Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.


ARCHIV - SRPEN 2003

-zpět-

 

31.8.2003     2221 3

 

2221 3     Ne, dnešní aktualizaci nepíšu pod vlivem žádných omamných látek. Ten shluk číslic v nadpise znamená, že Tyler poslal 3. část své povídky nazvané 2221...    Harley

 

30.8.2003    Zábava bez hranic! :)    -   DA mise č. 5

 

Zábava bez hranic! :)     Tak to tu snad ještě nebylo! Dnes (ehm vlastně už včera, tohle píšu těsně před půlnocí a na stránky to tak přijde vlastně až zítra, takže sem to dostal vlastně dnes, ale vy to budete číst až zítra, sakra… už sem se do toho nějak zaplet, seru na to) se v naší schránce objevil další skvělý MOD od Snakeho! Je tak skvělý, že sem kvůli němu musel prostě vydržet dýl vzhůru, i když zítra brzy vstávám, ale to je fuk, už raději přejdu k věci:) Doposud se MODy dělily na takové či makové a ani jeden (pokud vím) vám nijak neumožňoval poznat druhou stranu či si nějak pohrát se vzhledem. Jistě, bylo tu pár na proměnu vzhledu parťáků, ale zatím žádný, který by měnil samotnou hráčovu postavu (až na Franka). Snake tuto mezeru zaplnil svým Snakes Madbrahmin MODem :o))), který mění brnění ve hře v něcojako kůže, když si je nasadíte, změní se vaše postava např. v párače, robopsa, kentaura, Franka či dítě (nebudu tu jmenovat všechno, ale je toho MOC:) Díky tomu si budete moci vyzkoušet, jaké to je běhat s potvorami, které vás až do teď většinou chtěly zabít, dokonce s nimi můžete i útočit, ale pochopitelně jen způsobem, který mají graficky řešen. MODifikace je určena tedy především k pobavení a musím říct, že se jí to skvěle daří. Spusťte jako vždy pomocí MOD Runneru.     RATMAN

 

DA mise č.5     No a pro ty, kteří rádi hrajou Fallout Tactics zas a znova, pokaždé na jiný způsob, má tady pátou misi Dětí Apokalypsy. Editace téhle mapy mi trvala trochu déle, neboť v jejím průběhu jsem se vlivem editoru nervově zhroutil. Mapa je ke stažení tady.     chekotay

 

29.8.2003    A vítězem screenshotu měsíce se stává...

 

A vítězem screenshotu měsíce se stává...     Astro s celkovým výsledkem 70% hlasů! Blahopřeji. Jeho vítězný screenshot se nalézá tady, takže si jej prohlédněte ať můžeme hnedle hupsnout na nové soutěžící. Prvním z nich je náš zahraniční návštěvník Goofy a jeho screen nazvaný Čakanie na vlak, je docela ftipný, čili bude během měsíce zařazen do humoru. Na poslední chvíli došel i druhý soutěžní screen, který zaslal poslední dobou velice čilý tvůrce MODů - Snake, ten si můžete prohlédnout zde. Pro ten platí vpodstatě to samé, až budu mít náladu prohrabu se všemi obrázky, které jste nám kdy zaslali a ty vtipné dám do humoru, někdy jsem to totiž zapomínal a pak v tom je takovejhle bordel:) jo, abych nezapomněl, své hlasy odevzdávejte tady.     RATMAN

 

28.8.2003    A ještě jedna povídka na večer - Vejškrabky o F3  -  Další povídka, tentokráte moje

 

A ještě jedna povídka na večer     Povídkami nás zásobujete opravdu dobře a proto je tu i dnes nový Falloutí večerníček :)) od Tharkuna - Znáte ten pocit: ( A D ) Jeho bratr narukoval u NCR rangerů, ale pak zahynul v boji s otrokáři. On se teď vydává jeho smrt pomstít a hned tak se nevzdá...
    Harley

 

Vejškrabky o F3     Tentokrát toho moc nebude, Sawyer (a další z týmu) si na fórech IPLY moc hubu na špacír nepouštěl, to co z něj vypadlo pak ještě prosela stránka NMA a na vás zbylo to, co jsem považoval za hodna překladu:

- Faktor únavy (Fatigue) už vypadá jako hotová věc, ačkoliv před pár dny to JE bral ještě jen jako návrh. V krátkosti – jde o to, že určité náročné činnosti (nechat se zmlátit, probírat se z drogového rauše, provádět bojová komba holýma rukama) zvednou Fatigue, a pokud ta překročí hodnotu Hit-Pointů, sekne to s váma o podlahu a budete mimo, dokud Fatigue opět neklesne pod HP.
- Energo zbroj má vypadat téměř jako stará známá z původních dílů (předpokládám, že myslí tu Bratrskou z jedničky a ne Enklávskou).
- Ve hře budou asi i Enviro-zbroje z FoT, ovšem chránit budou jen před radiací a ne před kulkami.
- V enginu hry jdou provádět i animace mrzáků, takže (pokud na to zbude vývojářům čas) se už vaše postava neomezí jen na hlášení „crippled limb“, ale bude až do vyléčení i věrohodně kulhat apod...
- Kromě Energo pěsti bude ve hře snad i podobný přístroj na zvětšení účinku kopů.
- Podle Sawyera mnozí lidé nesnáší, když vaše postava mluví přednastaveným hlasem (jako v BG), takže tato možnost u F3 asi odpadne.
No vida, nakonec toho tak málo nebylo....     petruschka

 

Další povídka, tentokráte moje Nevim čim to, ale všichni teď něco spisujou. Já osobně v dobách prázdnin na psaní vůbec nenacházím čas, takže žasnu, jak to stálí přispěvatelé dělají. Nicméně již dlouho mi v kompu ležela rozepsaná taková věc a tu jsem se rozhodl dokončit. Takže čtěte zde... Hrob neznámého poutníka: ( A D P! ) Kdesi v bohem zapomenutém místě, které před válkou mohlo být rušným městem, se náhodou setkávají dva zdánlivě naprosto odlišní lidé - chudák se starým psem a podstatně mladší bojovník za svou verzi dobra. Na společné cestě musí mladý hrdina pochopit spoustu věcí o životě. Jen jedna otázka mu vrtá hlavou. Kdo je vlastně jeho učitelem?
    Harley

 

27.8.2003   Popisky pár nových MODů

 

Popisky pár nových MODů    Jelikož nám do vaultu přibylo poslední dobou mnoho MODů, rozhodl jsem se, že alespoň nějaké popíšu, abyste v nich měli trochu víc jasno a také vás naladím na jejich zahrání:) Takže zde najdete menší ukázku BFG MODu a tadyhle je zase seznam toho, co dělá Weapon MOD, zvlášť vám doporučuju vyzkoušet Voodoo panenku:)     RATMAN

 

26.8.2003   Povídky

 

Povídky Jo, jo... Další dvě nové kratší povídky máme v našich temných vaultích archivech... První poslal Tyler: Pacientka: ( V ) Krátké vyprávění o psychologovi, jemuž se pacientka svěří se svými vizemi o konci světa... a druhou Bud: Lovci: ( A! ) Kterak dva lovci po stopách mutanta šli, ale narazili na větší odpor než dokázali zvládnout...     Harley

 

25.8.2003   Nevěříte už na Elvise? Věřte na BFG!!!!

 

Nevěříte už na Elvise? Věřte na BFG!!!!    Prakticky každý týden k nám do schránky zavítá mail, dotazující se nás na to, zda jde skutečně ve hře nalézt Data, Elvise, JetPack, BFG atp. a my neustále musíme vysvětlovat, že to byl vtip a že tyto věci neexistují… tedy až na posledně jmenované BFG! Dnes poprvé jsem jej držel v ruce a vyzkoušel jeho ohromující drtivý účinek- na svých parťácích:) Z hloučku pěti mých věrných udělala sračku během sekundy! Takový zážitek vás poznamená… :o) Mno, ale ono to získání není jen tak, za všecko může český tvůrce MODů, Snake, který vytvořil skvělý BFG MOD (zatím betaverze, ale i tak je to MASO:). Tak si ji užijte a uctívejte Snakeho jako BOHA (ještě ze mě nevyprchalo nadšení z masení parťáků:). Dále tu máme opravu jeho Weapon MODu, tentokráte ve verzi 3.1, přeji všem příjemnou zábavu u těchto modifikací.     RATMAN

 

24.8.2003   Weapon MOD 3.0 + něco navíc

 

Weapon MOD 3.0 + něco navíc    Začněmež pěkně po pořádku- Snake poslal novou verzi svého Weapon MODU, které obsahuje zase něco navíc, jelikož jsem minule nejmenoval, napravuju, tak tohle jsou některé z věcí, které mění: U Bozaru je např. možno střílet jednotlivě, Gaussovka zase zvládá dávku, brokovnice může střílet z obou hlavní, z Plazmovky můžete mít něcojakoplamenomet, z trubkovky máte voodoo panenku… a mnohem mnohem více, takže neváhejte a stahujte! :o) Autor pracuje na dalších modifikacích, takže se zase máme na co těšit:)
Mno a jelikož mám teď natřískanou schránku plnou nevyřízených mailů, přikládám sem i malé neozkoušené info do FT od Tharkuna: A možná to víte, možná ne, když si ve FOT lehnte a doplazíte se do auta, tak se vaší grupě zvíší statistiky a zustanou tak (ovšem se sníží boj zblízka a chladné zbraně). A že když narazíte na obchodníka mimo Brat., tak ho můžete předávkovat a vzít si zboží. Tohle jsem netušil a ani to nemám ozkoušené, ovšem fungovat by to mohlo… a když ne, tak mám alespoň ve schránce o jeden mail méně :o)))))))))))))))
    RATMAN

 

22.8.2003   Zlaté (české) MODerské ručičky se činily

 

Zlaté (české) MODerské ručičky se činily    Tak už jsem se vám vrátil z výletu, chlastu i pařeb bylo dosti a tak sem se vydováděl do sytosti a nyní značně odpočat můžu nastoupit opět do "práce" :-) Po deseti dnech bez netu jsem se konečně včera připojil a nevěřil vlastním očím- takovejch mailů… mno, ještěže zhruba polovinu tvořil spam a viry:-) Do oka mě ovšem trknul mail od Snakeho, který nám zaslal hned tři modifikace pro Fallout 2 a to konkrétně: Armour MOD, který mění většinu zbrojí z F2 na zbroje z Fallout Tactics, dále pak FT MOD, který opět mění brnění a k tomu i nějaké ty zbraně a hlavní menu. Posledním kouskem je Weapon mod v2.0 (verzi 1.0 mám taky, ale ta je myslím zbytečná, když tu máme lepčí, ne?:), který si pohrává z několika zbraněmi, seznam změn je přiložen- pochopitelně v češtině (to píšu pro ty méně chápavé a supermutanty beta:). Zdá se, že po XY zahraničních MODů ožívá i česká scéna, to jsem zvědav co nového nám do budoucna přinese…
Jo abych nezapomněl- díky tomu, že sem byl tak dlouho pryč a byla taková nadílka mailů, tak nemám přehled v tom, co je vyřízené a co ne, takže pokud se vám nedostalo odpovědi, napište mi. Mimochodem- pokud jste posílali mail s nevyplněným předmětem či nedejbože s anglicky nadepsaným, tak máte smolu- takový ihned mažu, už mě nebaví každej týden formátovat disk.
    RATMAN

 

21.8.2003    Ještě nemáte dost? - Aby těch povídek nebylo málo...

 

Ještě nemáte dost?     OK, tak si poslužte. Servírujeme další dvě povídky - Hnojovu Odešel jsem: ( V P ) Příběh lovce samotáře, který získá a znovu ztrácí přátele... a Tylerovu Den výcviku: ( V A! ) Nový člen městské stráže Denu se má podrobit prvnímu výcviku. Netuší však, že se na něj chystá past...     Harley

 

Aby těch povídek nebylo málo...    ...přidávám povídku South Quest 2: ( D!V ) Dlouho očekávaný most mezi HNOJovým SQ 1 a 2, ve kterém se komando NCR opět vydává na lákavý a nebezpečný Jih. A troufám si říct, že tahle povídka je prvním cestopisem ze světa Falloutu.     chekotay

 

18.8.2003    Již tradičně z povídkového soudku

 

Již tradičně z povídkového soudku     Bez zbytečných písmenek kolem - Nově příchozí autor - pauL stvořil dílko literární - Večer před sto lety: ( V ) O nostalgické hospodě, děvkách a velkém borci...     Harley

 

17.8.2003    Různá brnění a další drobky o F3  -  Mea culpa

 

Ruzná brnení a další drobky o F3    Po nějaké době bez novinek o F3 jsem opět tady jako spěšný pošťák na koni (to byla dost blbá narážka, ale včera jsem zase viděl kousek Pošť(ěv)áka, čili Posla budoucnosti a už věřím, že ze sledování některých filmů si může člověk odnést trauma na celý život...). Na stránce NMA se nahromadilo několik zajímavostí, novinek, fám a domněnek opět hlavně z úst šéfa vývoje F3 JE Sawyera:
Cesta zla – vývojáři F3 nám slibují opravdu promakanou hru za padoucha, která se už nebude redukovat jen na vymlácení všeho v dohledu jako v F2. Zlý chrakter bude mít vlastní úkoly, specifickou cestu hrou a rozhodně nepůjde jen o tupé vraždění. Na skladě je prý také velmi velmi uspokojující černočerně ZLÉ zakončení hry..... třeba ojet Starší a šlápnout na krk Hakuninovi by nemuselo být špatné..... to jsem řekl nahlas?
Vzhled NPC – bude stejně rozmanitý jako vzhled postavy samotného hráče tzn. různit se bude oblečení, barva kůže, vlasy, vousy, výška, tloušťka, vychrtlost nebo naopak svalnatost. Vývojáři slibují, že jediné postavy, které si budou podobné oblečením budou uniformované jednotky.
Energozbroj – kolem té se strhla menší bouře. JE hodlá prosadit zaprvé zbroj s odnímatelnou přilbou (EZ by pak poskytovala jen částečný bonus) a za druhé chce brnění více diverzifikovat. To znamená, že EZ by sice byla i nadále nejlepší těžká zbroj, ale moc by se nehodila zlodějským typům, protože se na ni bude vztahovat postih k Agilitě a Percepci. Pro jiné typy hráčů pak budou určena odlehčená brnění – bojová kombinéza jako kompromis mezi neohrabaností EZ a lehkou zbrojí a nějaký zvláštní typ lehkého brnění s minimální ochranou a patrně nějakými bonusy pro plížily a zlodějíčky.
Další Fallout hra – moc se neděste ani neradujte, JE se nám jen kapku zasnil a vyjádřil přání vyvíjet někdy v budoucnu Fallout hru odehrávající se na území Evropy v době války o zdroje (asi 2060). Mělo by jít o týmovou multiplayerovou akci s použitím motorizovaných jednotek.     petruschka

 

Mea culpa    Ivo Stokláska mě upozornil, že v sekci Tajemná tajemství (na liště pod Společné) jsem se celkem pěkně sekl nebo spíš čerpal ze špatných zdrojů. Poslední slova F. Horrigana sice znamenají Věrni zůstaneme, ale latinská slova Semper Fidelis – Věrni zůstaneme (já uvádím S. fidem, což sice znamená totéž, ale na vojenském praporu to prostě mají jinak) není heslem Zvláštních jednotek, ale Mariňáků (USMC). Ostatně nechme promluvit odborníka: Je to zvláštní, ale pozemní armáda a spec. jednotky nikdy nic pro presidenta nezajišťovaly. Pokud si dobře pamatuji, tak leteckou dopravu (kromě vrtulníků) má na starosti USAF, obsluhu presidenta zajišťuje US Navy, přímou ochranu Tajná služba (mimochodem patří pod ministerstvo financí - taky divný - nojo Američani:-)) a vzdálenější ochranu (např. v Camp Davidu - snad jsem to napsal správně) + provoz vrtulníků zajišťuje US Marine Corps. Takže Frankieho Horriganů by mohl původně sloužit právě u USMC.

Takže tak – malá chyba pro mě, velká chyba pro odborníka. Ještě jednou díky za upozornění a doufám, že to některý z mých vazalů tady na stránce brzy opraví.     petruschka

 

14.8.2003    Máte co číst...

 

Máte co číst...     Stejně jako včera je tomu i dens. Nový autor - Stark sepsal své první dílo - Wanamingo: ( V A! ) Povídka psaná slangem podobně jako kniha Forrest Gump, vyprávění o mladíkovi, který opustil s družinou vyvoleného VC a vydává se hledat G.E.C.K. V Reddingu však udělá kvůli pár dolarům osudovou chybu... Více snad k dnešní aktualizaci netřeba dodávat...     Harley

 

13.8.2003    Znovu zdokumentovaný konec

 

Znovu zdokumentovaný konec     Do našeho vaultu zavítal nový autor - Robot. Nevím jak to dokázal, ale sehnal někde diktafon s poznámkami z doby před velkou válkou a všechno jen drze opsal a považuje to teď za své dílko :)) Konec: ( V ) Poznámky z diktafonu američana, který se rohodl vytvořit dokument pro příští generace o situaci před válkou...    Harley

 

12.8.2003    Další zajímavá aktualizace

 

Další zajímavá aktualizace    Dnes se zase pro změnu jedná o aktualizaci stránky Fallout Filmu. Nedočkáte se sice ničeho víc než dvou obrázků, které už jsme v různé podobě mohli vidět a omluvy za dlouhou dobu neaktualizace, ale tvůrci přislíbili další aktualizaci už v brzké domě, tak snad příště :-)     Daemon

 

11.8.2003    Nové obrázky z Yuropy

 

Nové obrázky z Yuropy    Stránka Fallout: Yurop se dočkala další aktualizace, tentokrát se jedná "pouze" o několik nových concept artů. Někomu se to může zdát málo, ale obrázky jsou to, jak už můžete být od hlavního grafika Yurop teamu Boomera zvyklí, velice povedné. Více se snad už dočkáte zase v příští aktualizaci, momentálně má team plno práce na samotném modu, takže není čas na větší aktualizace. A, že se na hře skutečně pracuje, je přece ta nejlepší zpráva :)     Daemon

 

9.8.2003    F2 patch verze 1.5

 

F2 patch verze 1.5    Locutus dokončil další verzi svého neoficiálního patche, který tentokráte: opravuje chyby v některých mapách (Den, San Francisko, NCR, Broken Hills), mění dialog s paní Bishopovou + pár dalších menších opraf. Asi 5Megový soubor tahejte odtadydlenctudydle.     petruschka

 

8.8.2003    Terminátor 3: Vzpoura strojů

 

Terminátor 3: Vzpoura strojů    Jak už mnozí z vás vědí, včera měl v našich kinech premiéru Terminátor 3 a tak jsem vám k tomuto filmu, vycházejícímu z postapokalyptyčna sepsal malou recenzi. I když jsem se v ní nesnažil moc prozrazovat, nedoporučuji vám ji číst, pokud nechcete o ději cokoliv vědět, sice tam toho moc není, ale malé varování nikdy neuškodí:)
Mimochodem 16.8. ve 20:50 dávají na ČT 1 Posla Budoucnosti, takže si klíďo naplánujte dovču, vyhoďte bednu z okna nebo pařte Fallouta. Nebo se klidně i dívejte… ale já vás varoval:)
    RATMAN

 

7.8.2003    Dávka povídek

 

Dávka povídek     Pro vytrvalé čtenáře je tu dnes další dávka povídek. Druhý díl povídky 2221 od Tylera a nové dílko HNOJovo: O konci starého světa: ( V R ) Předválečný příběh vojáka, který se zamiluje do tajemné slečny těsně před transportem na frontu. Většina kamarádů brzy v bojích zahyne, ale on stále přežívá. Setká se ještě někdy se svou láskou?     Harley

 

6.8.2003    Perky pro F3 a další novinky

 

Perky pro F3 a další novinky     Takže další várka novinek o chystaném Falloutu ze stránek NMA a fór IPLY. Jen mějte prosím na paměti, že to všechno jsou zatím z velké části jen domněnky a vše se může do vydání F3 ještě radikálně změnit:
O multiplayeru: Bude, ale pouze kooperativní.
Nové Perky:
Odhad ceny:Požadavky:PE:7, Zloděj:125 Úrovně:1 Vidíte do obsahu bedny nebo inventáře osoby i bez toho, že byste museli nahlédnout dovnitř.
Tváří v tvář: Požadavky:Cladné zbraně nebo Neozbrojený:75 Úrovně:1 Nelze proti vám být užito mířených střel (střelné i vrhací zbraně), jestliže stojíte ve vzdálenosti 1 hexu od protivníka a jste neozbrojeni nebo ozbrojeni chladnou zbraní. Protivník rovněž trpí postihem -10% k zásahu jakéhokoliv jiného terče.
Já bych do toho...! Požadavky:LK:5, Páčení:125 Úrovně:1 Když se vám nepovede vypáčit zámek, můžete do něj kopnout, vaše Štěstí se zdvojnásobí a zámek se může náhodou otevřít sám. Nicméně otevření může být tak hlasité, že zalarmuje okolní nepřátele.
Král sebevrahů: Požadavky: Přesvědčování:150 CH:8 Úrovně:1 Jestliže stojí vaši parťáci ve vaší blízkosti, budou s větší pravděpodobností ignorovat zranění a poslechnou všechny vaše rozkazy.
O traitech: Projdou velkými změnami. V zásadě by si měly být všechny rovny a výhody za jeho vybrání by se měly rovnat postihům. To vše by mělo pomoci k tomu, aby si hráč vytvořil opravdu osobitou a zároveň hratelnou postavu. Ve F1, 2 šlo spíš o to, vybrat si ty nejsilnější traity (Gifted...) a ignorovat sice zajímavé, ale příliš znevýhodňující traity ostatní.
    petruschka

 

5.8.2003    Zahraniční povídka

 

Zahraniční povídka     Patrně motivován množstvím uveřejňovaných literárních dílek stálých autorů, rozhodl se přispět svou první tvorbou i nový slovenský kolega jménem Tyler. A teď něco pro ty, co se poctivě neučí cizí jazyky - Tyler byl tak hodný, že pro nás svou povídku napsal v české verzi, takže si počtou všichni :) 2221: ( V ) Vyprávění muže, který se po 147 letech umělého spánku u ledu probudí do postapokalyptyckého světa a hned narazí na supermutanta...     Harley

 

3.8.2003    Nové wallpíčky pro mlsné jazýčky  -  A další povídka...

 

Nové wallpíčky pro mlsné jazýčky     Velkotvůrce Falloutovských wallpaperů a nejčerstvější přírůstek Resurrection taemu, Comus, vytvořil dva pěkné nové zkrášlovače plochy. Na prvním je vyobrazena mutantí likvidace Valutu 13 a na druhém mapa Falloutu 2, doufám, že si vyberete! :)     RATMAN

 

A další povídka...     ... Od Ramona Dextera je O marnosti: ( V ) Již téměř klasický námět - ktátký příběh o tom, kterak mladík z farmy do světa odešel a špatně skončil...     Harley

 

2.8.2003    Zase, znova, tutíž opakovaně... - 28 Dní poté zrecenzováno

 

Zase, znova, tudíž opakovaně...    ... přišly nové povídky. Od HNOJe je to dílko Alone rider: ( V ) Krátký příběh zachycující poslední chvíle osamělého a tajemného bojovníka, a od Ramona Dextera je to příběh s názvem Mnich: ( V A ) Další z posledních hrdinů pustiny, tentokrát v podobě potulného mnicha, zachraňuje malé město před zkázou...     Harley

 

28 Dní poté zrecenzováno    petruschka se jako správný nekrouš, milovník zombií a vůbec zombifikace nemohl nechat předběhnout v napsání recenze na film 28 Dní poté, který má údajně dosti slušný nádech apokalypčna, čili se hodí do naší sbírky postapo filmů... Jo a bacha, pokud nechcete vědět moc o ději, tak to raděj nečtěte:)     RATMAN

 

1.8.2003    Pokračování: South quest - City limit patch II  -  Únavový syndrom ve F3?  -  Wasteland v InXile

 

Pokračování: South quest    Tak si představte, že mi přišel další díl povídky South quest od HNOJe, ale zajímavé je, že po díle 1 je tu rovnou díl 3. Není to chyba, na 2 díle prý pracuje jiný autor :)     Harley

 

City limit patch II    Shadowbird, tvůrce prvního CL patche, nyní na stránce NMA zveřejnil novou verzi, která pracuje i pod oficiálním editorem uvolněným BIS. Patch by měl umožňovat přidávat do Falloutu nová, vámi vytvořená města a najdete jej tadytudlezde...     petruschka

 

Únavový syndrom ve F3?    JE se rozkecal o možnosti implementovat do F3 statistiku Únavy čili Fatique. Únava by narůstala při provozování věcí jako bojová komba, odeznívání účinku drog atd. Jakmile Únava přeroste vaše Hit body, upadnete do bezvědomí. Pak bude asi samovolně stoupat a pokud vás do té doby neukopou k smrti, po nějakém čase se opět zmátoříte. Nevím jak vy, ale já to považuju za celkem dobrý nápad, který přidává do boje další špetku taktizování a napětí.     petruschka

 

Wasteland v InXile    Stařičká postapo hra Wasteland (máme ji ke stažení i u nás... někde – hledejte, mě se nechce), předchůdce Falloutu, se možná dočká pokračování. Brian Fargo, bývalý prezident BIS, se osamostatnil a pro svou firmu InXile koupil licenci právě na tento skvost z pravěku herní zábavy.     petruschka


-zpět-

Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..