Vault šílené brahmíny - největší stránka o sérii Fallout v češtině i slovenčine | Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout New Vegas, FOnline, Fallout 4
... vstup do vaultu ... orientace ... vaultmasteři ... kontakt ... poslat novinku ... fórum ... archiv ..

Fallout

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
vault-boyové
holodisky
konce
texty ze hry
vychytávky
archiv zvuků
screenshoty
demo
wiki
fórum
download

Fallout 2

novinky
recenze
návod
města
náhodné lokace
postavy
spolubojovníci
předměty
zbraně
brnění
automobil
holodisky
karmické tituly
konce
texty ze hry
kulturní odkazy
zajímavé sejvy
vychytávky
screenshoty
archiv zvuků
mapper
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout Tactics

novinky
recenze
návod
charakter
mise
náhodné lokace
zbraně
brnění
vozidla
holodisky
drogy
screenshoty
multiplayer
hrajeme po netu
tipy a triky
editing
obličeje
modifikace
wiki
fórum
download

Fallout: New Vegas

novinky
recenze
hráčské recenze
návod
spolubojovníci
screenshoty
videa
zbraně
download
wiki
fórum

FOnline

novinky
faq
fórum
FOnline: 2238
status
server-boy 2238
manuál
mapy
instalace
screenshoty
gang VŠB
wiki-boy 2000
download
The Life After
status
manuál

Společné

bible
časová osa
bestiář
pitevna
traity
perky
technologie
zbraně vs. realita
bugy
tajemná tajemství
technické problémy
licence

Fallout projekty

Fallout Online (V13)
Fallout 4
Fallout 3: Van Buren

Příbuzné hry

Arcanum
AshWorld
Fallout: BOS
Fallout 3
Fallout: PNP
Fallout: Warfare
Fallout Tycoon
Lionheart
STALKER
Borderlands

Hry naživo

Fallout LARP
Fallout RP
download

Soutěže

O brahmíní vemeno
screenshot měsíce
žebříček charakterů
žebříček kr. zásahů
masový hrob
rychlonožka

Zábava

povídky
poezie
knihy
komiksy
filmy
hudba
kvízy
humor

Různé

články
rozhovory
jak přežít
wallpapery
bannery
průzkum
srazy a setkání
IRC channel
odkazy

Vault šílené brahminy - největší stránka o sérii Fallout v češtině a slovenčine.


Novinky ve vaultu
22.09.  Překlad FOnline: Parareal do češtiny
10.03.  Bayraktar Song CZ Madbrahmin Edice
21.12.  Zemřel Ssyx
18.10.  Překlad Fallout Nevada do češtiny
09.10.  Překlad Fallout et tu do češtiny hot...

Očekávané kulturní události



17.7.2018 . . .

Radosti a strasti


Autor: Chekotay |  Komentuj novinku (7) |  Tagy: Fallout 76 | Sdílet na Facebooku

Venku prší. To je krásné, protože to znamená, že války o vodu se odsunou o pár dalších týdnů. Zapomeňte na malebné černochy s velkými a tvrdými iPhony, největším nepřítelem naší země je aktuálně sucho.
Tolik tedy k radostem a nyní ty strasti. Zaprvé, až najdu toho maniaka, který jako první začal rodičovským galejím říkat "rodičovská dovolená", zcela nepoeticky mu zakroutím krkem.
Zadruhé, byl ohlášen vývoj Falloutu 76 a jeho vydání 14. listopadu t.r. a na Brahmíně není žádné hate! Jak je to možné? Jednoduše: Nikoho to nezajímá.
A teď vážně. Bethesda nedělá špatné hry. Problém je, že nedělá ani nijak zvlášť dobré hry. Fallout 76 bude její první Massive-Multiplayer-Online-RPG (The Elder Scrolls Online dělal ZeniMax) a bude to samozřejmě našlapané, nabušené a naleštěné a prvních pár patchů nehratelné. Mapa bude čtyřikrát větší, než byla mapa Falloutu 4, která byla o 16 % menší, než mapa Falloutu 3, která je o 4 % menší, než mapa F: NV a také čtyřikrát menší než mapa Skyrimu, což je stejně úplně jedno, protože dobrý designer udělá hru na poštovní známce a špatnému nestačí půlka kontinentu, ale internetová fóra takové hlouposti probírají do mrtě.
Vývoj téhle hry začal ještě před vydáním Falloutu 4 rozvíjením původně vedlejšího nápadu vyzkoušet si, jak by vypadala falloutí multiplayerovka. To znamená, že někde na počátku projektu stálo nadšení a hravost. Také to znamená, že engine bude stejný, jako ve Falloutu 4 (a F:NV a F3, a Oblivionu a Morrowindu), tedy Gamebryo, což je systém sice mnohokrát vylepšovaný a opravovaný, ale přeci jenom starší než můj sexuální život, takže postrádám důvěru ve špičkovou performanci, neboť zkušenosti jsou sice fajn, ale pořádný drajv nenahradí... hovořím stále o herním engine, jasné?
Fallout 76 tedy bude výhradně online hra, výhradně multiplayer. Budete ovšem moci chodit sami a aby nebylo příliš narváno, mají být servery omezovány spíše na maximálně desítky hráčů, než stovky. Všichni lidé ve hře budou hráči, ostatní potvory budou počítačová NPC. Hra časově předchází všem ostatním dílům (jen 25 let po "klipse"!), takže co myslíte, budou tam supermutanti? Moje optimistické já hádá, že tam místo nich budou nějaké originální potvory, moje pesimisitické já potměšile věří, že tam budou supermutanti, i hypermutanti, i gigamutanti. Uvidíme. Hrát se bude v Západní Virginii, která leží, jak název napovídá, při východním pobřeží USA.

Když se zeptáte lidí, proč hrají Fallout 4, tak se zamyslí a pak řeknou něco jako "Můžeš si tam postavit domeček", takže ve FO 76 půjde také stavět domečky i celé základny. Půjde je také ničit. Třeba nějakou tou za války nevyužitou atomovkou, stejně jako ve Falloutu 1, Falloutu Tactics a Falloutu 3. Krom stavění vás kupředu požene i nějaký ten hlavní úkol a nějaké blíže neurčené úkoly boční. To je doména, kterou Bethesda tradičně pokaždé... no nevyniká v ní. Todd Howard s nebývalou upřimností prohlásil, že:

I usually find in our games, the best moments aren’t the ones that we designed.

Chtěl tím říct, že náhodné interakce ve velkém otevřeném světě dávají vzniknout zábavnějším situacím, než by zvládli vymyslet Bethesdí návrháři. Což v zásadě není špatná myšlenka, pokud to neznamená, že na jednu super náhodnou scénu musíte protprět padesát náhodných scén, které se nevyvedly. Samozřejmě, interakce živých hráčů budou výživnějším podhoubím, než náhodné interakce počítačových loutek. Úspěch Falloutu 76 tak rozhodne nejenom o tom, zda Bethesda dokáže proniknout na nejtvrdší kolbiště současné herní branže, ale také, zdali fundamentální idea filosofie Open World dává smysl - anebo je přístup "postavíme pískoviště a hráči už se zabaví sami" blbost. Sám jsem zvědav.

Fallout 76 ještě ani není na světě, ale už má sběratelskou edici, ve které dostanete přílbu ke zbroji T-51. Což je super. Třeba jednou, až vyjde Fallout 231, najdeme na internetu inzeráty "prodám přebytečnou levou paži T-51 za suspenzor k téže zbroji, velikost L".
No nic, dost snění. Nainstaloval jsem do F:NV tolik modů měnících prostředí, že jsem se ztratil v Goodsprings. Dobrou noc.






... ARCHIV ...


Vault šílené brahmíny vytvářejí a spravují vaultmasteři JaW, Ratman, chekotay a smejki za přispění návštěvníků.
© JaW & Ratman & petruschka & Chekotay & Jay Kowalski & Daemon & Harley & Ještěr & Deimos & smejki 2001-2077
V grafickém zpracování jsou použity materiály z her: Fallout, Fallout 2 a Fallout Tactics © Interplay, Fallout 3 © Bethesda,
Přebírání materiálů z těchto stránek bez souhlasu autora je výslovně zakázáno
a trestáno celoživotně se vracejícími záchvaty úzkosti a provinilosti!

Staň se pomocníkem při tvorbě, nakrm Šílenou brahmínu!:)




Stránky v EN

No Mutants Allowed
Fallout Wiki
Fallout Database

Modifikace v CZ

Fallout:Resurrection
Fallout et tu
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout:BGE (dead)
Fallout:Yurop (dead)

Modifikace v EN

Vault-Tec Labs
Fallout 2 Restoration Project a neof.patch
Fallout of Nevada
MIB88: Megamod
Last Hope
Fallout et tu



Sponzoři VŠB

TOPlist





.. vstup do vaultu .. orientace .. vaultmasteři .. contact us .. irc channel .. kniha hostí .. fórum .. archiv..