.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. galerie .. kniha hostí .. fórum .. archiv ..
Smejki, 2008-12-23 06:08:09, Twenty Sided

Další Shamusova analýza - The Power of the Atom

Shamus Young si tentokráte vzal na paškál levnou zápletku, která stojí za odpálením Megatonu. Sám si myslím, že by se za ní styděl i autor nejprůměrnějšího Harlequina. Ne tak Bethesda, která celou zoufalost (nad kterou je radno radši nepřemýšlet) kamufluje dechberoucím výbuchem jaderné pumy. Vzhledem k tomu, že se Bethesda celým questem chlubila už v presentačních videích, asi žádné informace nelze považovat za spoilery. Dost řečí. Tady je překlad.

Sdílet na Facebooku
Autor: KeinOdesláno: 10:51, 23.12.2008ID: 7080ecNahlásit Vaultmasterům
Celkově se v městech nedá nic moc dělat, a tempenny jako bos vám je úplně u prdele nemá žádný smysl, je tam prostě daný, nedá vám žádné jinačí úkoly, jeho "byt" je prázdný, nic se o něm nedozvíte, prostě tam ,jen, je a prostě se stím smiřte....to samé platí o dungech například v Old Olney, kde se vzala v tom podzemí ta lékařská zbroj ? proč tam byla ?

Nevím proč ale předevčírem jsem měl slabou chvilku tak jsem se koukal na F3 modifikace, tak sem si řekl, že je zkusím a znovu nainstaluju Fallout3 a začnu hrát, bylo to o něco lepší, ale to co mi na F3 vadí, mi žádná plugin nepřinese, je fajn že mám hezčí grafiku, napravený systém levelování, jenže pořád tam jsou jen dvě na sobě nijak nezávislé hlavní lokace, ve kterých je cca 5questů jinak nic - to je prostě málo, dungeony nemají žádnou logiku a smysl...
"Prostě tam jsou. A proč tam jsou? Prostě proto...neptej se pořád pyčo"
- asi tak nějak nám uvažoval todd...aspoň kdybysme se dozvěděli něco o vaultech, v BoS mají přece všechny zmapované - ale jak se lognete do počítače tak drobnost kolik jakého vybavení, který vault měl se dozvíte, ale co se tam podělalo se nedozvíte ani z PC od správce v daném vaultu...a o dungeonech, co se tváří jako laboratoře se nedozvíte vůbec nic, a ještě hůř nic tam ani nenajdete...zamčený sejf má v sobě v 90% případů hovno - známý problém z oblivionu a zůstal neopraven, nevidím pak důvod proč do toho podzemí pořád lozit....celkově jsem se znova zklamal když jsem tuhle hru znova nahodil na PC a berte to třeba tak že si musím někde ulevit...ale zase mě ta hra sere...
Autor: JaWOdesláno: 11:06, 23.12.2008ID: 61661cNahlásit Vaultmasterům
Kein: Tak a ted ti nekdo napise, ze vysel G.E.C.K., ze mas za to podekovat Bethesde, protoze si to muzes dodelat vsechno sam pyco 8-)))
Autor: KeinOdesláno: 11:17, 23.12.2008ID: 7080ecNahlásit Vaultmasterům
...tak to abych začal :D
Autor: AvallachOdesláno: 11:35, 23.12.2008ID: 60a45eNahlásit Vaultmasterům
Četl sem si bývalé komentáře a divím se..
To každej kdo si na F3 ani jednou neplivne je podle vás hned "fanatický odpůrce bývalých Falloutů" a chrání "svůj masturbační nástroj F3" ?
To se opravdu všichni řídíte touhle mantrou ? Co je to s váma lidi ?
Já sem třeba hrál(a dohrál) bývalé Fallouty taky a dodnes si myslím že to jsou naprosto epické hry. Proti F3 nic nemám, snad jen to že je to krapnánek domrvený a tak to považuju za semi-canon (slovníky nastartovat) ale i tak si myslím že je to na dnešní poměry dobře udělaná hra.
Nemá rád CSko. Znamená to ale že nemám rád i jeho hráče ?
Autor: smejki - to AvallachOdesláno: 11:48, 23.12.2008ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
mluv k věci, padre.
Autor: AvallachOdesláno: 11:50, 23.12.2008ID: 60a45eNahlásit Vaultmasterům
Stručně řečeno synu,
(čistě hypoteticky)Nenávidíte i hráče F3 kteří to opravdu hrají?
Autor: smejkiOdesláno: 11:51, 23.12.2008ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
v žádném případě.
Autor: smejkiOdesláno: 11:52, 23.12.2008ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
slovy "mluv k věci" jsem chtěl říci, aby ses držel tématu článku. o tomhle prndej někde jinde. třeba FoRumu
Autor: AvallachOdesláno: 11:53, 23.12.2008ID: 60a45eNahlásit Vaultmasterům
beru na vědomí :-D
Autor: hhOdesláno: 12:02, 23.12.2008ID: 430972Nahlásit Vaultmasterům
ste jak malí spratci nic se vám nelíbí běžte brečet do kouta protože pitvat takove pičovány chtěl bych poznal autora té "operace" moc to žere
Autor: smejki - to hhOdesláno: 12:12, 23.12.2008ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
ono to možná bude tím, že u falloutů se to dalo (i nemuselo) tolik žrát. Jenže nad F3 se moc přemýšlet doslova nesmí, protože logika a kreativita se válí držkou v blátě.
Autor: BoodinOdesláno: 12:36, 23.12.2008ID: 7f7634Nahlásit Vaultmasterům
Avallach to napsal dobre, taky dochazim k zaveru, ze toto forum je koncentraci frustrantu, co potrebuji v prvni rade demonstrovat svuj krajne 'expresivni' slovnik a v rade druhe si do neceho - v tomto pripade do F3 - si nalezite kopnout. Pomalu si zde buduju svou vlastni karmu a ted mam uzasny status 12ti-leteho hovada, brzy ale cekam povyseni:)

K clanku: autor (nikoli prekladatel) je proste bez respektu k hernimu prostredi. Neponori se do pribehu z meho subjektivniho uhlu dostatecne, nebot me proste ani nenapadlo ukladat a nahravat si pozici jen proto, abych videl explozi atomove bomby uprstred mesta. Ten svet je proste po zasahu, coz je dusledek lidske zhovadilosti a infantilniho hrani si s jadrem, ktere nemame dostatecne nastudovane.. Takze ja budu opet ten 'jinej', ci '12ti-lety hovado', co se nepokochalo rozmetanim mesta na hadry, protoze to rad prenecham tem '60ti-letym intelektulum' zde:) Ja s Burkem (snad to pisu korektne - jmena si uz diky svemu zhovadilemu mladi prilis nepamatuji) promluvil, samozrejme a on na me hned vystartoval s nabidkou, abych mesto odplail. Cerny serif je usmevny a bez repsketu, ale proste lidi je malo a on se snazi alespon o nejakej poradek. Takze jsem za tepla serifovi naprasil, ze Burke chce mesto odpalit - cekal jsem quest na poreseni. Bohuzel, serif se rozebeh a temperamentne (nebo spis proto, ze je prostsi) vlitnul na Burka, kteryho zastrelil a me poslal do kopru. Nechal jsem po serifovi sirotka - jeho syna, coz mi neprislo uplne koser, takze jsem vymekl a nahral to znova.

POdruhe jsem bombu proste sam zneskodnil, rovnou a jednoduse neresil, kdo ma jaky zajem - dalsi aktivni naloz me proste herne rozcilovala. Burke zmizel a cerny serif se dal spokojene stara o sveho syna. To uz je koser.

A zaver: Kazdy '60ti-lety intelektual' zde vlutne do hry a chce vse hned okamzite chapat, vedet, znat a mit to spravne, podle sebe. Okamzite zapomnel, ze vylezl z vaultu, kde cely zivot vyrustal v izolaci a o vensjim svete vi uplny prd a teprve se s nim SEZNAMUJE. Ne, to zde mistni mentalni elita nedokaze pochopit, ale ma prani vybehnout do svetla a okamzite rulovat jak v instant Quake Arene. Pasuji se do pozice loremasteru bez sanci pripustit, ze proste nemusi vsemu rozumet a vsechno znat a mlati chrastitkem o zem, kdyz skutecne nerozumi.

Jako pratele, ja vim, jsem nyni snad jiz 10ti-lete hovado, ale to co predvadite vy by fakt melo zustat snad az na piskovisti. Hra je zabava a nema to byt vase osobni realizace:)
Autor: LukasenkoOdesláno: 12:44, 23.12.2008ID: 41f9faNahlásit Vaultmasterům
Jako zajímavé, ale stejně tak můžu namítnout, že Pan Tenpenny je arogantní soběstředný senilní novodobý šlechtic který takové věci nedomýšlí a nápad zičit megatunu je skvělýjen proto že napadl takového osvíceného gentelmana jakým on je navíc májí jisté vazby na Talon Campeny kteří jsou trošku ostřejší než pár nájezdníků...nicméně Tennpeny je podle mě schopen to vyhodit i jen tak pro potěšení .....mě ta postava vyhovuje..
Autor: MikiOdesláno: 13:11, 23.12.2008ID: 6fe762Nahlásit Vaultmasterům
to Lukasenko: To, že sis dokázal domyslet příběh okolo, ale nic nemění na tom, že ten quest a postavy okolo jsou zoufale nedodělaný ;-).
Autor: KeinOdesláno: 13:22, 23.12.2008ID: 7080ecNahlásit Vaultmasterům
Boodin: vůbec si to nepochopil, nejde o to všechno vědět a znát, ale o to, ať to logicky zapadá do sebe, fallout 3 je spíchnutý horkou jehlou a popírá svět falloutů a to je to co fandům vadí a nemůžeš se jim divit mají na to právo, tvrdíš že hráč se stím světem seznamuje a já tvrdím, že se sním neseznamuje právě vůbec, protože tam žádné informace nejsou, zamysli se nad tím.... nebo si zahrej předchozí díly abys pochopil...
Autor: Sybrakos alias HenryOdesláno: 13:48, 23.12.2008ID: 70ab7aNahlásit Vaultmasterům
Abych taky přispěl svou troškou do mlýna...Jelikož jsem quest the Power of Atom znal již z prezentačních videí,nebyl jsem nasrán.Článek se mi zdá dobrý,i když,jak už někdo napsal výše,Aillstar Tenpenny to mohl udělat z čirého potěšení,stejně jako Burke,když po výbuchu tiše šeptal excelent,beatiful,azd.Ti lidé jsou(u mě už byli,zabil jsem je.) prostě znudění hajzlíci,kteří se jen chtějí pobavit a to je pro mě konečná tečka.Já se asponˇjejich likvidací taky pobavil a šerif mi přežil,tomu zmrdovi Burkemu jsem kvér vystřelil z ruky a po jeho bídné smrti si pistoli s tlumičem nechal a průběžně jí opravuji,na tiché akce se fakt hodí..Ale to jen tak spamuju:)
Autor: KalimeroOdesláno: 13:49, 23.12.2008ID: 518abaNahlásit Vaultmasterům
Avalach: mělo by tu být varování "Vstup hráčům F3 na vlastní nebezpečí" :) Zde se nebojí pochválit F3 jen opravdu odvážní :)

Nechápu jak můžete brát tak vážně text člověka, který ve své kritice přímo píše jak by se vzrušil, kdyby ten quest mohl psát sám. To už samo o sobě zavání zaujetím.

Vždyť stejně tak jak argumentuje on, že by na pozadí mohl být super historie toho člověka a jeho důvody atd, tak stejně tak já můžu říct - A jak by ses tu historii asi dověděl? Na jednu stranu by vytvářel komplikované stiuace a na druhé straně by vyšli na jevo tak, že by mu je řekl ten záporák. Fakt reálné.
Nenapadlo vás, že to co Tempeny říká je jen zástěrka a pravý důvod tak vážného činu se naopak nikdy nedovíme? Trošku fantazie by to chtělo.
Autor: smejki - to kalimeroOdesláno: 13:56, 23.12.2008ID: 70a85cNahlásit Vaultmasterům
tomu se říká racionalizace problému
Autor: LukasenkoOdesláno: 14:02, 23.12.2008ID: 41f9faNahlásit Vaultmasterům
Jo na tom s tou horkou jehlou něco bude....ale stejně mě trojka potěšila není sice tak kompexní a dějově dotáhla, ale na druhou stranu je z ní cítit ta správná falloutí post jaderná atmosféra .........k předchozím dílům... Fallout 1 byl moje první hra...asi jsem měl kura štastnou ruku porotože i nejlepší ( Fallout2 byl dělán v jednom tahu...vyšel rok poté... na mě působí skoro jako nejlepší datadisk všech dob prostě ti dva patří k sobě a musí se jmenovat jedním dechem)...... tyhle dvě hry byly legendy, které byly jedinečé a změnily pohled na celý žánr , já něvěřím že se to může někdy opakovat ( rozhodně ne s nálepkou fallout).....to je jako kdybychom chtěli aby Damien Mraley zpíval přesně tak skvěle jako Robert...Robert už není ,tak se spokojte s Damienem nebo si znova poslechnětě Roberta... toho ale už všichni známe nazpaměť...takže pokud si někdo myslí že to zazpívá stejně jako by to udělal Bob ať to zkusí ....ale Damien bude nejspíš pořád lepší a Bobovi podobnější. Navíc je hrozně hezky říct, je tenhe quest bych napsal mnohem líp....ono je to hrozně nevděčná práce dělat Fallouty ....nechtěl bych se zavděčit falloutí komunitě po předchozích dvou dílech...navíc vytvářet Fallouta sebou přináší i to, že si autor tu hru nikdy neužije tak jako spotřebitel. Podle mě už čas keců skončil a ať ten co hodil první kamenem udělá něco better ....editorů je víc než dost. Můžem tady po těch letech čekání a pláče dalších pár let pro změnu plakat a nadávat jak je je to všechno v hovnech. Proč ne když je ta možnost.
Autor: billOdesláno: 14:59, 23.12.2008ID: 6fe4aeNahlásit Vaultmasterům
Mne osobne sa pozdáva myšlienka nejakého "aristokrata", ktorý to chce vyhodiť len pre potešenie. Konkrétne tu by som ani iný príbeh nechcel. Čomu ale nerozumiem je to, že ludia pokojne žijú okolo nevybuchnutej bomby a nesnažia sa ju zneškodniť (na túto otázku dá vysvetlenie Moira, ale vysvetlenie je to trápne, vraj, bomba neubližuje mne tak ja nechám na pokoji ju). Tiež je divné že človek kt. ma vidí prvýkrát v živote (Burke) mi zadá tak klucovu ulohu ako je znicenie mesta.

S autorom članku ale plne suhlasim v tom že F3 je šitý horucou ihlou a je tam spusta nevyužiteho potencialu. Vraj je to dané nedostatkom času, ale asi to nebude ten dôvod, pretože ak by bol dôvod nedostatok času, Bethesda by sa snažila napraviť tie chyby v datadisku (resp. stiahnutelnom obsahu, DLC) - lenže vidime ake zhovadilosti sa na nas chystaju. Bethesda považuje svet F3 asi za hotový, dokonceny a vycerpany, ked pripravuje ako namet "virtualnu realitu" vo F3 (počítačová simulácia invazie).
Autor: billOdesláno: 15:08, 23.12.2008ID: 6fe4aeNahlásit Vaultmasterům
Ja predpokladam že viem ako vznikol napad s Megatonou. Ide o jednoduchu vykradacku genialneho questu z F2 s vyhodenim elektrarne v Gecko do vzduchu s volbou rozhodnutia. Tak si povedali že aj oni musia niečo vyhodiť do vzduchu a že tiež sa bude môcť hráč rozhodnúť ako sa zachová.
Autor: billOdesláno: 15:12, 23.12.2008ID: 6fe4aeNahlásit Vaultmasterům
p.s.
komické je to že Tennpeny to odôvodnuje nejako tak, že Megatona pôsobí urbanisticky rušivo v krajine (už si presne nepamätám) a tu je link na ten článok, všimnite si na tom screene že z jeho balkona nie je Megatunu ani vidieť
http://www.shamusyoung.com/twentysidedtale/?p=2013
Autor: RatmamahatmaOdesláno: 15:25, 23.12.2008ID: 51d558Nahlásit Vaultmasterům
Boodin: :D pokračuj prosím.. tohel je lepší než Kalimero - 10roků z 60ti
Kalimero: měl bys víc zabrat, máš tu vážnou konkurenci 13roků z 60ti
hh: slušnej výmaz - lobotomie z bohnic

Hale je v pořádku že se vám F3 líbí, jenom se prosím už přestaňte navážet do těch, kteří o něm smýšlí jinak.
Jestli máte pocit že zrovna já nemám právo po vás něco takového žádat, tak vězte, že se nikomu nevysmívám proto, že má rád F3. Když vás to baví, není co řešit. Ale tvrdit, že je od nás hloupé požadovat od hry se jménem Fallout určité další kvality, než které stačí vám, to už si mou kritiku zaslouží. Stejně tak si výroky typu: "Nemohli tam osázet pole, grafická karta by to neskousla." zaslouží můj výsměch. Takovej patron politické korektnosti při výměně názorů zas nejsem.
Ale pokud se skutečně pánové jako hh a další nedovedou vyjadřovat trochu rozuměji, tak to nevadí. Jejich příspěvky se mi starají o dobrou zábavu a ve své podstatě bych o takové čtení nerad přišel.
Autor: BoodinOdesláno: 18:47, 23.12.2008ID: 7f7634Nahlásit Vaultmasterům
Neprijdes:) Sve osobni peklicko si tvoris sam v momente kdy volis hrat hru, ktera te frustruje. V tom je esence iracionality, ktera te symbolizuje.

Vis, my desetilete deti jsme se naucily, ze kdyz se nam to nelibi a povazujeme to za hloupe, tak to proste smazem a venujeme se necemu, co nas vice oslovuje, nehlede na to, ze sebestredni posteri tveho kalibru zase bavi nas, nebot my pri svem vyvoji potrebujeme znat i ty zaporne modely povah, abychom se jim co nejvice vyhnuly, hehe:)

Je mi lito, ze debaty zde stale prechazi v osobni invektivy, ale urcity dil blbosti k Falloutu asi bohuzel patri.
Autor: moonfearOdesláno: 19:12, 23.12.2008ID: 51af74Nahlásit Vaultmasterům
boodin:

Jenže my šedesátiletí patroni narozdíl od tebe desetiletého dítěte hry netaháme z torrentů ale platíme za ně, takže bych rád za ty peníze viděl aspoň trochu kvality, přijde mi trochu divné dát za hru dva tisíce a pak ji vyhodit.
Autor: KeinOdesláno: 19:17, 23.12.2008ID: 7080ecNahlásit Vaultmasterům
Boodin: stejně tak my můžeme tvrdit že pokud se vám nelíbí co se píše na tomto webu a že se tento web naváží do F3 tak tu nechoďte...aha? jako malé děti, každá komunita jákékoliv hry něco očekává a hra musí něco splňovat tak nevím co se tak pořád divíte a a berete nám náš názor...opravdu tohle hraničí s demencí tak by bylo na čase se nad tím zaymslet...
Autor: RatmamahatmaOdesláno: 21:29, 23.12.2008ID: 6f716cNahlásit Vaultmasterům
Boodin:
Koupil jsem si originálku. Zkoušel hrát zhruba tři/čtyři večery. Odinstaloval. Takže v čem že je ta esence iracionality, která mě symbolizuje? V tom, že pořád chodim na web, který pravidelně navštěvuju už pěknou řádku let?
Nechme toho.
Autor: OmnislashOdesláno: 00:14, 24.12.2008ID: 524bb4Nahlásit Vaultmasterům
Boodin Odesláno: 18:18, 23.12.2008 -
"Sve osobni peklicko si tvoris sam v momente kdy volis hrat hru, ktera te frustruje." - a skutecne si myslis, ze jej frustruje? nebude onen problem mozna spis v tobe a tvem nepochopeni toho, ze svet zkratka nelze vnimat cernobile? to, ze hru nepovazuji za hi-end, jeste neznamena, ze ji musim nenavidet. na stupnici od jedne do desiti prekvapive nejsou jen ony dve krajni hodnoty a za poslednich 10 let opravdu nevyslo zase tolik rpg ze sveta falloutu, aby mel hrac moznost moznost volby, tzn. hraji zkratka proto, ze neni nic lepsiho. spis nez "frustrace" bych pouzil slovo zklamani, coz je pozice, do ktere se stavim tez. ta hra mela obrovsky potencial, ale bohuzel jej vyuzila jen velmi omezene. jak to vim a jak to vedi ti ostatni, kteri tvrdi totez? to je jednoduche, hrali predchozi dily a videli, ze to skutecne jde

JaW Odesláno: 11:11, 23.12.2008 -
nevzpominam si, ze by nekde na krabici bylo napsano neco ve smyslu "nedodelek" ci "polotovar", nebo ze by se alespon hra prodavala za odpovidajici cenu, abych si mohl rict "tak fajn, kdyz mi tam neco chybi, dodelam si to, nebo holt pockam, az to dodela nekdo jiny"

Avallach Odesláno: 11:11, 23.12.2008 -
kdepak, na tom, ze nekomu fo3 nijak nevadi, nic fanatickeho nevidim. co mi ovsem fanaticke prijde, jsou neustale narazky od obdivovatelu fo3, kterak kdokoliv, komu se na fo3 neco nelibi, je zly a zaujaty, etc, etc.. a vsimni si, ze vetsinou jsou to opravdu spis oni fanousci fo3, kteri se zaslepene navazi do vsech, kteri si dovoli fo3 cokoliv vytknout.

Boodin Odesláno: 12:12, 23.12.2008 -
opet, nebude problem spis v tobe, ze se do herniho sveta neponoris dostatecne? protoze, at tvuj post ctu jakkoliv, jsi to ty, komu v fo3 staci povrchni vysvetleni questu a podobne povrchni dialogy. kdyz se do onoho herniho sveta naopak snazim ponorit, jak rikas, tak prave tehdy zjistuji, jak je nedomrly, nedomysleny a z velke casti odbyty. ano, mozna mam velke naroky a chci toho od hry opravdu hodne, abych se do ni skutecne dostal a ponoril, jenze prave z toho duvodu tez hraji rpg. pokud bych od sveta ocekaval maximalne info o poctu naboju, pripadne par stupidnich vet ke kazdemu questu, dam si fps


a abych nezapomnel na tema clanku:
s autorem vice ci mene souhlasim. najde se par bodu, ktere dle meho nazoru nejsou zase tak jednoznacne, ale v podstate se da rict, ze od chvile, kdy jsem vesel do megatuny, mi bylo jasne, ze tohle mesto pujde vyhodit do vzduchu a ze se tahle moznost hraci primo nastrci (to prezentacni video jsem nevidel). proc? zkratka jen proto, ze je to efektni myslenka, ktera prilaka spousty hracu. na tom samotnem by snad ani nebylo nic tak zleho, pokud by to producent nepojal stylem "to mesto musi vybuchnout! tak premyslejte, ke komu by se to hodilo jako quest". bohuzel se tady pak (stejne jako v drtive vetsine zbylych fo3 questu) projevilo neco, co mi prijde jako critical shot ze strany fo3 rozpoctu smerem ke kvalite herniho prozitku - limity. naprosta vetsina questu totiz pusobi dojmem, jako by byly designerum zadavany s podminkou "vlez se do 100 slov na quest, jasne odlis 'dobre a zle', nenut hrace prilis premyslet, etc.."
co se tyce toho, ze tenpennyho motivaci mohla byt jen cira malichernost - mohla, jiste, proc by ne. jenze, jak uz jsem psal, tohle nemelo byt fps, melo to byt rpg. hry tohohle druhu disponuji mnohem vice prostredky, jak hraci sdelit onu motivaci questove postavicky, nez jen jeden stupidni dialog. tenpenny mohl mit v pokoji model pustiny se zvyraznenou megatunou, mohl mit na stenach snimky atomovych hribu, pokud je jejich fanousek, nebo mohl mit alespon na stole/v pocitaci/v sejfu zapisky, ve kterych se vyznava ze sve nenavisti k onomu mistu. zkratka cokoliv. bohuzel v omezenem rozpoctu fo3 pusobi alistair tenpenny se zbytkem npc naprosto uniforme. pokud by ze sveho apartma zmizel, clovek by nejspis nikdy nepoznal, ze tam vubec kdy byl, neb jeho pokoj je az na par hlouposti stejny generic asset, jako vsechno ostatni v modulovatem fo3
Autor: BoodinOdesláno: 01:02, 24.12.2008ID: 7f7634Nahlásit Vaultmasterům
a ja jen na zaver podotknu, ze az budu cekat hlubsi rozpravu, skocim si proste s doytcnym na pivo a nebudu ji vyzadovat od pocitacove hry, hehe:)
Autor: StanOdesláno: 01:27, 24.12.2008ID: 41d28aNahlásit Vaultmasterům
Hm, jsem jediný komu přijde naprosto dementní už samotná myšlenka postavení města kolem nevybuchlé atomové bomby? Něco jako jít si ustlat hned vedle nevybuchlý pumy z 2. sv. v. co jsem našel zrovna na zahradě.

Dementní křeč z dílny Bethesdy, které přijde bumbác celého města jako supr nápad a hráči svorně přitakávají jak je ten výbuch hrozně "cool" a používání mozku a logiky nechávají stranou.
Autor: KeinOdesláno: 10:26, 24.12.2008ID: 7080ecNahlásit Vaultmasterům
Stan: nejsi dementni ja jsem to uz tu vzpominal nekolikrat ze vystavet mesto na bombe je blbost
Autor: LukasenkoOdesláno: 11:14, 24.12.2008ID: 41f9faNahlásit Vaultmasterům
Jako všechno moc hezky synci avšak vězte že era monumentálních RPG o kterých mluvíte ...se ztratila spolu s Interplayem a Black Isle....pokud to někoho mrzí tak by měl unést všechny bývalé členy týmu a něják úžasně je motivovat a inspirovat, aby spatlali znovu něco takového...jinak to bude vždycky jenom nedodělek či špatný pokus...přijde mi to trošku fanaticky brečet jak to mohl Tenpenny vyhodit když to není vidět na obzoru. My už všichni víme, že se to někomu nelíbí, ale proč se v tom tak babrat a málem si kvuli tomu rvát vlasy jheště půl roku...každý už snad svůj názor řekl ..... ale proč ne taky je to kvalitní náplň času psát recenzy na to jak mě zklamal quest s tím nevyzpytatelným stracem. Chápu, že to někoho mohlo zklamat a jak tu čtu ty vaše dojmy ....tak vás i lituju ...sedíte u monitoru prozkoumáváte každý kout té bezduché hry a při pohledu na Tenpennyho torzo letící z veže dolů si uvědomujete, jak vás to hrozně se.e, že tu vlastně nic není a vy jste za obětovali tolik peněz v očekávání toužené spásy ....hrozný pocit asi taky zpracuju nějákej quest .... abych jim to taky nandal a ukázal že jsem nekompromisní fanda, co jim jen tak něco nesežere a kterýmu je už všechno jedno, když to tak zprasili. A na závěr bych chtěl říct že bych to udělal milionkrát líp to fakt není možny všechny questy nechápu a napsal bych je líp.
Autor: KeinOdesláno: 11:50, 24.12.2008ID: 7080ecNahlásit Vaultmasterům
Lukasenko: ten sarkasmus si klidně nech, aspoň jde vidět, že nemáš pádný argument, tak se snažíš celou věc zesměšnit, nevím co ktomu říci, snad jen, že vůbec nevíš o čem Fallout celou dobu byl, dokud nevyšla trojka, neznalost tě omlouvá...
Autor: StanOdesláno: 12:45, 24.12.2008ID: 41d28aNahlásit Vaultmasterům
Kein - aha, tak to jsem rád, že ještě stále nejsem dementní, aspoň tedy ne jako ten quest , už jsem se lekl, že jsem sám: )

Lukasenko - když už tak krásně rejpeš, přijde ti noumální a logický stavět město na nevybuchlé atomovce?
Autor: LukasenkoOdesláno: 12:55, 24.12.2008ID: 41f9faNahlásit Vaultmasterům
Kámo moc si mě nepochopil...všechno, co jsem tím chtěl naznačit je to ,že jste všichni svůj názor zdělili a je zbytečny se v tom tak babrat a pořád dokola všem opakovat a prohlubovat to jak je to špatny a hrozny....Jo je pravda že to němá určité kvality předchozích dílů a vím o nich ale připadne mi směšny jak někdo musí pořád dokola zdůrazňovat co mu tam konkrétně nelíbí a jak o tom ostatní nic neví ,když s ním nesouhlasí.........jako klidně to můžete dělat ale je to o ničem. Připadne mi ta kritika zbytečně vyhrocená a odsuzující až moc radikální a neadekvátní výsledku....kdyby to byla taková blbost jak tu často čtu , tak bych to nehrál ani tak dlouho abych zjistil kdo vůbec ten Tenpenny je...... Mimo to hraju Fallouty už od 97 .... jak to žes to nepoznal?? ... kámo to co jsem já o Falloutech zapoměl je víc než ty budeš kdy vědět.
Autor: LukasenkoOdesláno: 13:02, 24.12.2008ID: 41f9faNahlásit Vaultmasterům
A nevím jak jste přišli na tu úžasnou neomylnou Falloutí logiku ....tak mě vysvětlete pro koho se natáčelo porno v New Renu....vydělalo by si to na sebe a kde mají ty televizory? natáčí snad pro Enklávu?
Autor: KeinOdesláno: 13:02, 24.12.2008ID: 7080ecNahlásit Vaultmasterům
co ktomu říci..snad jen že první fallout byl 1998, máš pravdu nikdy nebudu vědět tolik co ty ...
Autor: KeinOdesláno: 13:04, 24.12.2008ID: 7080ecNahlásit Vaultmasterům
Lukasenko: porno se točilo rpo kohokoliv kod na to měl - rodiny z New Rena, pokud sis nevšiml tak jejich děti pornem a fetem žily...
Autor: LukasenkoOdesláno: 13:06, 24.12.2008ID: 41f9faNahlásit Vaultmasterům
To si skoro ani nezaslouží odpověd ....ale beru to tak, že tou 98 myslíš druhý díl...
Autor: LukasenkoOdesláno: 13:09, 24.12.2008ID: 41f9faNahlásit Vaultmasterům
No nevim ale já jsem všechny rodiny vyvraždil až na pár malých Wrightovic děcek a točili dál ...to jsem prostě nechápal
Autor: KeinOdesláno: 13:18, 24.12.2008ID: 7080ecNahlásit Vaultmasterům
Ano já řekl 98, vždyť říkám že nikdy nebudu vědět tolik co ty!! jak já těm falloutům nerozumím už pádím hrát F3 tam to nevadí :)

Jinak je načase ať si uvědomíš jednu věc New Reno vedlo vztahy s Broken Hills Denem a NCR - všude tam mohl být odbyt porna, Fallout byl víc promyšlený než si myslíš ;) na každý jeden nesmysl ve F1, F2 naleží 5 nemsyslů z F3
Autor: RatmamahatmaOdesláno: 20:55, 24.12.2008ID: 6f716cNahlásit Vaultmasterům
Lukasenko:
Opakovaná lamentace nad F3 může být neinspirující, ale lamentovat nad lamentací nad F3 mi připadá ještě o ten řád prázdnější.
Nemluvě o tom, že ses po svém chytráckém výstupu zaplet do rovnaké diskuze s Keinem.
Každopádně já, a věřím že i mnozí další, bych se už rád bavil o něčem konstruktivnějším (rozbor pro který je tahle diskuse určena mi přijde jako velice zajímavé téma), ale to by pořád nějaká banda "ukřivděnců bez příčiny" nesměla vracet diskusi pod každým tématem pořád k tomu samému - že si nesmíme stěžovat na F3.
Jasně, chápu že pro tebe rozbor toho, co ja na F3 špatně, neni zajímavé téma, ale podle mě jsou tyhle věci důležité a lze se z nich hodně poučit. Já sám dělám hry a mám i své literární ambice (kde dneska ne ;) ) a třeba rozbor špatně provedených questů je pro mě velice plodným zdrojem informací.
Autor: ParyzekOdesláno: 12:07, 29.12.2008ID: 42bdb0Nahlásit Vaultmasterům
přeložte další rozbory,mě to přijde jako zajímavý čtení,ne že bych se vším souhlasil,ale logiku to má.
Autor: BourneOdesláno: 14:03, 31.12.2008ID: 32b81cNahlásit Vaultmasterům
K tématu(pro SPOILERocitlivé jedince doporučuji přehlížet) : Nevim co se autorovi na questu s megatonem autorovi nelíbí. Jedná se sice o lehce neo(b)řezanej quest a určitě by jej dokázali v Bethesdě udělat lépe (souhlasím s výmluvou že Megaton je nevzhledný a proto musí pryč , když je z T.T. vidět pouze na nejvyšší grafické nastavení a to se jedná o malý flek na obzoru. Radši bych odpálil tu jeho věž , která čumí na krajinu docela z dálky) a přežití majtelky Craterside supply (Moira) která se tměř přes noc stane ghoulicí (jelikož se jedná o důležitou postavu pro questy , tak sem rád že to přežila , ikdyž v nevzhledné formě) mi přijde jako největší blbina celého questu (mutace je asi nejslabší článek výbuch atomovky , pochybuju že by netknutá přežila výbuch kterej má přímo pod nosem a ještě by si ani neumazala montérky) a její následná ifantilní přívětivost vůči vám jako by se nic nestalo... za to bych některé vývojáře šoupnul mezi obyvatele megatuny.
Ale z mého hlediska je f3 sice nelogicky ostavená hra včetně nahlavu postaveného systému ekonomiky ale jedná se o především rozlehlou hru se svobodou hraní , jakou zažijete možná jen v GTÁčkách. Radiace je konečně nedílnou součástí pustin (někde bych jí přidal , někde ubral...) což jsem oproti f1 a f2 ocenil (pokud si dobře pamatuju byla radiace jen v předem určených lokacích. V f3 ji naleznete na každém kroku). Hra na obtížnost Hard se stane opravdovou výzvou i pro ostřílené hráče a systém VATS (který sice je otravný , obzvláště máte-li pod nosem párače a VATS vám řekne že máte 0% šanci na zásah , jediné východisko je vypnout VATS a znova zapnout (na mojí mašině to je pěti vteřinový kousnutí a osmivteřinový kousnutíú jen abyste zjistili že máte šanci na zásah 14% jelikož překáží v cestě pařáta která vás prvě seká, drtí a láme a nakonec se párač schová za betonovej sloupek a vaše postava do něj(b.sloupku) ve VATS nakropí polovinu docházející munice... to naštve :) ) ale pro snipera na low-end mašině je to asi nejlepší volba (přecejenom na neviditelného nepřítele díky nízce nastavenému fade actors se blbě střílí) a není krásnější pohled než detailní slow motion záběr na projektil který letí tu dlouhou vzdálenost mezi vaší hlavní a supermutantovou hlavou která se následně rozprskne na desítky kousků (pohužel při tomto záběru , jako by střela zapomněla na balistiku a letí velice prkenně a rovně , Neo by je mohl učit :) ). No , to je vše co můžu vytknout F3 , osobně mi to přijde jako podařený následovník všech falloutů , avšak ne nejlepší.

P.S.: Bethesdě se povedly také náhodná setkání která sice jsou sem tam položená na statických místech (např. UFO s Alien Blasterem) ale např. to UFO je velice zdařené , (pochybuju že emzáci používají radiový signál :D) zachytíte nouzové vysílání Průzkumného Vozidla Theta kde je pouze nějáká hatmatilka emzácká (taky co jiného čekat od nouzového vysílání emzáků ne? :D) a uvidíte nádherný kráter ve kterém je zabořeno UFO vymodelované podle stylu 60. let (úplnej Roswell ;) ).
Dále možnost aktivovat radiostanice , tím se taky Bethesda vytáhla. Ikdyž nechytíte nic ve stylu místního GNR , zachytíte především Morseovku (pokud chcete rozluštit dané zprávy musíte umět anglicky , morseovku a rychle psát a poslouchat zároveň).
No a vtip nebyl ztracen ani v tomto díle. Doporučuji si přečíst Moiřin terminál , zájít do Girdershade a poslechnout si něco o Nuka-cole Quantum , navštívit muzeum techniky a plno dalších věcí mezi které namátkově mohu zařadit továrnu na Nuka-Colu pro cyniky . pro supermanofanatiky Canterbury Commons a pro sadisty Paradise Falls a uvítání útíkajícího otroka. Víc si najděte sami ;)

OT:Pro destrukční maniaky je asi nejlepší si sehnat Experimetnální MIRV - vylepšenej Fat Man(např. pomocí cheatů , nebo vystřílejte celý fort independence (karma -) a tam to nejdete (picklock 75%) zamčený ) který střílí osm mininuke najednou v rozptylu jako brokovnice a s HDR efekty si užijete plno legrace a loadů (vivat fallout wiki) nebo na severozápadní části mapy poblíž raven rock je sateletitní síť satcom.
Najděte si tu co se menuje Array NW-05a a vlezte dovnitř. Po menší bitce s rotařema od Téčka zabijte ghoulici (Karma -) a seberte jí holodisky. Přečtěte si na terminále dole o satelitu s volacím jménem '' Modrý Orel'' (angl. Blue Eagle) a vyběhněte si o pár pater výš (bacha na ochzu na rotaře z raketometem. Máte-li spolubojovníka pak se nemusíte bát) no a vylezte si k dalšímu terminálu.
Zde vás může překvapit rotař s plamenometem (jeho pozice je závislá na náladě vašeho PC , jestli se spawne tady nebo v satelitním talíři) a zde zadejte souřadnice pro Modrého Orla. Rychle vylezte ven na ochozy nebo do sat. talíře a sledujte krásy nukleárních hřibů (mapa se tím nezmění , spadne ''pouze'' pár hlavic okolo satcomu s efektem mininuke. Rozhodně byc ale nechtěl stát tam dole :) Ale oproti výbuchu Megatonu to neni nic...
(SPOILER:


v příběhu za dobráka si mimojiné užijete taky pěkných pár explozí , např. autodestrukce Raven Rock , pokud ukecáte PCrezidenta Edena k autodestrukci)
Autor: chekotayOdesláno: 01:00, 18.1.2009ID: 51ff24Nahlásit Vaultmasterům
Chci další rozbory, honím si u toho ego.
Autor: MaxOdesláno: 22:26, 20.1.2009ID: 613ea6Nahlásit Vaultmasterům
Súhlasím s Kein (a podobný) tá hra ma strašne veľa medzier (mňa to nebaví toľko si domýšľať) a nevyužitého potenciálu ale ako píše Bourne má aj pár podarených častí (ktoré ma občas nakopli a prinútili hrať ďalej).

Boodin, ak ťa nebaví čítať texty ale chceš viacmenej bezduchú akciu tak choď na FPS a nehraj RPG.

Viem, že doby BlackIsle (a im podobným) sú dávno preč ale prečo by bolo zlé ich obnoviť? Dnes sa žiaľ vydávajú už len komerčné hry a riadi ich marketing pretože chcú len obrovské predaje.

Stan: nelogickosť mesta okolo bomby je jedna z mnoho nelogickostí v tejto hre.

Som rád, že som si hru nekúpil a to som nad ňou veľmi rozmýšľal (zberateľská edícia ma priam lákala).
Přidat komentář

Pravidla diskuse

  • Příspěvky nesmí porušovat platný právní řád České republiky ani nabádat k jeho porušování.
  • Příspěvky nesmí obsahovat reklamu.
  • Příspěvky nesmí být přehnaně vulgární nebo primitivní.
  • Žádné příspěvky typu "První !!69".
Za porušení pravidel hrozí smazání příspěvku, permanentní BAN nebo kontaktování Policie ČR. Provozovatel si vyhrazuje právo uchovávat, zaznamenávat a v případě potřeby zveřejnit IP adresy všech přispívajících. Jakékoliv připomínky prosím pište na adresu abuse (zavináč) madbrahmin (tečka) cz.

Jak vypadá BAN na madbrahmin.cz? Spočívá v přidání Vaší IP adresy do firewallu přímo na serveru - cokoliv pod madbrahmin.cz tedy pro Vás přestane ve světě internetu existovat. Madbrahmin.cz se ve Vašem prohlížeči již nikdy nenačte.