Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.


ARCHIV - ZÁŘÍ 2003

-zpět-


28.9.2003 . . . IPLY vs. Vivendi  -  Sawyerova energozbroj  -  A vítězem screenshotu měsíce se stává...  -  Renegade 2: Thinking of revenge


IPLY vs. Vivendi: Na stránkách NMA se objevily závažné zprávy o právnických tahanicích mezi Interplay a Vivendi Universal. Začetl jsem se do právnických materiálů - usnul, přečetl druhou větu – usnul, přečetl třetí větu – usnul..... Ovšem co bych pro vás neudělal, nakonec jsem ty nudné manažersko právnické bláboly přelouskal všechny a na klávesnici, kterou jsem ve spánku oslintal, vám teď ťukám stručnou verzi celého sporu:
Vivendi - distributor her IPLY – údajně porušil smlouvu s IPLY tím, že firmě neplatil a navíc neoprávněně vybíral prostředky z rezervních fondů. IPLY se rozhodlo smlouvu s Vivendi zrušit, ale Viv. se následně obrátilo na Los Angelský soud, aby ten určil vzájemné povinnosti obou subjektů a zabránil IPLY v uzavření smlouvy s jiným distributorem. Ještě nespíte? Tak dál.
K celé situaci se vyjádřil i Herve Caen (předseda IPLY a vůbec pohlavár největší). Ten si postěžoval, že prachy, které jim dluží Vivendi pořád ještě v kapse nemají, ale slibují si mnoho od chystaných projektů BG: Dark Alliance 2 a FOBOS, pro něž shánějí nového distributora.
Mnohem zajímavější je ovšem vyjádření Damiena Folleta. Ten nás postrašil, když prohlásil, že pokud by se IPLY položilo, znamenalo by to patrně úplný konec i pro BIS. Tyto dvě firmy jsou spolu spojeny příliš pevně na to, aby se BIS prostě oklepalo a našlo si nového producenta.
Trochu mne nicméně povzbudila řeč JE Sawyera, který na otázku, zda nechce raději opustit potápějící se loď, odpověděl ve smyslu, že by se pak nemohl podívat sám sobě do očí. Pracuje prý zrovna na projektu, který si doslova vymodlil a toužil po něm už od roku 1999 a nemůže se dočkat, až hráčům Falloutu představí hru, na kterou všichni tak netrpělivě čekali. petruschka

Sawyerova energozbroj: JE Sawyer vyzbrojil svého avatara na fórech IPLY jakousi modifikovanou verzí staré známé energozbroje. Jelikož zrovna stejně není žádný lepší materiál ke spekulacím, můžete se dohadovat, jestli snad jde o návrh energozbroje pro F3.... petruschka

A vítězem screenshotu měsíce se stává... : Snake se svým Frankem v trablech! :) Tento měsíc do soutěže přibyli dva nový soutěžící, Kubu a jeho Sadáma už znáte, takže nějaký popis přeskočím a hnedle hupnu na druhý screen, který zaslal FoSKo. Je na něm vyobrazeno natáčení známého a oblíbeného televizního pořadu v Gecku… screen se zove Chcete mě? :) Hlasovat můžete jako vždy zde. RATMAN

Renegade 2: Thinking of revenge: První část mé povídky skončila a já jsem slíbil, že příběh bude pokračovat. No a protže sliby se maj plnit havně o vánocích, včera jsem se konečně odhodlal k sepsání prvního střípku nové povídky ::fanynky jásají, ačkoli taky nechápou to s vánocemi:: Podtitul R2 je anglicky z prostého důvodu - 1. aby se to hodilo k R1 a 2. vypadá to líp:) a v překladu by to mělo znamenat něco jako "myšelnky na pomstu". (Pokud je to blbě, tak se mi prosím angličani ozvěte) Dnes je to jen opravdu takový krátký úvod, čili intro, když už jsme v té cizí řeči :)) Takže starý příběh znovu ožívá: Renegade 2: Thinking of revenge: ( A D! P H R )Pokračování Renegade: life out of BOS. Od posledních událostí již uplynulo několik let. Třináctka zabil vůdce a svět přežil. Nick, nyní jako lovec odměn, má však stále s určitými lidmi nevyřízené účty... A abych nezapoměl - u příležitosti vydání R2 je nyní pro ty, kdož ještě nečetli R1 k dispozici toto dílo ke stažení v .doc tady... Harley

27.9.2003 . . . Tylerovy povídky


Tylerovy povídky: Tak už jsem zdárně přežil první školní týden a dostávám se konečně k tomu, abych uvedl dvě Tylerovy povídky, které vám už dlužím pěkně dlouho. Takže sorry za zpoždění, tady je máte: Země vycházejícího slunce: ( V ) Kutil s pomocí kamarádů opraví předválečnou stíhačku a vydává se na cestu přes oceán... Sběratel: ( V ) Příběh o poválečném majiteli dobře ukrytého muzea... Harley

24.9.2003 . . . Davin a Miria MOD


Davin a Miria MOD: Tento nešťastný sourozenecký pár, který si téměř od každého hráče vyslouží za svou neschopnost kulku do hlavy, se konečně dočkal MODerského vylepšení. Stone-D uveřejnil na NMA nový MOD, který by měl umožnit alespoň Mirie (možná i Davinovi, to jsem nepochopil) levelovat a navíc jí přidává spoustu nových textů. Nevím jak vy, já se nechával s Davinem vždycky počestně rozvést otcem Tulym v New Renu, jelikož se prostě ještě necítím dostatečně zralý na pevný vztah, ale jeho neschopnost mi absolutně nevadila. Za večerních táborových orgií si to totiž vždycky tvrdě odpracoval... Dodnes vzpomínám na jednu party s Marcusem, představte si, ten vám ho má dlouh.... erhm, no nic.
Pro opravdové hajzly tady mám ještě jeden typ – odpráskněte svou drahou polovičku, vraťte se k jejímu otci a popiště mu co nejbrutálněji, jak jste jeho milované dítko rozkuchali. Fotra trefí šlak a karmické body půjdou dolů jedna radost... petruschka

23.9.2003 . . . Nová hra Troiky


Nová hra Troiky: Podle dohadů, které jsem zachytil na stránce NMA, se zdá, že firma Troika chystá novou sci-fi hru z postapokalyptického prostředí. Jak asi víte, velká část osazenstva Troiky pracovala na původním Falloutu a mají na svědomí i skvělá RPG jako Arcanum a Greyhawk. Leccos snad napoví obrázky ke hře - první, druhý, čtvrtý a třetí, který měl správně následovat po druhém, ale zrovna jsem na něj neměl náladu... Další zajímavé obrázky by měly být i na stránce autora těchto návrhů... Jen pro informaci – mimo téhle zatím tajené hry chystá Troika i akční RPG na motivy Vampire: The Masquerade z prostředí na světlo a česnek alergických krvesajů... petruschka

22.9.2003 . . . Povídka Xenophobia


Povídka Xenophobia: Kolega Ratman nemusí zoufat nad poklesem aktualizací - nám středoškolákům začala škola dříve a první vlna se přes nás již přelila. Všichni hrdinně čelíme náporu zlých profesorů a bráníme naši vlast a zdravou mysl, sborově řvouce "Kill them all!!!" No a mně ještě navíc zbývá něco času na psaní povídek takže tady pro vás mám svou povídku Xenophobia: ( V! P ) Zrada a nenávist jsou přirozené součásti lidské mysli. A obvzvláště lidé nenávidí tvory, kteří jsou jim cizí, a kterých se bojí. chekotay

21.9.2003 . . . Doplnění humoru


Doplnění humoru: Jak jsem před časem slíbil, do humoru jsem doplnil nějaké věci ze screenshotu měsíce, toť pro dnešek odemne vše, zítra už mi začíná škola (vlastně většině osazenstva vaultu:), takže asi už nebudeme aktualizovat tak často jako doposud… ach jo :-/ RATMAN

19.9.2003 . . . Shadow Vault: Rozhovor


Shadow Vault: Rozhovor: Na stránce Tiscali Games se objevil zajímavý rozhovor s tvůrci připravované tahové strategie s prvky RPG- Shadow Vault, o které jsme vás již dříve informovali, neboť hra bude pravděpodobně dosti slušně "kopírovat" svět Falloutu. Z rozhovoru se například dozvíte trochu více o příběhu, něco o jednotkách a samozřejmě i o misích, doufejme jen, že hra bude stát za to a nebude to jen samé BUM! BUM! Ratatata, jsme v přesile, na něééééééééééé!!!! :o) RATMAN

18.9.2003 . . . Dimsova dílnička  -  Fallout Morrowind MOD?


Dimsova dílnička: Dims, tvůrce moderských nástrojů pro Fallout, se rozhodl uvolnit zdrojové kódy svých výtvorů (Mapper, DatExplorer, FrmEditor a ModRunner – všechno byste měli najít v downloadech). Pokud tedy patříte k počítačovým Přemkům Podlahům, můžete si nyní sami upravit vlastnosti těchto prográmků. Vzhledem k rostoucímu počtu českých MODů snad nezůstanou dlouho nevyužity. Dimsovu stránku najdete zděs... petruschka

Fallout Morrowind MOD?: Dnes i přes moji pracovní a přípravně-školní vytíženost vám přináším malou aktualizaci- konkrétně se jedná o mail jednoho Fallout-maniaka, který chce stvořit něco velkého, ale sám na to nestačí:
Nazdárek Šílená brahmíno, Ratmane, Harleyi, Daemone, Petruschko a vy ostatní, co k VŠB patříte.
Mám takový malý (sakra velkej) nápad a problém. Možná znáte božské RPG (dungeon) The Elder Scrools II: Morrowind. Pokud ne, tak je to kurefsky velká, dobrá, propracovaná (viz vlastnosti Falloutu) hra. A k originální verzi -kterou mám- je editor. To CD s editorem je plné. A ten editor umí VŠE. A pokud přidáte 3D studio MAX a malou úpravu, umí toho ještě víc. A teď k tomu problému- Mám Morrowind. Mám editor. Mám Fallout1. Fallout2. Fallout Tactics. Fallout Tycoon. Sem Fallout-maniac a mám nápad- kopletním módem předělat Morrowind na svět alá Fallout- NE na F1, F2 nebo, nedejbože, FT, ale na hru se světem Falloutu, Supermutanty v čele s profesorkou zeměpisu (protože vypadá, jak kdyby spadla do kádě s FEV), Enklávou v čele s Klausem (taky tak akorát na odpal atomofkou ;), Ghouly v čele s Harroldem, Energozbrojí a Starší v řele s sekerou. A k tomu potřebuji textury, modely zbraní, nápady na questy (z povídek?), nápady na příběh atd.. A vaší pomoc se sháněním těchto věcí. Takže- modely zbraní, fotky, oobrázky Zbrojí (NUŤNĚ potřebuju Energozbroj z F1- v Morrowindu nic podobného není) atd... Prosím, pomozte mi, a než jedna dvě hlavice dopadnou a než stihnou nekropolisané zmutovat v Ghůly, budete tu mít Fallout v 3D beze strachu -"Bude to Fallout Tactics!", "Poserou endžajn!" ( brrrrrr, to je hrozný slovo) atp. Předem a s nadějí díky Skull

Zní to zajímavě, nevím sice ani jak Morrowind vypadá a pomalu ani co to je (neukamenujte mě, ale halt, co dělají Score a pLevel s CD nemám absolutně o nových hrách páru:-/), ale jelikož Falloutu není nikdy dost, musí být každý takováto snaha náležitě podpořena. Takže milí schopní grafici, své nabídky pomoci pište na Skullův e-mail, bude-li vás dost, možná se dočkáme další skvělé pařby (což ovšem neplatí pro nás s třetihorníma komplama:-/) RATMAN

14.9.2003 . . . Ratmanova oblíbená :)  -  Matrix MOD pro Fallout Tactics


Ratmanova oblíbená :): pauL sepsal povídku, která se našemu taťkovi krysošmoulovi určitě zalíbí :)) Jmenuje se totiž Krysa: ( V ) Chudáka Karla všichni považují tak trochu za blázna. Svým neustálým vyprávěním o jeskyni s obrovskou krysou však přesvědčí siláka Kellnera aby to s ním šel prozkoumat... Harley

Matrix MOD pro Fallout Tactics: Po delší době je tu nový MOD do Fallout Tactics, který stvořil TJ Master Duke. Jak již název napovídá, týká se Matrixu- v první misi totiž začínáte s Neem, Trinity a Morpheem, jejich statistiky jsou úměrné filmu- tj. jsou v podstatě neporazitelní… vlastně úplně neporazitelní, protože pokud mě paměť neklame, tak na Agenta Smitha ve FT nenarazíte :o) RATMAN

12.9.2003 . . . Malé nalákání k Fallout: Revolution :)


Malé nalákání k Fallout: Revolution :): Asi už jste si stačili všimnout, že se náš český MODotvůrce Snake nějak odmlčel, ale nebojte se, on se nám brzy vrátí s novým MODem nazvaným Fallout 2: Revolution. Mno o co v něm půjde? Jas se můžete sami přesvědčit tuna, tak půjde o celkem velké změny na poli předmětů… a dalších zatím utajovaných skutečností o kterých ví jen pár zasvěcených :o))) Dále tu ještě máme náhled úvodní obrazovky a to je vše přátelé... zveřejnění dema mám zakázáno… no halt budete muset počkat na finální verzi. Předpokládám, že Snake bude stále ještě shánět nějaké pomocníky, hlavně schopné grafiky, takže pokud chcete přiložit ruku k dílu, máte možnost:) RATMAN

11.9.2003 . . . Resurrection update  -  Yurop update


Resurrection update: Mno, aby těch projektových aktualizací nebylo málo, tak dnes se aktualizovaly i stránky Fallout 1.5: Resurrection. V aktualizaci naleznete toliko očekávané screenshoty (dva) a propagační wallpapery (taky dva:) + přivítání čerstvé posily týmu. Jinak i sem píšu výzvu schopným mapperům a scripterům, aby se k nám připojili, neboť místa pro ně je stále dost a čím více nás bude, tím dříve se ze hry můžeme radovat. RATMAN

Yurop update: Dnes se na stránce Fallout:Yurop objevil nový update, který dokazuje, že ten předchozí nebyl naplněn planými řečmi. Tentokráte se kromě obvyklých obrázků koná i něco zajímavého textu. Tak se hned klikejte podívat, já už znova psát nebudu, že Fallout:Yurop je připravovaná totální modifikace Falloutu 2, protože už to stejně víte a můžete se to dočíst na dané stránce :-) Daemon

9.9.2003 . . . IanOut 3.1 MOD   -   O robotech a jiných breberkách v F3   -   IWD2 vs. F3


IanOut 3.1 MOD Ze stránky NMA pochází zpráva o tom, že moder Sztupy dokončil betaverzi svého MODu IanOut pro F1, o němž jsme tu před hodnou dobou informovali - tahejte odtud + nějaké skríny. Sztupy si klade nemalé cíle, nejde totiž pouze o další z řady modifikací, ale o kompletní překopání enginu, v němž by mělo být nyní mnohem snazší vytvářet si vlastní MODy a umožňuje i vyšší rozlišení a barevnou hloubku. Bohužel zatím není možno převádět si dřívější modifikace do IanOutu a naopak, ale i na to snad časem dojde. Nezapomínejte ovšem, že zatím jde jen o betaverzi, v níž chybí velká část funkcí... petruschka

O robotech a jiných breberkách v F3 Opět jsem vymetl virtuální kouty IPLY fór a smetl na jednu hromádku různé více či méně zajímavé novinky o F3. Posuďte sami, nakolik jsou následující informace zajímavé:
O NPC a jejich domovech: Tvůrcům F3 se nelíbí klasický přístup RPG, kdy vkročíte do cizího baráku, prošmejdíte jim šuplata, nakouknete pod postel a ojedete ženu a psa a příslušný enpící se po vás ani neohlédne, zatímco jiná (questová) postava se rozječí, sotva vkročíte do baráku. V F3 by měli NPC reagovat každá jinak – jeden vás pošle do prdele, druhý se vyděšeně schoulí v koutku a volá maminku, třetí běží pro hlídku a čtvrtý vás počastuje dýkou do ledvin...
Real time a mířené rány: krátce – real time boj nebude mít žádný vliv na množství tělesných partií, které budete moci počastovat kopance, střelou nebo bodnou ranou...
Přežije „vědecky“ zaměřená postava střet s těžkooděncem vyzbrojeným rotačákem? Na tuto otázku odpověděli tvůrci napůl v žertu, že vědátoři budou mít možnost zkonstruovat si vlastní ochranné bojové roboty. Nakolik to mysleli vážně zatím není známo... petruschka

IWD2 vs. F3 Do vývoje F3 je údajně vkládáno 3x více času než do bojového RPG IWD2, takže nějakých zanedbání se snad bát nemusíme. Na druhou stranu tvůrci připouštějí, že implementovat do hry multiplayer a real time nebyla zrovna jejich touha největší a udělali to vlastně na nátlak producentů a trochu i na úkor jiných RPG vychytávek.
JE se kapku rozkecal i o (odloženém) projektu Jefferson a o tom, jak neuvěřitelně komplexní a propracovaný byl vývoj postavy a dialogy. Ty se vyvíjely v závislosti na schopnostech, skillech, vyznání postavy, rase, reputaci (6 stupňů, které se ještě dále dělily na podstupně a reputaci v jednotlivých regionech), 16 jakýchsi „přídomků“ atd... Ch. Avellone, známý to tvůrce skvělých a rozsáhlých dialogů, prý doslova vyhořel na druhé nejrozsáhlejší lokaci hry. Jak to tak vypadá, přišli jsme (snad jen dočasně) o skvělé RPG. F3 už nebude zdaleka tak propracovaný, ovšem rozhodně se prý nebudeme cítit ochuzeni. F3 není nijak ošizený, to jen Jefferson byl monstrum mezi erpégéčky... petruschka

7.9.2003 . . . Jedna mikro, druhá delší


Jedna mikro, druhá delší Dnes opět něco z klubu mladých vaultích čtenářů... Tak si říkám, že nedávno překopaná stránka povídek už za chvíli taky nebude dostačovat... Takže další dvě - Mahony d'Tris a jeho dílo Enclave strike: ( V ) Mikropovídka o sniperovi který číhá na vojenskou karavanu... a Lister Ister uvádí: Mise Evropa: ( A V! ) Tento příběh se odehrává po smrti Kalkulátora. Bratrstvu docházejí suroviny, a tak vyšle do Evropy jednotku pod velením generála Andrewa Harrisona... Harley

6.9.2003 . . . Realistic Gun MOD n.2   -   Greyhawk dokončen   -   Project Salus   -   Originální humor


Realistic Gun MOD n.2 Pokud vás zaujal Toleotův nový MOD pro FoT, můžete si nyní stáhnout i multiplayerovou verzi (439kb). Nějakými úpravami prošla i single verze (6,92Mb). Novinky se týkají hlavně možnosti vybrat si mezi modifikovanou a starou verzí některých úprav (třeba Pip-Boy) a „odemknut“ byl batoh, chemické, kouřové a jakési zamotávací (předpokládám, že vystřelují sítě) granáty.... petruschka

Greyhawk dokončen Jak si některé bystré hlavinky jistě vydedukovaly již z titulku, hra Greyhawk: Temple of Elemental Evil byla dokončena. Informuje nás tak stránka Tiscali Games. Snad si vzpomenete, že má jít o fantasy hru na bázi třetí edice D&D, vyvíjené Troikou. A proč o tom informuju tady? Protože tým Troiky sestává z velké části z vývojářů původních dvou dílů Falloutu a navíc má být velice erpégéčkoidní v tom nejkladnějším slova smyslu - tzn. různá řešení nepřeberného množství questů, propracovaný herní systém, různá hra pro různé typy postav a nejen různá zakončení, ale dokonce i několik rozdílných začátků. U nás se má Temple objevit koncem října i s českým manuálem. Doufejme, že nebude podobným zklamáním jako Lionheart, o kterém se mnozí recenzenti zmiňují jako o klonu Diabla, který sice má ucházející první polovinu, ale zbytek hry se pak zvrhává už jen v bezhlavé pobíhání a vraždění monster... petruschka

Project Salus je nová hra, která se bude ucházet o ocenění kritiků na Independent Games festivalu. Díky NMA za upozornění. Zjednodušeně by se dala tato hra popsat jako post-apo Sim`s. Ujmete se v ní role velitele podzemního krytu, do nichž se obyvatelé USA uchýlili po vypuknutí mezinárodní atomové války o poslední zbytky nafty (...to mi něco připomíná... nějakou hru na F... Vám ne?). Je jen na vás, jak budete kryt řídit, jaký druh zásob a vybavení si na začátku zvolíte a jestli se rozhodnete izolovat od zamořeného zbytku světa nebo vystoupíte na povrch a vybudujete novou civilizaci. No řekněte sami, nechtěli byste se zúčastnit takového znovutvoření civilizace a v zájmu vlasti nadělovat svůj genofond v tekutém stavu všem plodným, mladým, krásným... slint... děvám v krytu? To všechno samozřejmě jen pokud Project Salus na festivalu uspěje a najde nějakého zainteresovaného vydavatele. Jinak by taky mohl dopadnout jako Static – vzpomínáte si ještě někdo? Ne? Tak vidíte... petruschka

Originální humor Dámové a pány, nyní prosím zbystřete svoji pozornost, neboť od Kuby došly hned tři skvělé obrázky do humoru a to ne jen-tak obyčejné! První je sice z klasického soudku a jmenuje se Driver, ovšem další dva spojují dvě moje oblíbené věci- první je Fallout a druhou... na to z obrázků přijdete sami,ne? :) Jen se podívejte- tady je Springfield MOD a zde zase Prezident Homerson, tak co, už víte? :) RATMAN

4.9.2003 . . . 2221 4


2221 4 Čtvrtou a zároveň závěrečnou část Tylerovy povídky 2221 si můžete přečíst tuna. Jo a připravte si kapesníky, dopadne to pěkně depresivně... :)) Harley

3.9.2003 . . . Patchi-patchi-patchičky  -  Realistická modifikace FoT  -  Něco z literární tvorby  -  Real MOD v1.0


Patchi-patchi-patchičky Celestial na stránce NMA zveřejnil záplatu na svůj neoficiální F2 patch. Měla by opravovat chybu při opouštění místnosti s reaktorem v Enklávě a přidat chybějící Rangerskou mapu. Stahovat můžete hned ze dvou míst - ztohodlenctoho anebo ztohodruhého. petruschka

Realistická modifikace FoT Na NMA se objevila modifikace Realistic gun MOD chlápka s nickem Toleot. První „realistická“ úprava spočívá v přidání prefabrikovaného charakteru jménem Neo, oplývajícího nadlidskými schopnostmi známými z Matrixu. Následuje seznam celkem nevýrazných opraviček (nové obrázky xichtů, zbraně navíc...) jimž samozřejmě dominuje úprava účinku zbraní, který by teď měl být realističtější (podle autora). petruschka

Něco z literární tvorby Z povídek co neustále chodí dnes servíruji jen něco menšího od Hnoje: Amores Perros: ( V ) Krátký příběh muže, který neváhá pomoci v nesnázích neznámé ženě a jeho dobrý skutek se mu později vrátí... Další zase zítra... Harley

Real MOD v1.0 Jako již skorotradičně tu máme další MOD od Snakeho... no i když... tentokráte se nejedná čistě o jeho díle, neboť Real MOD v1.0 je kombinací několika jiných MODů, které Snake hodil do jednoho balíku, čímž nám ušestřil nervy při jejich kombinování:) Takže, které věci konkrétně obsahuje? Jedná se o B-TEAM MOD, který mění vzhled vašich parťáků, podle zbroje, kterou jim nasadíte, dále se mění vzhled auta, řeší se problém s municí JHP, perk Tajemný cizinec už není tak na houby a máte možnost stahovat ohnivé geckony… ufff, snad jsem na nic nezapomněl:) Instrukce, stejně jako seznam MODů a změn je přiložen, takže si to kdyžtak překontrolujte.
Mimochodem- pokud se i vy chcete zapojit do tvorby MODů, napište Snakemu, který shání pár pomocníků a nějakého schopného grafika… RATMAN

2.9.2003 . . . Šílený Max opět v TV  -  Sadám stále žije...  -  Nový rychlo-nožka :-/


Šílený Max opět v TV Díky Comusově upozornění jsem se dozvěděl, že tento týden budou na Primě v noci ze čtvrtka na pátek dávat druhý díl Mad Maxe. Poběží pro všechny co musí ráno vstávat v dosti nepříznivém čase 00:05, takže vlastně už v pátek. Sám Comus si toho všiml pouze náhodou, protože je film v programech udáván pouze jako "Bojovník Silnic". Zdá se, že první díl je našemi televizemi stále přehlížen a nebo ho možná dávali pod nějakým krycím názvem, které každý přehlédl. Takže i vysílání třetího dílu, který už ale není tak kvalitní, je ve hvězdách. Všem co film Mad Max 2: The Road Warrior ještě neviděli, doporučuji nenechat si ho ujít. Ti co ho už viděli, vědí, že si ho nemají nechat uniknout a tak jim to připomínat nemusím :-) Daemon

Sadám stále žije... Z dobře informovaného zdroje se nám podařilo zjistit, že Sadám Husajn stále žije a že bude mít ve Falloutu i svou roličku. Přišel na to Kuba, kterýžto nám típnul do screenu měsíce důkaz, ale jelikož je do nového kola ještě daleko a je to dobré a originální, udělal jsem vyjímku a do humoru to zařadil mnohem dříve, tak se pěkně kochejte:) RATMAN

Nový rychlo-nožka :-/ Bohužel, je to tak- po měsících mého kralování jsem byl Kubou potupně sesazen, předběhl mě dokonce o dva dny, čímž posunul laťku pořádně vysoko. Samozřejmě, že takhle dobrý čas se neobejde bez náležité pozornosti, proto, mi musel podrobně vysvětlit, co, jak a kde přesně udělal + poslat nějaké důkazy, tohle píšu pro ty, kteří by se v budoucnu hodlali soutěže účasnit, že to není zas tak jednoduché:) Takže výsledný žebříček je tady ... už je to pěkná bleskovka :) RATMAN

1.9.2003 . . . True Lies a Klint SE MOD  -  Nový Wallpík


True Lies a Klint SE MOD Nejznámější (a také asi jediný:) český tvůrce modifikací, Snake, opět zazářil a poslal své výtvory. Prvním je MOD nazvaný True Lies, neboli Pravdivé lži- už podle názvu můžete odhadnout, co asi dělá:) Ano- převádí do reality fámy známé s internetu, kromě nedávno stáhnutelné BFG zde najdete i Klingonskou dýku, víc snad až v dalších verzích. Druhým příspěvkem je Klint Velkorysí Second Edition, kde najdete popisky černé díry a Frankova brnění, které v původní verzi chyběly. Dále jsem udělal prezentačku Madbrahmin MODu, takže nevěřící Tomášové se mohou přesvědčit, že se opravdu mění vzhled vaší postavy:) No a jelikož už se nám download F2 pěkně rozrostl, musel jsem jej trošku rozdělit, čili modifikace mají svoji zvláštní stránku. RATMAN

Nový Wallpík Tentokráte od Jamese. Jmenuje se Bob´s a jak již názef napovídá, nenajdete na něm nic jiného, než Bobovu prodejnu ojetých autíček:) RATMAN

-zpět-

Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..