, Siege of Avalon a trošku i Divine Divinity. No ale tomu je konec, protože se mi možná pozdě ale přece dostal do rukou Fallout Tactics Editor. FT jsem sice předtím již dávno 2x dohrál ale nějak mi pořád Fallout scházel a poté co ohlásili konec projektu Fallout 3 jsem se po dlouhém pláči rozhodl zahrát pár Singl Player misí od fandů co je udělali v FT Editoru a řek jsem si, proč to taky nezkusit. Začal jsem studovat anglický manuál, občas v něm něco přeložil a najednou jsem jej měl přeložený celý. Daemon mě nabídl, že by jej dal volně ke staľení a tak vám jej velmi rád poskytnu i se svými postřehy a typy navíc dopsanými v editor readme CZ. Doufám, že se ještě někomu bude hodit :o).
TAK DOST KECŮ NYNÍ TO HLAVNÍ.
Rád bych vám všem oznámil, že již nějakou dobu dělám na modu (chcete li kampani) pro Fallout Tactics a dnes vám poskytnu některé základní informace a screeny.
Takže hra bude mít a obsahovat:
Samozřejmě nový příběh, úkoly a lokace (k obojímu se ještě vrátím), nové předměty a zbraně (nějaké vám občas poodhalím na screenech), specielní lokace, docela dost portrétů (přesně zatím 338 aby se vyřádili i ty největší maniaci při tvorbě portrétů) protože nevím jak vy, ale já se většinou snažím s postavou za kterou hraji ztotožnit a to jde velmi často jak jménem, které si dáváte při tvorbě a tak nejvíc pak v podobě a dost těžko se pak hraje za pankáče, pokud jste kudrnatý blonďák :o). To já sice nejsem, ale neodbočujme.
Nyní se dostáváme do kritického bodu. Abych nebyl za alibistu musím vám říct celou pravdu a předejít tak i možným reklamacím a zklamáním. Mám manželku (bohužel dámy jsem zadaný :o))), dítě, psa, práci, ještě jiný koníček mimo hraní, auto atd. Tak to je můj život a o co mi jde? Nooo nemám dost času na tvorbu map a tak jsem se rozhodl stáhnout ze všech webů o Falloutech (a je jich docela dost) všechny mapy jak Singl tak Multi player a z nich jsem jak doufám vybral ty nejpovedenější a pokud to šlo tak jsem se i spojil s tvůrci těchto map, abych obdržel povolení s těmito mapami manipulovat. Tohle možná některé z vás zklamalo, ale některým to možná nebude vadit a rádi si tuto kampaň zahrají. Taky velmi pochybuji, že i mnozí Singl tak Multi playerový hráči mají tolik map co mám k dispozici momentálně já. Takže ve hře budou mapy co jste na 100% neviděli. Než jsem se rozhodl tuto zprávu uveřejnit natahal jsem přes 200 map. Slušná sbírka, kterou by mi leckterý web asi záviděl.
Do hry jsem zakomponoval RPG prvky. Já vím, že v Awaken modu (mimochodem snad jediný ve světě dodělaný mod) to trochu nesedělo, ale v rámci možností se to skousnout dalo a já nechci, aby to bylo jen krvavé chození po mapě s vaším nadupaným ŽACÍM KOMANDEM. Jasně, že tam nebudou možnosti ve vašich otázkách jako ve Falloutech 1 a 2. NPC postavy budou s vámi mluvit v podstatě informativně, ale je to vymyšlené tak, že úkol buď vezmete, nebo ne atd. No však uvidíte sami.
No to je zatím vše a bylo toho dost. Datum vydání vám neřeknu i kdyby jste mě zbyli, ale věřte, nebo ne, ale pokud bych to již nyní zabalil tak už by to byla malá kampaň. Mohl bych tu sice poodhalit víc, ale tolik prostoru tu není a taky si chci počkat na vaší reakci a připomínky, které velmi rád uvítám (budoucnost se přeci teprve tvoří).
Nemám své web stránky, protože je neumím dělat a budu tak rád, když mé aktualizace o postupu při tvorbě uveřejní MadBrahmina.
Poslední věc je má žádost a dotaz na vás. Pokud by se někdo chtěl připojit, tak budu VELMI rád. Jak jsem řekl jsem zatím sám a pokud nás bude víc, tak to bude rychleji a taky asi lépe. Sám neznám všechny vychytávky editoru a potřeboval bych možná i třeba jen poradit a i to je pomoc a VELKÁ. Uplatnění by našel asi kde kdo a tak vyzívám všechny kdo se nebojí práce s editorem až napíší. Hledám i lidi co by po mě kontrolovali psané texty s úkoly, příběhem a tak, protože jsem velmi mizerný češtinář. NEBOJTE se znám pocit těch co tohle čtou a chtěli by to zkusit, jen se nechtějí vázat. Při překladech jsem se něčemu naučil a to je, že není nutné jít s týmem celou cestu, stačí jít kus, třeba jen pár kroků, pomoct a klidně svobodně vystoupit. A tohle přesně nabízím.
Váš BigTom. Tady je mail a PIŠTE, PIŠTE, PIŠTE!" Daemon

Screeny z ohlášeného modu: Aby nebylo konec zmatkům, které mě dnes trápí stejně jako necrofila hlídač hřbitova, zapomněl jsem vám ukázat screeny z připravovaného modu od BigToma. Tak tady jsou: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Daemon

Šerif ze Shady Sands 11/6: Po dlouhé době přináším šestý díl jedenáctého dílu (:-)) Vyprávění šerifa ze Shady Sands. Jmenuje se Dva hrdinní detektivové a je to už předposlední část tohohle detektivnoidního příběhu, tak se těšte na šílené rozuzlení :-) chekotay

19.8.2004 . . . Van Buren plakáty


Van Buren plakáty: ..se objevily na NMA. Procvičte si tedy zápěstí nad kulervoucím obrázkem vault kočky (btw. Vault 69 byl ten s devítistydevadesátidevíti ženami a jedním mužem) a pak oblažte své oči kresbami dvou plechových veteránů pustin. petruschka

18.8.2004 . . . Mody na Mac + pravé Cat`s Paw


Mody na Mac + pravé Cat`s Paw: Na stránce NMA se objevily nové varianty dvou Falloutích MODů na Macintosh verzi Falloutu 2. Neo Nightkin vision obsahuje: nové menu, nové přednastavené postavy s desítkovými statistikami, dva nové questy, kuši místo raketometu... New year MOD hru celkově zdrsní – více náhodných setkání, méně nábojů apod...
Zajímalo vás někdy, jaké sprosťárničky se skrývají na stránkách časopisu Kočičí Packa? Dneska mám pro vás rozluštění této věčné záhady lidstva – váš falloutí hrdina si honil kládu nad výhodným balením náhradních gumových podpatků made in Canada. Přesvědčte se sami :)). Můžete si je dokonce objednat na této stránce se sběratelskými předměty. petruschka

14.8.2004 . . . Kdy to vyjde (prý)


Kdy to vyjde (prý): Na španělské stránce Meristation se objevil první odhad, do kdy by se mohl objevit Fallout 3 – listopad 2005. Vzhledem k tomu, že v tomto období sucha je to jedna z mála zpráv o F3, tak jsem to sem hodil, ale musím upřímně říct, že tohle datum vypadá dosti podezřele. Vývojářský cyklus dlouhý jen rok a něco by svědčil nejspíš o tom, že Bethesda chce využít svůj Morrowindí engine. Na plnohodnotný vývoj hry i s novým 3rd person enginem to nejspíš nestačí. Pokud sledujete dění na NMA, jste právě svědky další bouře ve sklenici vody – fallouťáci se už na datum vrhli jako na hotovou věc a zase stahují Bethesdu z předkožky, že jim kurví Fallout a vyrábějí Morrowind s puškama... Použití Morrowindí technologie by jistě byla ta horší varianta, ta lepší (a pravděpodobnější) je, že si to Meristation prostě vycucala z prstu. petruschka

13.8.2004 . . . O co jsme taky přišli


O co jsme taky přišli: Na stránce DaC a NMA se nahromadilo několik článků, popisujících pár zajímavých prvků Van Burenu. Jelikož z Bethesda o jejich F3 zatím nevypadlo kloudné slovo, pojďme se podívat alespoň na obrané kosti BISáckého F3:
Kde se měla hra odehrávat: jihozápad USA – Arizona, Nevada, Colorado, Utah. Nejzápadnější hranice hry tvoří východní část NCR. V záplatce šlo hodně o problémy, které se vyrojily v NCR. Tvůrci si navíc už připravovali půdu pro F4 – roztrousili po hře narážky na další oblasti USA.
Města
Vlastní město:
hráč měl nejen možnost navazovat styky s různými frakcemi a městy (např. zařídit dodávky léků do určité oblasti nebo osvobodit otroky, poslat je do svobodného města a tam se s nimi opět setkat), ale mohl odkoupit zdemolovanou městskou čtvrť a pak ji spravovat podle svých schopností. Z města se mohl stát zločinecký slum nebo druhé Vault City.
Hoover Dam: Největší město ve hře a základna NCR. Město je postaveno po okrajích přehrady. Naneštěstí je starosta Dodge slabý vůdce a válka s Bratrstvem Oceli jeho popularitě taky nepřidala. I přesto je však rozhodnut držet NCR pohromadě poté, co Enkláva zničila Shady Sands.
Maxsonův bunkr: Malá základna BO. Bratrstvo se stalo pouhým stínem své bývalé moci, už nejsou jedinými strážci technologie v pustinách a nyní se snaží najít si nový cíl. Stávající vedení se ovšem snaží vrátit k původní myšlence Bratrstva a pokouší se vyrvat technologii s rukou „nižších lidí“. Tento postup jim nepřinesl mnoho přátel a Bratrstvo se začíná rozkládat zevnitř.
Nursery (školka): Poslední naděje pustin. Zde byly před válkou uskladněny vzorky čistého genetického materiálu. Skrytá základna je umístěna ve svěží a zelené krajině. Zabloudil sem i Harrold a vzhledem ke stromku na hlavě byl označen za zajímavý genetický materiál a zadržen zde strážnými roboty.
NPC
Bombay Jack:
poněkud švihlý demoliční expert.
Oběšenec: Oběšenec měl být nejlepší bojové NPC v celé hře. Ať už pěsti, nože nebo kvéry – ve všem byl mistr. Hráč měl najít všechna NPC hned na začátku, takže se pracovalo na způsobu, jak Oběšencovy schopnosti hned z kraje trochu omezit. Tato postava měla být od hlavy k patě zabandážovaná, protože má po těle ošklivé spáleniny. Fakt, že je stále tak pohyblivý, dává jen tušit, jak nebezpečný musel být před tím, než se popálil. Když jej vaše postava najde, visí zrovna na šibenici v Pevnosti Abandon – místo podobné Shady Sands. Je stále živý a pochopitelně celkem naštvaný. Když jej odříznete, přidá se k vám. Naneštěstí je Oběšenec také jedno z mála zlých NPC – znásilnění, vražda, loupež – to všechno stihne ještě před ranní kávou. Ostatní obyvatelé pustin znají jeho reputaci a pokud jej máte v partě, bude jednání s nimi poněkud obtížné.
Dogmeat: Místo Dogmeata měl ve Van Burenu zastoupit poněkud přerostlý rotveiler. Díky mutacím byl trošku větší, zlejší a drsnější než normální pes. Získat jej do party byl celkem oříšek. Někteří domorodci (Hangdogové, kteří uctívají psy) mu přezdívají Ďáblův pes a mají jej za zlého ducha. Pokud jej zkrotíte a ukážete se s ním ve vesnici Hangdogů, vysloužíte si okamžitý respekt a pozici šamana. petruschka

8.8.2004 . . . Co jsme se to dozvěděli ze staré ankety?


Co jsme se to dozvěděli ze staré ankety?: Jelikož se v poslední době děje jen to, že se nic neděje, tak jsem se rozhodl aspoň okomentovat výsledky minulé ankety, jejíž otázka zněla: Co říkáte na možnost Falloutu 3 z pohledu 1. osoby a real-time boji? Nuže, výsledky nebyly ani moc překvapivé:
Uff, cože? ZASTŘELTE MĚ! To raděj umřu................................................................23%
Děláte si ze mě kozy? NIKDY!.......................................................................................55%
Vidět postapo svět vlastníma očima může být zajímavý, ale real-time boje ne..16%
Chci izometrický pohled a k tomu real-time boje........................................................2%
Jasně, proč ne, to nemůže dopadnout špatně............................................................4%
Jak je vidět, tak zdejší návštěvníci jsou praví Fallouťáci v jejich žilách koluje ta správná radioaktivní krev! :) Drtivé většině by se takový Fallout nelíbil a já se ani nedivím, už by to prostě asi nebylo to pravé ořechové. Ono (ne)velké procento těch co hlasovali pro pohled v 1. osobě snad lez přičíst na vrub zbloudilým duším, co sem vešli jen čistě náhodou... nebo si opravdu myslíte, že by to bylo ono? Podle mě by to spíš dalo Falloutu pořádně na prdel :-/
Nová anketa je trochu odpočinková, už nějaký ten pátek nám na fóru probíhá debata o tom, která rodina v New Renu je nejlepší, tak jsem zvědav na výsledek ;) RATMAN

5.8.2004 . . . Van Buren vozítka  -   Never Winter Nights 2  -   Yurop povzbuzení


Van Buren vozítka: JE Sawyer odněkud vyhrabal ztracené obrázky vozidel a postnul je na NMA. Zamáčkněte tedy nostalgickou slzu a uľijte si aspoň popisu těchto motorových mazlíků:
Motokára: Boudicca-78/S, spolehlivá moderní motorka uľívaná Britským královským ozbrojeným sborem, Arabská divize. U.S. Národní garda je pouľívala v době karantény těsně před válkou. Motor o síle 78 koňských sil potřebuje malé energo-články. Za sedadlem řidiče je malý zavazadlový prostor.
Pouątní bugina: Stroj vzniklý svařením několika ocelových rámů a přidáním motoru o síle 133 ks. Díky provizorním sedačkám a navařeným madlům uveze aľ 6 pasaľérů. Bugina vznikla někdy po válce a byla ponechána svému osudu uprostřed pustiny patrně po útoku nájezdníků. Nemá ľádný úloľný prostor.
Policejní Anton: Detroit Motor Cars Police Interceptor. Prostě policejní kára. Jede také na energo-články.
Tirák: ...jsme tu sice měli uľ včera, ale takhle je to aspoň vąechno hezky pohromadě petruschka

Never Winter Nights 2: ...bude vyvíjen firmou Fearguse Urquhuarta Obsidian. Sice to moc nesouvisí s Falloutem, ale Obsidian je nerozlučně spojený s historií BIS a tak si určitě zaslouľí alespoň zmínku. Pokud máte zájem, tady si přečtěte tiskové prohláąení, plné tradičního amerického juchání a optimismu. petruschka

Yurop povzbuzení: Na stránkách Fallout Yuropu se objevila nová aktualizace. Její poselství je zjevné - přesvědčit vąechny ty, co přestávali v tento projekt věřit, ľe se na něm jeątě pořád pracuje. A pro potvrzení těchto slov přibyly tři (jako vľdy) velmi povedené concept arty made by Boomer. Nový andílek, medvědí monstrum, které by jste rozhodně nechtěli potkat v noci, kdyľ se vracíte z hospody a náhled na staré městečko. Daemon

4.8.2004 . . . Přívěs  -   For Free  -   Jeątě Van Buren


Přívěs: Na stránce DaC se objevil obrázek přívěsu, o kterém jsem psal v předchozím příspěvku. Jedná se o originální Airstream z padesátých let. Vskutku kultovní kousek, kterého byly svého času plné silnice a dnes platí za cennou sběratelskou relikvii. Obdivujte ZDE.
K vozidlům se vyjádřil i Sean K. Reynolds – ke kaľdé káře se měl poutat dlouhý řetezec questů, na jejichľ konce teprve čekalo funkční vozidlo. Navíc prý byl součástí jednoho větąího úkolu i let v raketě.
PS: Sawyer jeątě odněkud vyhrabal koncepční obrázek přívěsu i tahače... Obrázků by bylo víc, ale ta Hervova běhna Sean K. Reynolds je prý ztratil! petruschka

For Free: Pokud vládnete dostatečně angličtinou a patříte mezi uhrovité pubertální panice, jejichľ ľivotní náplní je házet padesátistěnnýma kostkama nad nějakou tou deskovou RPG hrou :) , mám tady pro vás ąiroký výběr volně ąiřitelných postapo her. petruschka

Jeątě Van Buren: JE Sawyer připomněl na fóru NMA starý Fallout 3 vyvíjený původním BIS. No, je to uľ jen taková historická zajímavost, ale proč si to nepřeloľit. Takľe jdeme na to, aneb drásání starých ran.
K dispozici mělo být pět vozidel:
Vlak – k tomu se moc říct nedá. Jede samozřejmě jen po neporuąených kolejích.
Motorka se sajdkárou – rychlá, moc neľere, lze upgradovat kulometem na sajdkáře. Pobere 3 lidi.
Pouątní bugina – průměrně rychlá, lze upgradovat větąími koly a bugina pak jede i po velmi náročném terénu bez postihů. Pobere asi 4 lidi.
Policejní auto – rychlé, lze upgradit vstřikovačem, čímľ se z antona stane nejrychlejąí auto ve hře. Pobere 6 lidí a na zadním sedadle se můľete ąmajchlovat s divoąkama.
Náklaďák s návěsem – pomalý, hodně ľere a pohybuje se jen po lehčím terénu, ale lze na něj naloľit vąechna odstatní vozidla (aľ na vlak samozřejmě). Můľete za něj připojit starý karavan a získat tak mobilní laboratoř pro vědecky zaměřenou postavu a téměř neomezený skladovací prostor. Pobere 6 lidí (z čehoľ plyne, ľe 6 byl asi finální počet vaąich NPC).
Podle jednoho článku z PCZone se měla hra odehrávat deset let po F2 a mohli jste se setkat také se Sulikovou sestrou jménem Kuritsu... petruschka

3.8.2004 . . . Troika nespí!


Troika nespí!: Firma Troika, sloľená převáľně ze zaměstnanců BIS a veteránů Falloutu, nyní vyrukovala s velice zajímavými screenshoty své nové hry. Snad si jeątě vzpomínáte na kdysi dávno uveřejněné – nebo spíą prosáklé na veřejnost – konceptuální obrázky s postapo tématikou. Můľete si je připomenout v galerii NMA. Nyní k nim přibyly 2 screeny (01, 02) uľ přímo ze hry, přesněji řečeno z technického dema, zobrazující jakéhosi chlápka v hábitu jako z Duny a s velice zajímavou zbraní. Na první pohled byste řekli halapartna, při bliľąím zkoumání vyjde najevo, ľe je to dlouhá muąketa s jakými sekáčkovitým bajonetem na konci hlavně. Hra je 3D s enginem velice podobným Never Winter Nights. Nejspíą bude moľné s kamerou volně poletovat kolem své postavy a přibliľovat se nebo vzdalovat, dle libosti. Musím říct, ľe při pohledu na tyhle screeny jsem opravdu zalitoval, ľe IPLY neprodal práva na F3 Troice. Kaľdopádně ale máme alespoň o jednu kvalitní postapo hru postaráno, kdyby Bethesda zklamala... btw. a» mě peklo pohltí, jestli auto na druhém screenu není ta stará kára seriálového Colomba!
PS: Jak jsem si teď vąiml, je tahle hra zatím odsunuta ad acta a Troika se zatím naplno věnuje svému vampířímu RPG. Dokončeno bylo jen technické demo, takľe je na tom hra podobně jako Van Buren. Doufejme, ľe neskončí stejně... petruschka

-zpět-

Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..